Ja taas mun pitäisi lähteä hakemaan kaverin Huutis-ostosta :(
Kaveri saamassa vauvan ja ostelee Huutiksesta kaikenlaista ammeesta vauvanvaunuihin. Iso osa ostoksista pk-seudulta.
Kuukausi sitten kinusi, että lun käyn Helsingissä, niin hakisin hänen huutamat vaunut.... Vantaalta! Käskin sopimaan myyjän kanssa, että tuo ne Helsingin keskustaan. Tämä sopi ensin myyjälle, mutta sitten sen kersa sairastui ja jouduin pimeällä ajelemaan jossain Vantaan perukoilla etsimässä niitä vaunuja.
Kun lopulta kaverini sai ne, alkoi valitus, että tossaon tahra, voiskohan nä viedä takaisin... Ilmoitin, että en ainakaan ala niitä enää roudata.
No, nyt pitäisi hakea pinnasänky yhdestä osoitteesta ja joku vaatekassi toisesta. Kun on se niin kätevää ostaa huutiksesta ja säästää matkahuolto/postituskulut! Kieltäydyin enää ryhtymästä näitä noutamaan ja sain kamalat haukut. :(
Kommentit (3)
No mä olisin sanonut kaverille että lähdeppä mukaan ajelulle ja kai sitten vähän bensarahaa pistät kun kerran postikuluissa säästät :)
En ymmärrä kanssa ihmisiä että kehtaavat käyttää toisia hyväksi eivätkä tajua että muiden rahoja ja aikaa siinä palaa ... Hyvä että kieltäydyit
Hyvä ap! Hyvä hyvä! Jopa minä maalainen tajuan, että pk-seudullaKIN välimatkat voi olla helvetin pitkiä. Jos kaveri tuollaisesta suuttuu, niin eipä haittaa. Ota tosiaan kaveri kyytiin ja trippimittari nakuttamaan kilometrit kun haet siitä "sun läheltä" tavarat.
Onpa törkeä kaveri! Teit ihan oikein kun kieltäydyit!