Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkiehkäisyn jälkeen vuotoa 5 päivän kuluttua, ei kuukautisia norm.

Vierailija
20.11.2013 |

aikaan. Voinko olla raskaana? Vuoto oli kovin niukkaa ja kesti vähän aikaa. Vai oliko se ne kuukautiset eikä ns. normaaliin aikaan kuulu tullakaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaisessa tilanteessa suositella tehtäväksi raskaustesti.

Tuskinpa täällä kukaan voi tietää millainen kierto sinulla on ja minä päivänä olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä ja kuinka pian olet ottanut tuon jälkiehkäisytabletin jne. Ja silti me kaikki ollaan yksilöitä.

Eli tee raskaustesti. Ainoa tapa selvittää asia.

Vierailija
2/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kokemus, että harrastin seksiä kondomin kanssa, joka hajosi. menin seuraavana päivänä hakemaan katumuspillerin. Luulin, että kaikki oli ok, mutta olinkin raskaana. Ja tuo kerta oli siis ainoa kerta siinä kuussa, kun seksiä harrastin. Että näin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkausseloste.

Vierailija
4/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:19"]

Minulla on sellainen kokemus, että harrastin seksiä kondomin kanssa, joka hajosi. menin seuraavana päivänä hakemaan katumuspillerin. Luulin, että kaikki oli ok, mutta olinkin raskaana. Ja tuo kerta oli siis ainoa kerta siinä kuussa, kun seksiä harrastin. Että näin...

[/quote]

Auts. Oliko mikä kohta kiertoa...

Itsellä kp 7 kortsu rikkoutui. Hain seuraavana päivänä tabletin ja nyt sitten odotellaan. Ei kyllä ole kovin todennäköistä raskautua kun normi kiertoni on 28 päivää. Mutta varuiksi hain tuon jälkiehkäisyn. Olisi varmaan melko jääräpää vauva tulossa jos kaikesta huolimatta tulisi.

Vierailija
5/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en tiedä missä kohtaa kiertoa oli, koska tästä on pari vuotta aikaa enkä tuolloin seurannut kiertoani tarkasti, koska raskautuminen ei ollut edes ajatuksissa, eikä minulla myöskään ollut aktiivista seksielämää. Minulla tuli silloin(kin) aina ennen menkkoja pientä vuotoa ja siitä aina tiesin, että kuukautiset alkavat kohta :) Tämän jälkeen aloitinkin sitten kuukatisten seuraamisen ja nyt tiedän tasan tarkkaan milloin on avulaatio. Tein siis abortin.

Vierailija
6/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, silloin kun olin ottanut jälkiehkäisyn ja olin raskaana ei tullut mitään vuotoa, vaikka yleensä aina sitä tiputteluvuotoa tuli ja tulee edelleen ennen menkkoja.

Vierailija
7/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdynnässä (keskeytetty) todennäköisesti ovulaation aikana. 

Ap

Vierailija
8/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisy ei ole mikään keskeytetyn yhdynnän varmistustoimenpide. Hanki oikea ehkäisy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme