Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko pettämisestä?!

Vierailija
21.11.2013 |

En olisi itse uskonut ikinä pettäväni, mutta näinhän tämä kauhea asia omalle kohdalle osui.
Mies oli tuttavani, joka tiesi minun olevan herkäsä mielentilassa, sanoi juuri ne asiat, mitä tarvitsin ja niin sitä mentiin.

Itse toimitus ehti kestää 10 sekunttia, kun tajusin mitä oli tapahtumassa ja säntäsin kauhuissani ulos.

Omatuntoni ei kuitenkaan jätä minua tuosta rauhaan. Tiedän, etten uusi ikinä tekoani, sillä tämä ei todellakaan sovi minulle ja omalla omatunnolleni!

Toisaalta jos kerron miehelleni, tämä murtuu täysin. Haluaisin kuitenkin jatkaa mieheni kanssa.. Kertominen olisi oikeastaan vain omantunnon kevennystä.

Satutanko siis häntä vai pidänkö tuon elämäni kauheimman 10 sekunttia omana tietonani?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuttu mies, niin miehesi varmaan tuntee hänet jotenkin myös?

Meinaatko jatkossakin tavata tätä "kaveria"? Jos aiot, niin kerro miehellesi tapahtuneesta, ei ole kiva jos kaveri irvistelee miehellesi arvoituksellisesti (Olenkin pannut vaimoasi, hähä)

Ja kun kerrot, niin asiaa ei yhtään lievitä Se että kaveri puhui nättejä ja akti oli lyhyt. Pikemminkin päinvastoin. Kanna nyt vastuu teostasi.

Vierailija
42/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kerta onkin sitten paljon helpompi, siitä osaa jopa nauttia eikä omatunto enää paljon huutele

Sen vuoksi, kerro miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä olivat ne juuri oikeat sanat?

t. mies.

Vierailija
44/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 15:09"]

Minä kertoisin. Minä en ymmärrä ollenkaan tuota "kertominen on vain omatunnon keventämistä ja siksi sitä ei kannata tehdä" juttua mitä nykyään naistenlehdet hokee. Minusta se halventaa kovasti toisen oikeutta tietää totuus ja tehdä päätöksensä suhteesta totuuden perusteella.

Ja olen itse pettänyt nuorena. Olen kertonut tekoni ja suhde on jatkunut, kriisin kautta tosin, mutta lopulta siitä tuli asian puimisen ja läpikäynnin kautta syvempi ja parempi kuin ennen. Olin kyllä toki valmis siihenkin että mies olisi voninut jättää samantien. Mutta se olisi ollut sekin minulle vain oikein, tekojeni seuraamusten kantamista. Samoin kuin oli se, että oli kuukausikaupalla aika ahdistavaa kotona, ja pitkään mies oli mustasukkainen kun epäili että voin toistaa tekosiani. 

Minusta se, jos olisin jättänyt kertomatta, olisi ollut lähinnä ITSENI säästämistä, ei sen toisen.

[/quote]Ja tuohan se vasta sontaa on että suhde paranisi pettämisestä. Luultavasti suhteenne olisi syvempi jos tekosi olisi jäänyt tekemättä.

Naiset ovat aika hyviä keksimään oikeutuksen teoilleen.

t. mies

Vierailija
45/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuttu mies ei ehkä pidä suutaan kiinni, vaan kehustkelee joskus jossain että on pannut kanssasi ja jotain kautta tämä kiertää miehesi korviin.

Vierailija
46/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Miks pitäis toisen mieli pahottaa? Eikä tosta ittekään kannata murhetta kantaa, vahinko mikä vahinko. Elämässä sattuu kaikenlaista, ei niitä kannata jäädä vatvomaan. Eikä se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
47/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 06:45"]

Älä kerro. Miks pitäis toisen mieli pahottaa? Eikä tosta ittekään kannata murhetta kantaa, vahinko mikä vahinko. Elämässä sattuu kaikenlaista, ei niitä kannata jäädä vatvomaan. Eikä se järvi soutamalla kulu.

[/quote]

Mikä hemmetin vahinko? Vahinko on se että lautanen tipahtaa lattialle, ei se että päästää vieraan miehen kaikista pyhimpään pukille nylkyttämään.

Pitää ottaa vastuu teostaan.

Vierailija
48/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 06:36"]

Kerro mitä olivat ne juuri oikeat sanat?

t. mies.

[/quote]

Shöteem, shöteem, oot niin ihana kaunis ja älykäs? *reidetaukee*

Menikö läheltä?

Mutta tosissaan, minuakin kiinnostaa "juuri oikeat sanat" joilla paratiisin portit aukeaa vieraalle miehelle varmana?

Vierailija
49/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 07:19"]

[/quote]

Mikä hemmetin vahinko? Vahinko on se että lautanen tipahtaa lattialle, ei se että päästää vieraan miehen kaikista pyhimpään pukille nylkyttämään.

[/quote]

Nimenomaan vastuu _omista_ teoistaan ja omasta parisuhteesta. Itse teet, itse kärsit, jos moisesta pikkujutusta seurauksia edes tulee. Miksi siirrät vastuun omasta virheestä puolisolle? Parisuhde ei kuulosta mitenkään tasa-arvoiselta kahden aikuisen suhteelta, jos täytyy saada vääristä teoista toiselta rangaistus tms. Kuulostaa lähinnä lapsi-vanhempi -suhteelta, mikä ei ole kovin tervettä.

Vierailija
50/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että mene mieluummin puhumaan perheterapeutille kuin miehellesi. Ongelma on sinun, ratko se. "Ne oikeat sanat" on avainlause siihen, miksi petit. Ongelma on korviesi välissä. Miehesi paha olo ei helpota sun pahaa oloasi.

Minä haluaisin tietää, jos miehelläni olisi suhde tai jatkuvia yhden yön juttuja, siis tapa, mutta en jotain yksittäistä hairahdusta, jota katuu. Olen sanonut siitä että puhu vaikka papille, mutta älä pilaa meidän välistä juttua oksentamalla oma paha olosi päälleni. Olen sanonut, että en halua yksittäistä juttua tietää, mutta älä sitten ole niin tyhmä, että kannat vielä tauteja kotiin.

Vierailija
51/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta tuo "kaikista pyhin" ei ole kovin kuvaava ilmaus itse kohteesta. Ei se av-mammankaan pimpero nyt niin pyhä ja koskematon ole! Ei sinne naimisiinmenon yhteydessä mitään vihkivettä ole vihmottu. Ja ihan ihmisessä se on kiinni. Ja vastuunottaminen teostaan voi tarkoittaa myös sitä, että ei sotke tällaista omaa möhlimistään kumppanin naamaan anteeksiantoa itkien, vaan katuu ja käy asian läpi hiljaa itsekseen ja kärsii häpensä ja huonon omantuntonsa yksin.

Vierailija
52/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe, ihan että 10 sekkaa oli se pettäminen? Eiköhän se ole se tilanne että nylkyttämään päätyy aika paljon pidempi? Ihan kuin vasta limakalvokosketus (vai ehtikö äijä pistää kuminkin siinä äheltäessänne) laskettaisiin pettämiseksi...ette varmaan suudelleet, halailleet, jutelleet intiimisti, viettäneet aikaa lähekkäin ennen tuota paneskelemaan ryhtymistä? Ja ikinäkö ei ole ollut flirttiä tuon miehen kanssa aiemmin? Ihan höpöpuhetta ja itsensä pettämistä väittää, että 10 sekunnin virhe. Itse olet panemaan ryhtynyt sen miehen kanssa ja ihan varmasti sitä penetraatiota on edeltänyt kunnon lämmittely. Tuo 10 sekuntia on vain tekopyhää puolustelua, jos nyt et ap reikä avoimena hengaile muutenkaan ja huomaa toisinaan, että sinne on kyrpä luiskahtanut. 

Olet aivan yhtä paljon pettänyt kuin ne kaikki muutkin vieraan kanssa naiskentelevat naikkoset ja petturimiehet, ei siinä mitään sekuntikelloa tarvita. Vai veloitustako varten aikaa tsekkaat?

Vierailija
53/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ymmärrän täysin vastaavan kokeneena miehenä. OIin miehenä juuri sellaisessa erittäin herkässä mielentilassa (panetti) ja sitten tuli nainen joka sanoi juuri ne oikeat sanat jotka halusin kuulla ("pannaanko?"). Se oli menoa ja vahinko pääsi tapahtumaan ennen kuin hitaat aivoni edes ehtivät prosessoimaan tapahtunutta asiaa ja siten en pettänyt tietoisesti.

Vierailija
54/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 09:55"]

[/quote]

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta tuo "kaikista pyhin" ei ole kovin kuvaava ilmaus itse kohteesta. Ei se av-mammankaan pimpero nyt niin pyhä ja koskematon ole! Ei sinne naimisiinmenon yhteydessä mitään vihkivettä ole vihmottu. Ja ihan ihmisessä se on kiinni. Ja vastuunottaminen teostaan voi tarkoittaa myös sitä, että ei sotke tällaista omaa möhlimistään kumppanin naamaan anteeksiantoa itkien, vaan katuu ja käy asian läpi hiljaa itsekseen ja kärsii häpensä ja huonon omantuntonsa yksin.

[/quote]

Ja miehelle jää rooliksi ihmetellä miksi "kaveri" aina virnuilee kun näkee. Olisi oleellisesti parempi asia nostaa tässä kissa pöydälle, ottaa vastuu teostaan ja keskustalla asia kumppanin kanssa läpi.

Ei ole todellakaan mitään vastuunkantoa salata tämä asia.

Vierailija
55/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 10:22"]

Hei ap, ymmärrän täysin vastaavan kokeneena miehenä. OIin miehenä juuri sellaisessa erittäin herkässä mielentilassa (panetti) ja sitten tuli nainen joka sanoi juuri ne oikeat sanat jotka halusin kuulla ("pannaanko?"). Se oli menoa ja vahinko pääsi tapahtumaan ennen kuin hitaat aivoni edes ehtivät prosessoimaan tapahtunutta asiaa ja siten en pettänyt tietoisesti.

[/quote]

Haha! :DD

Aivan loistava, nyt ollaan ehdottomasti asian ytimessä! ;DD

*reps*

Vierailija
56/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinulla nyt taitaa olla niin kova trafiikki pimperossa että kovin pyhästä ei voi puhua...

Vierailija
57/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 15:04"]

Satutanko siis häntä vai pidänkö tuon elämäni kauheimman 10 sekunttia omana tietonani?

[/quote]

Tuskin se niin kauheaa oli. Taisi olla pimpassa hyvä luisto kuitenkin ennen penetraatiota?

Vierailija
58/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 10:06"]

Hehehe, ihan että 10 sekkaa oli se pettäminen? Eiköhän se ole se tilanne että nylkyttämään päätyy aika paljon pidempi? Ihan kuin vasta limakalvokosketus (vai ehtikö äijä pistää kuminkin siinä äheltäessänne) laskettaisiin pettämiseksi...ette varmaan suudelleet, halailleet, jutelleet intiimisti, viettäneet aikaa lähekkäin ennen tuota paneskelemaan ryhtymistä? Ja ikinäkö ei ole ollut flirttiä tuon miehen kanssa aiemmin? Ihan höpöpuhetta ja itsensä pettämistä väittää, että 10 sekunnin virhe. Itse olet panemaan ryhtynyt sen miehen kanssa ja ihan varmasti sitä penetraatiota on edeltänyt kunnon lämmittely. Tuo 10 sekuntia on vain tekopyhää puolustelua, jos nyt et ap reikä avoimena hengaile muutenkaan ja huomaa toisinaan, että sinne on kyrpä luiskahtanut. 

Olet aivan yhtä paljon pettänyt kuin ne kaikki muutkin vieraan kanssa naiskentelevat naikkoset ja petturimiehet, ei siinä mitään sekuntikelloa tarvita. Vai veloitustako varten aikaa tsekkaat?

[/quote]

No näin kyllä uskoisi, että mies ei ole ap:n avoimeen pimperoon kuitenkaan ihan vahingossa peeniksellään humpsahtanut, tai sitten ap:n kannattaa varmaan miettiä missä asennoissa aikaansa miesseurassa viettää.

Aika reipasta tahtia saa kyllä asiat sujua, jos ensikontaktista miehen kanssa etenee 10 sekunnissa yhdyntään! Sluibsista vaan, kuin se nyt tollai sinne uppos!? Ja äkkiä irti ja karkuun ;))) Hyvä ap, olet aika lahjakas selittämään asioita ainakin itsellesi. Herää kyllä koomisia mielikuvia, joten ei ehkä tuota 10 sekan kestoa kannata miehellesi kuvata.

Vierailija
59/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 10:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinulla nyt taitaa olla niin kova trafiikki pimperossa että kovin pyhästä ei voi puhua...

[/quote]

Kunpa olisikin... hiljaista on kuin siinaan autiomaassa.

Vierailija
60/60 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja oma puolisoni petti kun olin kuukauden työmatkalla. Hän kertoi tapahtuneesta ja oli pahoillaan, itse en olisi sitä halunnut kuulla ja olisin ollut tyytyväisempi jos hän olisi pitänyt koko asian omana tietonaan. Jos teko ei ole ollut suunniteltu ja jopa loppunut kesken en kehottaisi kertomaan, sillä saat vain pahan mielen itsesi lisäksi miehellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi