Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri näyttää tunnistamattomalta työkuvassa??

Vierailija
21.09.2020 |

Siis posket kavennettu, silmät isonnettu, huulet ovat kaksinkertaiset mitä luonnossa, iho virheetön. Tukka vaaleampi (blondi vaikka luonnossa maantienharmaa).

Leukalinja siro vaikka luonnossa on neliömäinen leukalinja, mallia maatalonemäntä. Lisäksi luonnossa on kokoa XL ja näyttää kuvassa erittäin hoikalta ja sirolta.

Millä filttereillä edes saa muokattua kuvaa niin, että en tunnista kuvasta naista? Olenko outo, mutta minusta tuo on noloa. Asiakkaat ei tunnista kuvan perusteella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen työkuva?

Vierailija
2/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vastaavan, oli otettu kolme lasta ja 25 kg takaperin. En ymmärrä mitä tuollaisen päässä liikkuu. Oli vielä vasta aloittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn keikkamainokset

Vierailija
4/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkuva?

Meillä oli valokuvalliset työpaikan henkilökortit.

2

Vierailija
5/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkuva?

Meillä on kuva Skypessä/Outlookissa/ Teams ja sisäisessä puhelinluettelossa eli eri kanavilla. Kun esim henkilö lähettää viestiä/ puhuu Skypellä /Teams :n kautta kuva tulee näkyviin.

Vierailija
6/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Meillä suurin osa opettajista ottaa joka vuosi koulukuvat, on tavallaan kai pakollinenkin jos aiempana vuotena ei ole otettu. Niitä kuvia käytetään mm. opehuoneen magneettitaululla erilaisina muistiapuina, esim. välkkävalvojat, tiimit, erilaiset nakkilistat jne. Auttaa myös sijaisia tunnistamaan, että kuka onkaan "Pekka" koska kuvissa lukee myös nimi ja opettava luokka, esim. Pekka 3B. Nuo magneettipohjaiset kuvat opehuoneessa on isossa koulussa itseasiassa varsin näppärä keksintö. Noooh, huvittavia tilanteita tulee juuri silloin kun osa opettajista on pyytäneet valokuvausfirmaa photoshoppaamaan kuvansa erilaisilla beautify-filttereillä, tai itseasiassa firmat jopa tarjoavat tuollaista palvelua. Osalla photoshoppaus on mennyt niin yli, eli on valittu se kovimman tason beautify-paketti ja lopputulos on kuin joku epätarkka anime-hahmo. On koomista, kun esim. joku sijainen katsoo kuvasta, että tuolta näytää 4C:n ope Mirja kenen kanssa hänen pitäisi pitää seuraava liikkatunti, ja ihmettelee että missäs tuo Mirja oikein on, eikä tajua että Mirja istuu ihan siinä vieressä mutta on täysin tunnistamattoman näköinen. 

Vierailija
7/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkuva?

Meillä on kuva Skypessä/Outlookissa/ Teams ja sisäisessä puhelinluettelossa eli eri kanavilla. Kun esim henkilö lähettää viestiä/ puhuu Skypellä /Teams :n kautta kuva tulee näkyviin.

Mua naurattaa joka kerta, kun eräs työkaverini, kohta eläkkeelle jäävä rouva, tulee mukaan Teams-neuvotteluihin uudella profiilikuvallaan. Se on otettu tosi vahvojen filttereiden läpi ja vieläpä niin, että rouvalla on kunnon duckface-poseeraus. Näytää oikeasti joltain 20-vuotiaalta, joka yrittää esittää seksikästä. Huvittavinta kaikessa on, että tuo nainen ei ole mikään bimbo muuten, jolta tuollaista saattaisi odottaa, vaan erittäin tylsä, asiallinen ja akateemisesti koulutettu valtion virkamies. Ehkä hänellä on kuitenkin joku villi puoli, jota nyt ennen eläköitymistä haluaa tuoda esiin? Tai sitten vaan joku sukulaislapsi on vähän ollut ottamassa ja editoimassa kuvia, eikä rouva tajua itse ettei kuva ole järkevä. 

Vierailija
8/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen työkuva?

Mua naurattaa joka kerta, kun eräs työkaverini, kohta eläkkeelle jäävä rouva, tulee mukaan Teams-neuvotteluihin uudella profiilikuvallaan. Se on otettu tosi vahvojen filttereiden läpi ja vieläpä niin, että rouvalla on kunnon duckface-poseeraus. Näytää oikeasti joltain 20-vuotiaalta, joka yrittää esittää seksikästä. Huvittavinta kaikessa on, että tuo nainen ei ole mikään bimbo muuten, jolta tuollaista saattaisi odottaa, vaan erittäin tylsä, asiallinen ja akateemisesti koulutettu valtion virkamies. Ehkä hänellä on kuitenkin joku villi puoli, jota nyt ennen eläköitymistä haluaa tuoda esiin? Tai sitten vaan joku sukulaislapsi on vähän ollut ottamassa ja editoimassa kuvia, eikä rouva tajua itse ettei kuva ole järkevä. 

Noloa! Siis ymmärrän jos on joku teini niin jotenkin vielä menee epäkypsyyden merkkinä esim epävarma jne. Mutta keski-ikäisellä asiantuntijalla vaan syvää myötähäpeää aiheuttava. Ammattiuskottavuushan tossa menee...

Vierailija
9/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nyt tosi erinäköinen kuva kuin mitä olen. Kuva on vain vuoden vanha eikä ole käsitelty. Mutta olen laihtunut 35 kg kuvan oton jälkeen ja se on tehnyt naamasta roikahtaneen ryppykasan, kun vuosi sitten oli jopa tyttömäistä ilmettä.

Vierailija
10/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja katkerat aina huomaa asiat, mitättömätkin jotka tekee toisesta paremman kuin juuri heidän mielestä olisi sallittua. Itsekeskeistä.

Juuri teidän takia en pidä teamsissä tai muuallakaan ollenkaan kuvaa.

Vierailija
11/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulkaas ihan yleismaailmallinen ilmiö. Itse asiassa täällä kotimaassa näkemäni on hyvinkin kesyjä verratuna ulkomaisiin esityksiin. Kuvat järjestäen seuraavia yhdistellen:

-ammattilaisen ottamia, studiossa

-stailaus ja ammattilaisen tekemä meikki/kampaus

-vahvasti fotoshopattuja

-vähintään 20 vuotta sitten otettuja

-kuvan kilot ja hiusten määrä ei täsmää nykytilannetta

Oli nääs aikamoinen yllätys kollegoja ekaa kertaa tavatessa istua neukkarissa lähemmäs kuuskymppisten harmaahapsien kanssa kun odotin tapaavani kolme-neljäkymppisiä XDDD

Vierailija
12/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei anna ihmisestä epäammattimaisempaa ja vastenmielisempää kuvaa kun juoruilu ja paskan puhuminen!

Vierailija
13/13 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mikä siinä kuvan kohdalla on?

Jos ei ole itse lataamaa kuvaa, on kirjaimet.