Järkky syyllistävä, lässyttävä päivähoitaja
Tiedän päiväkoti tädin, joka "ihanasti" lässytti lapsille kun olin paikalla, hänen ässä (äthhä lässy ässä vaan thsuthisi). Siis puhevika hänellä myös oli ja sellainen asia minua ei ollenkaan haittaa, MUTTA inhottaa kun kuulin miten tämä täti puhui lapsille kun luuli ettei vanhemmat kuule. Huh huh, siis armotonta lasten syyllistämistä, ystävällisesti hymyillen ja lässyttämällä. Samoin myöhemmin sain kuulla häneltä, samalla tavalla hymyillen "ystävällisenä" hän söpötti minulle, sitä samaa paskaa, tyyliin että voi ihkua mutta voikun hassua että teidän lapsella on vain yhdet goretex haalarit ja vain yhdet kurahousut, harmi kun ei ole kolmansia jotka voisi pukea päälle siinä tapauksessa että kahdet voisi olla märät. Niin, eiväthän kaikki aikuiset niin jaksa paljon lastensa vaatetuksesta välittää *Hymy*. Siitä WTF!? Järkyttävä lässyttävä akka. Ja millä lempinimellä hän antoi lasten häntä kutsua... Apua. Siis sellainen todella ihastuttava lempinimi hänellä, jolla antoi lasten itseään kutsua. Onneksi oli vain kesäpäivähoitaja. Olen tottunut hoitajaan joka suoraan sanoo jos on jotain ongelmaa, joten tässä tilanteessa olin hämilläni. Onko teillä kokemusta kaameista päiväkotihoitajista?
Kommentit (5)
On kyllä kauheaa, hirveää, suorastaan katastrofaalista, miten se nyt noin lässyttää ja vielä tuohon sävyyn, ihanko itse kuulit??. Vielä kerran, hyi! Tuosta kannattaa valittaa kyllä jo Strasbourgiin!
Niin vaivaa koska tällainen täti syyllistämällä saattaa kasvattaa sinunkin lastasi tällä hetkellä (omalleni oli vain hetkellisesti).
Yksi tapaus on minkä näin, kun tulin omaani hakemaan, että päiväkotilapsi on veren peitossa, ambulanssi on onneksi jo paikalla, lapsen päätä painetaan kylmällä, ja täti jankkaa veriselle lapselle "minähän sanoin että älä juokse, niin siinä muuten käy!" Siis lapsi itkee verissäpäin ja tuo on tädin lohdutus.
Siis en sano että kaikki on päiväkotitädit on tuollaisia, koska on erittäin hyviä hoitajia, mutta kattokaa oikeesti millaset hoitsut teidän lapsia päivän hoitaa. Mm. syyllistämällä kasvatus
Ja vieläkin tuo sinua vaivaa..