Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käsilaukut ovat järjettömän kokoisia nykymuodissa!
20.11.2013 |
Tämän takia en edes halua ostaa merkkilaukkuja. Pienen laukun saa olkahihnalla mutta jos haluat jonkun isomman, olkahihnaa ei ole. Pariisin matkalta ajattelin ostaa Saint Laurentin laukun, mutta miten kävi: ostin liikkeestä muutaman satasen maksavan laukun, koska alunperin ajattelemani laukku oli ilman hihnaa, tosi isokokoinen ja painoa 2 kiloa. Mihin ihmiset tarvitsevat näin isoja laukkuja? Luulen, ettei mene kuin muutama vuosi, niin aletaan suosia pienempiä, käytännöllisempiä laukkuja.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oliko tuohon edelliseen viestin laukkuun tarkoitus laittaa koko napapiirin joululahjat?