No nyt ne huskyfarmarit kerjää rahaa facebookissa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuo bisnes terveellä pohjalla. Parempi lopettaa.
Annoin alapeukun. Olen kuitenkin samaa mieltä ensimmäisestä lauseesta. En vaan mitenkään voi sallia koirien lopetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin vietäisi suoraan se ruoka sille kummikoiralle, käytettäisi lenkillä se koira tai sen saisi viedä vaikka kotiinsa päivän ajaksi ikäänkuin lainaan.
Tiedätkö sä mitään näistä työkoirista? Niitä ei tosiaankaan käydä taluttamassa hihnassa lenkillä, saati viedä mihinkään asuntoon päiväksi lasten leikkikaveriksi. Ja aika pitkä matka on lähteä jonnekin Utsjoelle koiranruokaa viemään.
http://postihistoria.info/artikkeli004.html
ei tietenkään sellaiseen, mutta monenlaiseen muuhun kuskaamiseen, miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin alapeukun. Olen kuitenkin samaa mieltä ensimmäisestä lauseesta. En vaan mitenkään voi sallia koirien lopetusta.
Öhöm, lopettaa BISNES varmaankin ;) eri
Minne sen kyytitarpeen voi ilmoittaa, jos ei käytä Facebookia koskaan?
Voiko onkia määränpäässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytävät rahaa mutta lopettavat koirat ja pitävät itse rahat. Jos joku haluaa auttaa niin antakaa suoraan ruokasäkkejä näille koirille.
Aivan, tosin koiran hoitoon kuuluu myös koiran eläinlääkärikäynnit. Tämä tapa vedota ei ole oikein, toivon kuitenkin, että joku rarkaisu syntyisi. Eikö isot eläinkauppaketjut voisi reagoida ja saada varmasti myös muita asiakkaita sillä tavalla toimia.
Mitenkä ennen on tehty kun maitotilalliselta vaikka loppuu rahat ja jaksaminen. Tila lopetetaan. Mitä niille lehmille tehdään. Laitetaan lihoiksi. Haluisiko joku kummilehmän, ei kuntämä on vaan liiketaloutta.
Huskysafarit voisivat vaikka heti siirtyä kansallispuistoihin, joissa kysyntä vastaa tarjontaa. Lapin kansallispuistot ovat tupaten täynnä ruskan ihailijoita.
Hinnat suomalaiseen lompakkoon sopivaksi ja väsyneet vaeltajat kärryajulle.
Linkissä iloisia koiria kesäisellä ajelulla Alasksssa. NatGeo ilahduttaa meitä:
https://www.instagram.com/reel/CFSqCU5jTsH/?igshid=1v86luy993gbg
Turha sitä on yrittäjän tyhjänpanttina murehtia. Tässä teille liikeidea syksyksi ja ensi kesäksi.
Ei tarvis kerjätä.
Ja nyt aletaan lahjoittaa rahaa ja adoptoimaan näitä koiria. Ihmiset ei vaan tajua. Nyt paras palvelus ois lopettaa koirat, eikä ikinä enää alkaa tuommoseen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisille ilmoitus laittomasta rahankeräyksestä.
Se ei ole laitonta jos siihen kuuluu vastike, esim. kuva.
Silloin se nimenomaan on laitonta, koska tuolla tavoin kierretään nimenomaan sitä rahankeräyslakia, joka edellyttää keräys ei ole vastikkeellinen (= siitä ei saa takaisin kuin hyvän mielen).
Tuosta oli juuri muutama päivä sitten uutisointia, liittyen laittomiin puhelinkeräyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin alapeukun. Olen kuitenkin samaa mieltä ensimmäisestä lauseesta. En vaan mitenkään voi sallia koirien lopetusta.[/quote
Täysin yhdentekevää, sallitko vai et. Omistaja saa lopettaa koiransa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Se oli joku ota itsellesi kummikoira uutinen ja kun sponssaat, niin saat vastalahjana koirasta kuvia ja jotain kuulumisia. Parempi olisi, että jos halutaan auttaa, niin vietäisi suoraan se ruoka sille kummikoiralle, käytettäisi lenkillä se koira tai sen saisi viedä vaikka kotiinsa päivän ajaksi ikäänkuin lainaan. Kaikilla ei ymmärrettävästi ole mahdollista ottaa koiraa edes hetkeksi kotiin, mutta itselle tällainen lainakoira voisi olla kiva juttu.
Mua alko naurattamaan pelkkä ajatuskin, kun normitallaaja ottaa ikänsä ulkokoirana eläneen työkoiran remminnokassa lenkille ja koittaa saada sisätiloihin 😂 itse olen 15 vuotta harrastanut vetokoiria ja ne tosiaan on täysin eri maailmasta kuin joku kaupunkivillakoira
Ne rekikoirat voivat kuskata ihmisiä paikasta a paikkaan b, eikä ympyrää. Vähän niin kuin taksi, mutta koiravetoinen. Voisivat tarkistaa ensin aikataulun tarpeen mukaan ja siihen sitten sopia ne ajelut. Vähän niin kuin on ennenmuinoin ollut postilaitoksessa, mut nyt vois suunnitella ennakkoon säät huomioiden?