Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIRAANHOITAJAT! Missä vaiheessa tiesit, missä haluat työskennellä? Missä olet nyt töissä?

Vierailija
21.09.2020 |

Olen itse toisen vuoden sairaanhoitajaopiskelija, enkä tiedä vielä lainkaan missä haluaisin tulevaisuudessa tehdä töitä. Monella opiskelukaverilla tuntuu olevan jo selkeät tavoitteet ja itse tuskastelen nyt, että mitä syventäviä opintoja ottaisin.

Siispä kokemukset muiden ”matkasta” sen oman osaamisalan löytymiseen kiinnostaisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

2/4 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päädyin töihin lastensuojeluun. Oli aiemmin ajatellut että haluan sairaalaan enkä ikinä psyk. puolelle, mutta mielenterveystyön harkka laitoksessa sai mut jäämään. Lastensuojeluun kaivataan paljon sairaanhoitajia, vinkkinä vaan muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rauhassa katsella ja yrittää löytää mielenkiintoisia harjoittelupaikkoja.

Vierailija
4/4 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ennen kouluun hakemista että haluan vastasyntyneiden teholle, siellä olen viihtynyt valmistumisesta lähtien. Eri harjoitteluiden myötä tunne vahvistui, toki näki myös muita kiinnostavia erikoisaloja. Valitsin tietoisesti vaativat harjoittelupaikat ja tein syventävän harjoittelun vastasyntyneillä. Sieltä löytyi myös työpaikka valmistumisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän