miksi lassukat vihaavat naisen seksuaalisuutta ja sukupuolielimiä?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 22:42"]
Mua kiinnostaa lähinnä se, keitä on nämä "lassukoista" sairaalloisella mielenkiinnolla ja innolla väsymättä jauhavat naiset. Ketä kiinnostaa, oikeasti? Taidatte olla aika nuoria ja yli-innokkaita, jos ette ole vielä ymmärtäneet että ihmisiä on laidasta laitaan ja osa inhoaa toisia ihmisiä, käyttäytyy huonosti, ajattelee eri tavoin kuin sinä jne jne. Who cares?! Eletään ja annetaan toisten elää!
[/quote]
Minua ei kyllä kiinnosta ollenkaan tietää mielisairaista ja ihmettelen vain minkä takia ylläpito ei estä heidän kirjoitteluaan ja elämänsä elämistä nettipalstoilla. Seksuaalisesti pahasti häiriintyneiltä vaikuttavat ja ulkomaailmasta täysin eristäytyneiltä. En usko hetkeäkään että ketkään muut edes kykenevät kirjoittamaan noin sekopäisiä juttuja.
Muuta en sano, mutta ajattelutapa että "lassukka ei saa p*llua" tai naiset "ei anna p*llua" on ongelman ydin. Rakastelussa ei ole kyse vaihdantataloudesta eikä siitä, että nainen joko päättää tai ei ANTAA mitään kenellekään. Tuntuu siltä, että lassukat ovat kykenemättömiä näkemään naiset, tai sen yhden yksilönaisen ihmisenä. Sillä ihmisiä me olemme ja haluamme sellaisena tulla kohdelluksi. Mies, joka pyytää tai ruinaa minua antamaan p*llua itselleen, on niin typerä että jätän mielelläni hänet muiden iloksi. Hän ei nimittäin ole elämänsä varrella oppinut yhtikäs mitään. Muiden ihmisten lähtökohtaiseen arvostamiseen ei tarvita parisuhteita tai naiskokemuksia. Arvostus pitäisi tulla itsestään. Tämä asenne on taitanut lassukat jumiuttaa tilanteensa eli jonkinlainen asennevamma on vaivana.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:33"]
Mua kiinnostaa lähinnä se, keitä on nämä "lassukoista" sairaalloisella mielenkiinnolla ja innolla väsymättä jauhavat naiset. Ketä kiinnostaa, oikeasti? Taidatte olla aika nuoria ja yli-innokkaita, jos ette ole vielä ymmärtäneet että ihmisiä on laidasta laitaan ja osa inhoaa toisia ihmisiä, käyttäytyy huonosti, ajattelee eri tavoin kuin sinä jne jne. Who cares?! Eletään ja annetaan toisten elää!
[/quote]
Minua ei kyllä kiinnosta ollenkaan tietää mielisairaista ja ihmettelen vain minkä takia ylläpito ei estä heidän kirjoitteluaan ja elämänsä elämistä nettipalstoilla. Seksuaalisesti pahasti häiriintyneiltä vaikuttavat ja ulkomaailmasta täysin eristäytyneiltä. En usko hetkeäkään että ketkään muut edes kykenevät kirjoittamaan noin sekopäisiä juttuja.
[/quote]
Lassukoiden ketjut saavat aina paljon lukijoita ja vastauksia. Miksi ne kiinnostavat, jos kerran ovat aivan mielisairaita tuuttauksia?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:33"]
[/quote]
[/quote]
Lassukoiden ketjut saavat aina paljon lukijoita ja vastauksia. Miksi ne kiinnostavat, jos kerran ovat aivan mielisairaita tuuttauksia?
[/quote]
Varmaan samasta syystä kuin ikiksen ketjutkin. Ne on kuitenkin kirjoitettu selvästi ja suht johdonmukaisesti. Vrt. sellaiset "Mä enainakaan tuu sinen tiedän kanssa ja Pekka voi haistaa peen ku muutkin.ja anttaaolla!".
Hiukan iloa perjantai-iltaan:
Olisin saanut tänään (rumahkoa) naista, mutten vittu vaan jaksanut :D
T. semi-lassukka
Brad Pitt saa aina naisia, mutta läheskään kaikki naiset eivät saa Brad Pittiä koskaan. Aina löytyy nainen vankilakundille, mutta vankilakundi ei saa läheskään kaikkia naisia.
Ongelma on yleistäminen ja ajatteluvirhe: Charles Manson saa nuorta pesää, minä en, yhyy epäreilua. Kas, naapurin Maijalla on nuori pesä, Maijakin siis jakelisi Mansonille. Onpas Maija kamala lunttu. Yhyy.
Jos nyt oletettaisiin, että lassukka on oikeassa, niin mitä lassukka haluaisi käytännössä tapahtuvan että ongelma poistuisi?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:29"]
Jos nyt oletettaisiin, että lassukka on oikeassa, niin mitä lassukka haluaisi käytännössä tapahtuvan että ongelma poistuisi?
[/quote]
Järjestetyt avioliitot voisivat toimia - ainakin paremmin kuin nykytilanne.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:29"]
[/quote]
Järjestetyt avioliitot voisivat toimia - ainakin paremmin kuin nykytilanne.
[/quote]
No ei todellakaan. Mä ainakin nautin monen miehen kyrvästä ennen avioliittoa. Harva aviomies haluaa osallistua gangbangiin. Pakko siis naida ennen aviomiestä :D
En vihaa naisen seksuaalisuutta ja sukuelimiä. Viime yönä istuin melko kauan yhden itseäni kiinnostavan naisen vieressä. Yritin miettiä mitä pitäisi tehdä, jotta voisin epävihaisesti koskettaa tätä naista ja sukupuolielimiä. Huomasin hänet ensin viikkoja sitten ja katsoin häntä kasvoihin aina välillä. Ensin ajattelin hänen olevan paljon minua nuorempi, sitten yhtä vanha ja nyt tiedän että hän on monta vuotta nuorempi. Viime aikoina olemme sattumalta olleet koulujuttujen takia vierekkäin aika paljon. Olen saanut auttaa häntä sellaisissa tehtävissä, joissa itse olen parempi ja saanut siitä itseluottamusta. Tätä tyttöä nämä tehtävät tai aine ei ole hirveästi kiinnostanut ja viimeksi hän vähän kiroilikin ja sanoi että se on turhaa. Itse taas olin tiukan paikan edessä yksi toinen päivä ja kyselin häneltä jatkuvasti apua. Tunsin itseni melkein kuin lapseksi siinä tilanteessa, ja yhdessä vaiheessa hän sanoikin jotenkin tiukan kuuloisesti että 'odota' tai muuta sellaista kun kysyin taas neuvoa. En tiedä saiko hän mitään hyvää tunnetta tuosta asemastaan samalla tavalla kuin minä hänen auttamisestaan. Ikävän usein taitaa mennä niin, että mies ilahtuu voidessaan auttaa naista ja kokee sen yhdistäväksi asiaksi, mutta nainen taas tuntee olevansa miehen yläpuolella ja vieraantuu auttaessaan miestä.
Yleensä kun kysyn häneltä jotain, hän kyllä vastaa ihan reippaasti mutta ei sitten hirveämmin kysele minulta mitään. Kerran hän kyllä aloitti keskustelun kysymällä mitä minä teen, ja sen takia olen jaksanut tätä yksipuolisempaa keskustelua. Aina välillä keskustellessa käännyn katsomaan häntä, nähdäkseni minkälainen ilme hänellä on ja voisiko se merkitä kiinnostusta.
Hän kuulostaa aika jämptiltä ja aikaansaavalta ja hänen äänessään on hivenen maskuliinisuutta ja tiettyä konstailemattomuutta. Ulkonäössä se ei onneksi liikaa näy. Tuntuu vähän hullunkuriselta kiinnostua sellaisen naisen seksuaalisuudesta ja sukupuolielimistä, koska itse taas en ole oikein samanlainen ihminen tai miespuolinen vastine semmoiselle. Periaatteessa homman ei pitäisi siis toimia, mutta onhan joillakin alistuvilla miehillä ollut onni olla sellaisen naisen seksuaalisuuden ja sukuelinten kanssa, joka on jollakin tavalla ohjaileva ja kova suhteessa mieheen mutta mies kuitenkin onnellinen. Sellainenhan varmaan olisi jopa suuren osan toive, mutta realisteina suurempi osa miehistä haaveilee nössykän hurmaamisesta itsevarmuudella. Nainen on selvästi joissakin asioissa kätevämpi kuin minä, joten miksei hän voisi täydentää minua kuten minä häntä? Kyse ei ole siis matalan aidan valitsemisesta. Ehkä minun pitäisi olla ylpeä itsestäni. Viime yönä keskustellessa mieleeni tuli kiittää häntä tästä tunnilla auttamisesta ja hän kuittasikin sen ihan kivasti. Jälkeenpäin ajattelin että olisi ollut mukavaa sanoa pitäväni hänestä, koska ilmeisesti se ei tullut muuten tarpeeksi selväksi. En kuitenkaan rohjennut tehdä niin, koska en osaisi tehdä sitä tarpeeksi huumorilla ja letkeästi ja se vaikuttaisi sitten liian pelottavalta. Minusta se olisi tuntunut ihanalta, mutta olenkin mies ja kriteerini erilaiset.
