Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä 95- vuotiaita jotka valmiita jättämään työelämän?

Vierailija
21.09.2020 |

Kuis on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin teen päiväkauppaa, vaikka ikä painaa toki.

Vierailija
2/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä fonttikoko sulla on ruudussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan vielä. Rasvailen tässä parhaillaan rollaattorin pyöriä, että pääsen aamusella könyämään linja-auton rattiin.

Vierailija
4/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan ehtii haudassakin.

t. 95v

Vierailija
5/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
6/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jätä työtäni ennenkuin hallitus tekee päätöksen.

terv. 96-vuotias hottis

Vierailija
7/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä työtä. Eipähän saa nuoremmat työpaikkaani. Nousen vaikka haudastakin painamaan töitä.

Vierailija
8/21 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joka päivä töitä teen lauloi poijaat minun myöhäis keski-iässä. Yhä teen. Kiitos hallitus kun mahdollistitte elinikäisen työnteon! Ora et labora. Se on ilomme!

Vierailija
9/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen ammattiin ei oikein enää riitä rahkeet, liikaa istumista. Olen ajatellut kouluttautua liikunnanohjaajaksi ja tehdä sitä osa-aikaisena. Pitäähän tästä elämästäkin vähän jo ehtiä nauttia. 

Juu ja anteeksi, olen vasta 94, mutta vastasin silti. t. Aune. 

Vierailija
10/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen ammattiin ei oikein enää riitä rahkeet, liikaa istumista. Olen ajatellut kouluttautua liikunnanohjaajaksi ja tehdä sitä osa-aikaisena. Pitäähän tästä elämästäkin vähän jo ehtiä nauttia. 

Ajattelitko erikoistua tuoli- vai keppijumppaan ikätovereillesi?

Vierailija
11/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko erikoistua tuoli- vai keppijumppaan ikätovereillesi?

Keppi. Lähdetään kepeillä kouluttamaan nuorisoa kylillä. Se on hyvää jumppaa kun vähän huitoo ja pysyy r a i ska ajat loitolla. t. t. Aune, 94. 

Vierailija
12/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ammatinvaihto taas edessä. Vähän mietityttää palkkaavatko enää kun 100v:na valmistun. Mut työkkärissä sanoivat, et se satasen rajapyykki on vähän kuin auton kilometrimittari ja ei muuta kun uudelle kierrokselle vaan.

Mikä olisi nyt hyvä ala johon suunnata?

Vierailija
13/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisko päiväkoti? Olis sit lasten kanssa samaa iläluokkaa kun Iida ja Samuel on 2v ja Riikka-hoitaja 102v. Se ois lapsista varmaan hauskaa ja eiköhän ne samat askartelutkin sovi molemmille.

Vierailija
14/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 104 vuotias, pidän edelleen omaa psykiatrin vastaanottoa avoinna kotonani muutamana päivänä viikossa. Asun tosin Italiassa.

Vierailija
15/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sairaseläkkeelle 25-vuotiaana aivovaurion takia, joten ihan hyvä että on vanhempia patuja paikkaamassa työntekijävajetta.

Vierailija
16/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin viime heinäkuussa 96 vuotta ja nyt on alkanut tuntua siltä, että mikä järki tässä on? Näin k i lttinä miehenä kun on katkeamaton 75 vuoden työura takana ja yhä ei naisia kiinnosta kil tin miehen kanssa oleminen. Menee aina jä n nämiehet ohi. Mikä on kun ki lt timies ei vieläkään saa naista?

Vierailija
17/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin viime heinäkuussa 96 vuotta ja nyt on alkanut tuntua siltä, että mikä järki tässä on? Näin k i lttinä miehenä kun on katkeamaton 75 vuoden työura takana ja yhä ei naisia kiinnosta kil tin miehen kanssa oleminen. Menee aina jä n nämiehet ohi. Mikä on kun ki lt timies ei vieläkään saa naista?

No huh huh. Olet jo 75 vuotta jaksanut valittaa samaa asiaa. Tee nyt jo asialle jotain!

Vierailija
18/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys jatkuu. 40. vuosi menossa. Töihin eivät huoli.

T. 95-v.

Vierailija
19/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Olet jo 75 vuotta jaksanut valittaa samaa asiaa. Tee nyt jo asialle jotain!

Olen ottanut asian tapetille 83 vuotta koska yläkoulun tytöt ei puhuneet minulle. Ei huomanneet lainkaan luokkansa kilttiä poikaa.

Vierailija
20/21 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä fonttikoko sulla on ruudussa?

Olipa fontti mikä tahansa kaikki näyttää kärpäsenpaskan kokoiselta.Katselen näyttöä kaukoputkella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän