Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokenut ahdistelua/ jopa raiskauksen

Vierailija
21.09.2020 |

Jos olet kerro..siis niin naiset kuin miehetkin

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut raiskauksen, ahdistelua en.

Mitä haluat tietää?

Vierailija
2/10 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä utele, kerro jos haluat. Itsekkin olen kokenut, ja sekä että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä utele, kerro jos haluat. Itsekkin olen kokenut, ja sekä että.

En minä kyllä tiedä mitä kerrottavaa tuossa raiskauksessa olisi?

Minut on raiskattu ja that’s it, en erityisemmin muistele sitä enkä puhu siitä ikinä kenellekään, ei siinä ole mitään kerrottavaa.

Ei siitä tiedä edes ystäväni. Vanhempani tietävät, ei juuri muut.

Yhdellekään miehelle ei ole tullut mieleenkään kertoa.

Vierailija
4/10 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että en siis halua muistella itse tapahtunutta, mutta voin kyllä keskustella siitä miten se on vaikuttanut (seksi)elämään vai onko vaikuttanut ja muuta tällaista jos se kiinnostaa.

En halua sitä osaksi identiteettiäni enkä puhu siitä ihmisille koska siihen liittyy eräänlainen stigma jota en halua, mutta anonyymisti netissä voin kyllä siitä puhua :)

-edellinen

Vierailija
5/10 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, että kun ette asiasta kenellekään puhu, niin oletteko esim parisuhteessa ja vaienneet kumppanillennekin aiheesta?

Olen joskus miettinyt, että onko vaimoni kokenut jotain tuon kaltaista, kun onnistuu olemaan niin estynyt seksuaalisuutensa kanssa.

Miten kommentoisitte, näkyykö tuo kokemus vahvastikin omassa seksielämässänne ja jos, niin miten?

Vierailija
6/10 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy erittäin vahvasti. En pidä siitä että munua kosketaan intiimialueilta. Itse kosken mielelläni. Seks hyväksikäyttö alaikäisenä taustalla.

Vierailija
7/10 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, että kun ette asiasta kenellekään puhu, niin oletteko esim parisuhteessa ja vaienneet kumppanillennekin aiheesta?

Olen joskus miettinyt, että onko vaimoni kokenut jotain tuon kaltaista, kun onnistuu olemaan niin estynyt seksuaalisuutensa kanssa.

Miten kommentoisitte, näkyykö tuo kokemus vahvastikin omassa seksielämässänne ja jos, niin miten?

Minä en ole ollut ikinä parisuhteessa, mutta en ole ollenkaan estynyt seksuaalisuuteni kanssa vaan oikeastaan päinvastoin (olen ollut aina).

Ei se näy enää seksielämässäni, mutta nuorempana harrastin joskus seksiä vaikka en oikeasti halunnut, mutta ajattelin, että harrastan mieluummin ns. vapaaehtoisesti kuin tulen raiskatuksi jos sanon ei.

Eli pelkäsin, että toinen ottaa väkisin jos en suostu ja koin helpommaksi suostua.

Myöhemmin onnistuin lopettamaan tuon ja nykyään osaan vetää rajat enkä harrasta seksiä ihmisen kanssa jota en halua.

Nuorempana saatoin myös ikäänkuin irrota ruumiistani seksin aikana, eli olin fyysisesti paikalla ja keho nautti, mutta henkisesti olin poissa enkä saanut yhteyttä kehooni.

Olen siinä käsityksessä, että osa naisista on estoisia ihan vaan jonkun itseensä liittyvän häpeän tai häveliäisyyden vuoksi, eli estoisuudesta en vetäisi johtopäätöksiä raiskaukseen.

Toki jos sinulla tulee hänestä sellainen olo, niin voi ollakin näin.

Ei siitä välttämättä kerrota kumppanille, en tiedä kertoisinko itsekään jos joskus pariutuisin. En välttämättä, tai en ainakaan pitkään aikaan.

Vierailija
8/10 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään muuten kerroin ekan kerran omalle miehelle..kun se isokyrpä muinoin raiskasi. Ei ollu kivaa - ei kertoa eikä kuulla.

Vierailija
9/10 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähes estoton, mutta pitkä matka opetella on ollut. Kirjoitin just tuon edellisen..

Vierailija
10/10 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus baarissa joku nainen seurasi vessaan kun menin kuselle. En oikein innostunut naisesta. Toki muna nousi kun oli kuitenkin siinä käsin kiinni. Sain vaivoin kustua ja sitten nainen kääntyi pylly minua vasten ja kovana ollut muna upposi märkään pilluun. Peli oli menetetty. Kun muna oli siellä märässä pillussa jo valmiiksi niin panemiseksi se meni. Nainen roikkui koko yön mukana enkä päässyt eroon . Panin sitä vielä kahdesti vähän törkeellä tavalla, kun en oikein välittänyt siitä. Illalla sitten morkkiksissa tyttöystävän luo.