Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies tosissaan vai ei?

Vierailija
21.09.2020 |

Tapasin deittipalstalla kesällä kiinnostavan miehen ja meillä klikkaa mielestäni todella hyvin. Viestittelemme päivittäin ja kaikki siltä osin ok ja hyvin, mutta ongelma on pitkä välimatka. Mies asuu n. 300 kilometrin päässä ja olen käynyt hänen luonaan muutaman kerran ja meillä on ollut todella mukavaa.
Mieltä kuitenkin painaa se, että minä olen aina se joka tapaamista ehdottaa. Olen sanonut hänelle suoraan että toivoisin myös toiselta puolelta aloitteellisuutta tapaamisten suhteen ja hän ymmärtää mutta mitään ei silti tapahdu. Vakuuttelee kyllä olevansa kiinnostunut ja haluavansa kovasti nähdä taas. Olen myös pyytänyt häntä useasti käymään luonani.
Suoraan olen myös sanonut että minulle saa sanoa empimättä jos ei ole kiinnostunut.
En ymmärrä mikä tässä mättää, luulisi aikaa löytyvän jos tosissaan pitää minusta? Minäkin olisin valmis menemään hänen luokseen vaikka joka toinen viikonloppu jos vierailu olisi edes puoliksi vastavuoroista tai ei tarvitsisi joka kerta itse ehdottaa.
Mikä tässä on vialla, onko kellään kokemusta? Kyseessä kuitenkin kaksi aikuista ihmistä niin luulisi taitoja olevan sen verran että uskaltaisi suoraan kertoa jos ei tunnu hyvältä, itse olen kuitenkin ollut avoin ja suora, en jaksaisi tällaista pelleilyä.
Ristiriitaista on myös se, että todella juttelemme ihan kaikesta maan ja taivaan välillä ja hän kertoo joka päivä kuinka mukavaa kanssani on. Silti juttu vaan junnaa vaikka olisi kaikki mahdollisuudet mennä eteenpäin minun puoleltani.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies. Perässävedettävä.

Vierailija
2/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kuitenkaan niin kiinnostava, että uhrautuisi ajamaan sun luokse. Laiska ja mukavuudenhaluinen jäbä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuitenkaan niin kiinnostava, että uhrautuisi ajamaan sun luokse. Laiska ja mukavuudenhaluinen jäbä.

Varmaankin näin. Harmittaa vain kovasti, pidän hänestä ja olisin halukas tutustumaan kunnolla.

Väsyttää pettyä kerta toisensa perään kun sama kuvio toistuu aina.

Vierailija
4/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette liikaa yhteyksissä.

Jos joka päivä käytte asiat ihanasti läpi, niin siinä tulee sellainen ihanuusähky, että ihan mielellään pitää viikonloput vapaata, käy poikien kanssa vaikka dokaamassa ja huuoorissa.

Vierailija
5/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin näin. Harmittaa vain kovasti, pidän hänestä ja olisin halukas tutustumaan kunnolla.

Väsyttää pettyä kerta toisensa perään kun sama kuvio toistuu aina.

Lohduttaudu sillä, että sieltä olisi kuitenkin ennen pitkää paljastunut alkoholismia, pakkomielteitä, naisvihaa, rasismia, huonoa seksiä tai kyvyttömyyttä huolehtia itsestään tms. 

Et varmaan menetä paljoakaan, vaikka nyt tuntuisikin siltä.

Vierailija
6/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on köyhä, eikä kehtaa tunnustaa ettei ole varaa matkustaa luoksesi.

Tai sitten sillä on toinen perhe kotipaikkakunnallaan.

Vierailija
7/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Olette liikaa yhteyksissä.

Jos joka päivä käytte asiat ihanasti läpi, niin siinä tulee sellainen ihanuusähky, että ihan mielellään pitää viikonloput vapaata, käy poikien kanssa vaikka dokaamassa ja huuoorissa.

Tämä. Ei hemmetti sitä puhelinlaskun määrää kun pitää vastata jokaiseen viestiin. Mulla on ollut naisia mitkä tekstaa monta päivää putkeen pelkästään heidän työpäivästään ja ammatista. Vttu haloo. Parin päivän jälkeen tuntuu että tulee hulluksi.

Vierailija
8/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei... sika se on. Jätä se sikapossu.

Vierailija
9/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin tuon yksipuolisen ehdottelun ja katsoisin, kauanko menee että mies saa aikaiseksi ehdottaa jotain. Jos menee kovin kauan, juttu kuivahtaa kokoon omalla painollaan, ja se on hyvä asia. Et halua perässävedettävää miestä.

Vierailija
10/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisin tuon yksipuolisen ehdottelun ja katsoisin, kauanko menee että mies saa aikaiseksi ehdottaa jotain. Jos menee kovin kauan, juttu kuivahtaa kokoon omalla painollaan, ja se on hyvä asia. Et halua perässävedettävää miestä.

Totta, tämä viimeistään näyttäisi asian laidan. Odotan mielenkiinnolla tapahtuuko mitään, en kyllä pety jos ei, siirryn sitten eteenpäin.

Vierailija
11/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapainen tilanne. Miehelle se ehdottelu täytyy jättää tuossa tilanteessa.

Vierailija
12/12 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Huomaat pian vastaavasi kännipuheluihin, koska ei muutoin saa aikaiseksi puhelua. Näitä kuule riittää 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi