Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kierrätyskeskussisustuksesta?

Vierailija
21.09.2020 |

Itse tykkään, paljon persoonallisempaa kuin bohot ja livelovelaughit.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, jos on silmää toteuttaa. Mikä tahansa yhteensopimaton roina ei niin innosta.

Vierailija
2/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ainakin uusia ystäviä. Ludde ja kumppanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi sohvaa, nojatuolia (paitsi Artekin puisia) tai sänkyä kirpparilta. Nykyään on niin paljon kaikkia ötököitä, joista saisi kyllä kamalan riesan.

Vierailija
4/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mutta ostaessa kannattaa olla tarkka. Viimeksi kierrätyskeskuksessa näin koin toukkaa myynnissä olevassa pinnasängynsuojuksessa

Vierailija
5/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kierrätyssisistus, mutta näyttää ehkä enempi love love laugh-sisustukselta, kun boheemilta, värikkäältä retro-sisustukselta. .

Mitäs nyt?

Vierailija
6/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kierrätyssisustus. Mutta kuten muutama muukin on sanonut, en ole hankkinut sellaisia huomnekaluja, joissa voisi olla ötököitä. Olohuoneeni sohva esimerkiksi on puusohva, johon itse ompelin pehmusteet. Nojatuoleissakin oli irtopehmusteet, jotka heitin heti pois ja tein uudet. Tuunaan ja entisöin mielelläni. Ja väriä löytyy. Jokaisessa huoneessani on erilainen teema. Keittiö on retrohenkinen ja nyt valmistumassa oleva työhuoneeni steampunk-henkinen. Makkari on goottihenkinen, yläkerran käytäv oriental-henkinen. Olohuone on vielä hieman vaiheessa ja hakee lopullista tyyliään. Mulla on siellä 6 metriä leveä Lundian kirjahylly täynnä kirjoja eikä se oikeastaan sovi mun ideaani. Toisaalta mulla ei oe mitään muutakaan paikkaa kirjoilleni, joten pitää vielä kehitellä.

Vierailija
7/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi. Tuollaisessa on liian suuri riski tuholaisista ja ties mistä pöpöistä. Valitettava totuus on, että jos haluaa esim. sohvan, pitää se turvallisuussyistä ostaa uutena. Julkisilla paikoillaan esim. hotellit, kirjastot, kahvilat ei todellakaan pitäisi olla pehmustettuja kalusteita. Lisäksi on myös riski pöpöjen leviämisestä ja eritteisiin koskemisesta. Luulisi tämän kiinnostavan enemmän näin kotona-aikana.

Vierailija
8/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voi joskus hyvällä tsägällä jotain löytyäkin, mutta mitään kovin silppua sisustusta ainakaan minä en jaksa katsoa yhtään. En myöskään mitään 60-70 -luvun roinaa, ne olen jo nähnyt ja rumaksi havainnut suurelta osin. Inhoan myös kaikkia liian massiivisia, värikkäitä ja liian tikkujalkoja tavaroita. Eniten inhoan sitä, että kaikki tasot ja pinnat ovat täynnä liikaa roinaa, kippoja ja kappoja tai tavarat ovat vain hankittuja ja sinne tänne roiskittuja "koska sai halvalla".

Eli vastaus: vähemmän on enemmän ja laatu näkyy.

9/9 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta pelkään turkiskoriaisia, luteita ja ihrakuoriaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan