Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoinko pakit jotenkin epäselvästi?

Vierailija
21.09.2020 |

Sanoin ystävällisesti, että parempi olla jatkossa näkemättä, koska ollaan liian erilaisia (perustelin miksi). Olisin voinut muotoilla tuon paremmin, mutta eikö tuosta pitäisi jo tajuta? Nyt saan perusteluita sanomaani vastaan, enkä tiedä mitä minun kannattaisi sanoa. Tyyppi on selkeästi toiveikas, että muuttaisin mieleni. Minun on muutenkin todella vaikea ns. antaa pakit. Haluaisin säästää toisen tunteita mahdollisimman paljon.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään epäselvää. Tuo on hyvin tyypillistä, että aletaan ns. inttää vastaan. Oon aika vakuuttunut, että se on yksi syy siihen, miksi monet nykyään lopulta vaan ghostaa. Ei noiden vänkääjien kanssa jaksa keskustella.

Vierailija
2/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään epäselvää. Tuo on hyvin tyypillistä, että aletaan ns. inttää vastaan. Oon aika vakuuttunut, että se on yksi syy siihen, miksi monet nykyään lopulta vaan ghostaa. Ei noiden vänkääjien kanssa jaksa keskustella.

Näin se taitaa mennä... en haluaisi ghostata kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ei ap heti hyväksy pakkeja vaan vänkää alkuun vastaan.

Vierailija
4/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se tyyppi ajattelee että jos häviät väittelyn, joudut rangaistukseksi seurustelemaan hänen kanssaan.

Vierailija
5/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta varmasti ilmiö tapahtuu molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
6/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, eikä sun tarvitse enää puhua asiasta ks ihmisen kanssa, eikä kannatakaan

Vierailija
7/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti se oli mielestäni perusteltu. Jatkossa toki yhtä asiallisesti, mutta jämäkämmin (lyhyemmin ja selitelemättä) ehkä. "Kuten jo sanottu, niin en halua jatkaa/aloittaa suhdetta kanssasi. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon."

Vierailija
8/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos en ole kiinnostunut sinusta

Vierailija
9/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta varmasti ilmiö tapahtuu molemmissa sukupuolissa.

Anteeksi, luulin että ap on mies 🙁

Vierailija
10/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kyllä on turn-off! Että mies kirjoittelee tänne!? EI KIITOS!

T:Entinen ihailiasi

Vierailija
11/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että vähemmän loukkaa kun pakkeja antaessa loukkaa vähän. Ei tarvitse olla ilkeä, mutta hyvin selkeä, suora ja tiukka. Näin asia menee perille ja mieskin pääsee etsimään seuraavaa.

Tylsä juttu, mutta muuten ei tunnu monellekaan miehelle menevän perille ja lopputulos on toiveikasta vänkäämistä. Tällaisen tilanteen syntymään päästäminen on väärin! Mies hukkaa aikaansa kun suojelet omia tunteitasi, et halua olla ”pahis” joka loukkaa. Loukkaat vähemmän kun teet asian selväksi etkä jätä toista roikkumaan siihen.

Vierailija
12/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että vähemmän loukkaa kun pakkeja antaessa loukkaa vähän. Ei tarvitse olla ilkeä, mutta hyvin selkeä, suora ja tiukka. Näin asia menee perille ja mieskin pääsee etsimään seuraavaa.

Tylsä juttu, mutta muuten ei tunnu monellekaan miehelle menevän perille ja lopputulos on toiveikasta vänkäämistä. Tällaisen tilanteen syntymään päästäminen on väärin! Mies hukkaa aikaansa kun suojelet omia tunteitasi, et halua olla ”pahis” joka loukkaa. Loukkaat vähemmän kun teet asian selväksi etkä jätä toista roikkumaan siihen.

Miehen ei kannata vängätä vaan erota sovussa. Näin jää takaportti auki, jos yössä joskus kohdataan ja vanha suola janottaa. Varsin monella janottaa, kokemusta on. M42

Vierailija
13/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä ymmärämättömyys ole kyllä mitenkään sukupuoleen sidottu juttu...  Jos jättäminen tapahtuu iselleni tutkuksi käyneellä fraasilla, jossa on ensin annettu ymmärtää, että minusta ja mahd. jo ihasukseni kohde ei halua olla ja elää parisuhteessa kanssani, mutta sanoo päätteeksi, että eikö me kuitenkin voiaisi olla vastaisuudessa ystäviä tai edes kavereita, niin tiedän, että osalle osalle kyseessä on vain kauniista sanoista. Yhä hyvin olis voinu sanoa että älä muistele pahalla. Tai ethän ala vihamiehekseni. Tms, Sanomisen jälkeen hän on kuitenkin häipynyt ja hävinnyt elämästäni. 

Mutta sitten on ollut ihmisiä, joka oikeasi ova tehnee selväksi myöhemmin, että yrittävä olla kaveria tai jopa ystävää kanssani. - Jotta ystävyys tai kaveruus olisi mahdollista, niin tokihan se  aina edellyttää vastavuoroisuutta. Ja myönnän. En minäkään ole osannu tai kyenny saai halunnu olla lopula kaveri saai ysävä kaikkien heidän kanssa, jotka ova minulle pakit antaneet. Jälkeenpäin olen jopa voinut miettiä, että mihin heissä aluksi ihastuinkaan. Enkä ainakaan odota, että pakkien/ eron saaminsen  jälkeen heti ja välittömästi piäisi kyetä ystävyyteen tuskin kaveruuteen. Muta katkeuutta ja kymeymistä siä haluaisin voivani välttää vastakin

Vierailija
14/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen voi olla niin dominoiva, että VAATII sinun tykkäävän hänestä. Näin mulle kävi. Minä olin se joka ei tajua, joka ei ymmärrä, että minun pitäisi pitää hänestä. Hän oli niin hieno tyyppi, että minulla ei ollut varaa menettää häntä. En tajunnut kuulemma omaa parastani.

Eikö ole aika salakavalaa "tykkäämistä"...

Vierailija
15/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perusteluistasi huolimatta olen nyt kuitenkin sitä mieltä, että haluan päättää suhteen. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin"

Vierailija
16/17 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei kannata vängätä vaan erota sovussa. Näin jää takaportti auki, jos yössä joskus kohdataan ja vanha suola janottaa. Varsin monella janottaa, kokemusta on. M42

Niin, miksi ostaa koko sikaa jos haluaa vaan makkaraa?

Vierailija
17/17 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajia tulee eteen joskus. Yleensä pakit saan tai annan virtuaalisesti, koska uskon tämän olevan naisille mieluisampi vaihtoehto turvallisuussyistä. Itse aina kiitän siihenastisesta ja toivotan naiselle kaikkea hyvää jatkossa. Moni nainen reagoi samoin, jos kerron heille ettei minua kiinnosta jatkaa tutustumista. Osa ei reagoi mitenkään ja harva alkaa tivaamaan perusteluita.