Vaimo kärähti toisesta miehestä :(
Ollaan oltu yhdessä noin 15v, josta 13v naimisissa. Meillä on 5 lasta. Meillä on tausta lestadiolaisuudessa, erosimme siitä noin kaksi vuotta sitten. Tuon jälkeen olemme viettäneet aika railakasta elämää. Tarkoitan lähinnä keikoilla ja yökerhoissa käyntejä ym. Enemmän ollut aikaa kaikkeen salilla käyntiin ja muuhun kivaan kun emme ole enää osallistuneet rauhanyhdistyksen toimintaan.
No, salilla varsinkin vaimo alkoi viihtyä noin vuosi sitten, 4-5 kertaa viikossa. Ihmettelin välillä, että sinne täytyy päästä jopa kymmenen jälkeen illalla. Minä olisin halunnut, että oltais käyty joskus yhdessä salilla, kun sitä yhteistä aikaa on kovin vähän. Se ei juuri koskaan käynyt millon mistäkin syystä.
Vaihdoin noin kuukausi sitten autoa. Tuossa merkissä on sovellus, mistä näkee autolla ajetut matkat. Joskus pari viikkoa sitten aloin stalkata vaimon ajelemia matkoja, koska muutamista seikoista johtuen aloin epäillä, että onkohan hänellä nyt puhtaat jauhot pussissa. Mm. Työkaverini oli nähnyt hänet istumassa jonkun miehen sylissä yökerhossa. Lisäksi ainakin kaksi kertaa, (ennen tuota uutta autoa) kun vaimo sanoi menevänsä salille, ajoin tuon sali ohitse eikä meidän autoa näkynyt siellä vartin päästä lähtönsä jälkeen.
No, auton sovelluksesta olen seurannut nyt reilun kahden viikon ajan noita "salikäyntejä". Niitä on ollut 9kpl. Salille auton sijainti on näyttänyt 3 kertaa ja kuusi kertaa tiettyyn osoitteeseen. Aloin selvittää, kuka tuossa osoitteessa asuu. No, meitä noin 5 vuotta nuorempi mies, josta pienen stalkkaamisen jälkeen selvisi että on joku aika sitten eronnut, myöskin entinen lestadiolainen perheenisä.
Eilen illalla, vaimoni lähti jälleen salille noin klo 22, (unohti vielä salikassin kodinhoitohuoneeseen), pyysin kaverini katsomaan nukkuvien lasten perään ja ajelin noin tunnin päästä tuon osoitteen lähelle ja parkkeerasin autoni tien varteen meidän uuden auton perään. Istuin noin vartin, niin tämä mies saatteli vaimoni autolle, ja vaihtoivat pihalla halauksia ja suudelmia. Nousin autosta, kävelin vaimoni luo, purskahdin itkuun ja kysyin että miksi. Tämä mies luikki sisälle ja vaimoni katsoi minua hädissään ja sanoi että jutellaan kotona ja ajeli pois.
No, kotona hän kertoi kaiken. Tyyppi on vanha tuttu, tutustuivat "uudelleen" yökerhossa ja ovat pitäneet yhtä noin vuoden. Esimerkiksi sekin vähyyttä vaimoni on perustellut sillä että hänellä on nyt joku kriisi ei niin kiinnosta ym. Ja juuri naineena on tullut viereeni nukkumaan. Kuvottaa.
Kohtalotovereita? Rakastan vaimoani, haluaisin kaiken ehjäksi mutta se ei lienee mahdollista, vai onko? Hän ei osaa sanoa haluaako tuosta miehestä eroon. Mutta ei haluaisi myöskään erota minusta ja haluaisi että lähdetään pariterapiaan.
Kommentit (31)
En katsoisi pettävää akkaa päivääkään.
Vielä kuukausi ja voit kirjoittaa romaanin aiheesta!
Menkää seuroihin ja tehkää parannus.
Naisesi vaihtoi parempaan mieheen. Luonnollinen tapahtuma.
Suotta siitä pahoitat mieltäsi.
Mies ja :( hymiö....ymmärrän vaimoasi
Repäise sinäkin. Kärähdä jostain muusta, mutta ei mielellään ratista, kiitos.
written by nainen, varmaan joku patja
Mitä tarkoitat tällä? Minua kiinnostaa mitä sinun mielestäsi tuo hymiö kertoo minusta? Miksi ymmärrät vaimoani?
-ap
Kimppakivaa ja täytätte vaimon reiät!
Teillä on nyt kriisi ja tunteet pinnassa, odottakaa.
Sinun pitäisi olla naiselle vihainen, hän on valehdellut sulle ja ottanut riskin teidän suhteen ja koko perheen uhraamisessa.
Ehdoton edellytys on, että nainen katkoo toiseen mieheen välit ihan omatoimisesti. Jos ei itse tajua olla edes pahoillaan niin miksi ihmeessä jatkaisit?
Pitäneet yhtä? Se on tietoisesti pettänyt ja valehdellut sulle vuoden!
Itse saattaisin antaa jonkun yhden kerran kännipettämisen anteeksi jos osoittaisi oikeasti katumusta, tuommonen vedätys on taas anteeksiantamatonta.
Oletko Ap mies vai lapanen? Sinuna heittäisin muijan pellolle samantien. Pettää uudelleen kun näkee ettet osaa laittaa rajoja hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä? Minua kiinnostaa mitä sinun mielestäsi tuo hymiö kertoo minusta? Miksi ymmärrät vaimoani?
-ap
Kerro osoitteesi, tulen rautalangan kanssa selittämään.
Löyhämoraalinen pettäjä ulos saman tien, ei niitä kannata katsella, koska aina löytyy ihmisiä jotka ymmärtävät sanan uskollisuus.
Ei ole mitään järkeä jatkaa suhdetta. Vaimosi ei kunnioita eikä arvosta sinua yhtään.
Mitä nopeammin eroat, sitä nopeammin pääset asiasta yli ja jatkamaan elämääsi.
16 lisää vielä: jos haluat kostaa, paras kosto on se että otat vaimon takaisin ja esität antavasti anteeksi, mutta sitten kun hän on taas onnellinen ja kiitollinen että annoit toisen mahdollisuuden, petätkin sitä teidän kodissa ja kerrot että kaikki on ollut esitystä vaan, koska eihän pettäjille anneta anteeksi.
Jumalan terve, näin käy kun eroaa yhteisöstä. Kärsitte molemmat tämän elämän jälkeen... tiedätte kyllä missä.
Pahoittelen ap tilannettasi ja sitä, että tältä palstalta on vaikea saada ongelmiinsa muita kuin ilkeitä vastauksia. Toivottavasti sinulla on oikeassa elämässä joku järkevä ihminen jonka kanssa jutella tästä. Kaikkea hyvää jatkoon.
Tässähän on yritystä