Tekisi mieli näyttää tämä viesti sille naiselle tai vaikka sanoa jotain ei-vihaavaa, mutta tuntuu ettei se silti päättyisi kovin hyvin. Tekisin sen kyllä mielellään jos olisin vähän epätoivoisempi ja tekisin sen käsitelläkseni omia tunteitani, koska en uskoisi positiiviseen lopputulokseen.
-Mies 28v-
Teoriani on, että heillä itsellään on huono seksuaalinen itsetunto, joten heitä ahdistaa jos nainen on ns. heitä seksuaalisempi. Heille turvallinen ajatus olisi hiukan epäseksuaalinen neitsykäinen, joka ei ole "jakanut ympäri kyliä", koska heidän itsetuntonsa ei kestä naisen olevan seksuaalisuudessa heitä vahvempi.
He eivät ymmärrä rakkaudesta mitään, mutta eivät myöskään pääse naistenmiehiksi. He ovat kaikkiaan väliinputoajia.
Jos onnistuu herättämään naisen rakkauden ja itse rakastaa, miehen tasokkuudella ei ole (kaikille naisille) mittän väliä.
Tämän lassukat koittavat unohtaa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:41"]
Miksi?
[/quote]
Ne on kieroon kasvatetut. Kotona käytetty sanaa etupylly jne. Omituiset ja estoiset vanhemmat.
Projisoivat omat himonsa muihin ihmisiin. Paha ei tule heistä itsestään, vaan muiden kautta, niin he kai ajattelevat. Vähän sama asia kuin roomalaiskatolisessa kirkossa. Pedofiilipappi lankeaa paholaisen kiusaukseen, joka on asetettu hänen tielleen nuoren pojan hahmossa. Lassukoille kiusaus tulee naisen tai pikkutytön hahmossa. Tällä tavalla tekijä voi ajatella olevansa uhri.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 14:59"]
Projisoivat omat himonsa muihin ihmisiin. Paha ei tule heistä itsestään, vaan muiden kautta, niin he kai ajattelevat. Vähän sama asia kuin roomalaiskatolisessa kirkossa. Pedofiilipappi lankeaa paholaisen kiusaukseen, joka on asetettu hänen tielleen nuoren pojan hahmossa. Lassukoille kiusaus tulee naisen tai pikkutytön hahmossa. Tällä tavalla tekijä voi ajatella olevansa uhri.
[/quote]
Rajansa kaikella. Kun aletaan syyttää tai edes vihjailla pefofiiliksi, on astuttu rajan yli.
Vastakysymys: miksi naiset vihaavat lassukoiden seksuaalisuutta? Eli eivät anna lassukoille, eivätkä lassukat saisi edes haluta naisia?
Mikä heissä on niin vastenmielistä?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 13:07"]
Teoriani on, että heillä itsellään on huono seksuaalinen itsetunto, joten heitä ahdistaa jos nainen on ns. heitä seksuaalisempi. Heille turvallinen ajatus olisi hiukan epäseksuaalinen neitsykäinen, joka ei ole "jakanut ympäri kyliä", koska heidän itsetuntonsa ei kestä naisen olevan seksuaalisuudessa heitä vahvempi.
[/quote]
Ts. napakammin sanottuna he hallitsevan omaa epävarmuuttaan yrittämällä hallita naisen seksuaalisuutta.
2
Naisistahan tulee miesvihaajia usein esim. hyväksikäytön tai muun kaltoinkohtelun seurauksena.
Olisiko lassukoille tapahtunut jotakin vastaavaa :(
Lassukka :D Ihan uus termi.