Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "kostan" miehelle

Vierailija
20.11.2013 |

Haluan miehen tuntevan nahoissaan, ettei voi AINA laittaa työtään perheen ja minun edelle.

Taas kerran ei tullut sovitusti kotiin. Minulla oli suunniteltuja menoja ja minun oli tarkoitus lähteä kotoa tiettyyn kellonaikaan. Varmistin vielä mieheltä, kun lähti puolenpäivän aikoihin, että tuleeha  sovittuun kellon aikaan kotiin. Vastasi tulevansa.

Soitin sitten miehelle, kun häntä ei näkynyt. Vastasi puhelimeen ja tokaisi, ettei ole tulossa, sillä tuli töitä.

Ja tämä ei todellakaan ole ensimmäinen kerta :( Täällä mä nyt kökötän laittautuneena ja vittuuntuneena, kun en pääse lähtemään. Prkl!!!

Onneksi tulee pikkukakkonen ja lapset katselevat sitä, niin voin hetken tässä purkaa kiukkuani.

Mutta siis.. miten saan tuon miehen tajuamaan, että olen hänelle TODELLA vihainen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kait siinä muu auta kuin näyttää, että joku voi sinusta välittää oikein paljon;)

Vierailija
2/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette saanut väärää kuvaa. Piti kirjoittaa lasten ja minun edelle :D ei siis kyse ole toisesta miehestä. 

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, sun pitää ymmärtää että perhe on yksikkö ja saman yksikön sisällä ei harrasteta mitään sotia eikä kostoja.

Saat sen ymärtämään että olet todella vihainen, kun sanot asiat niinkuin ne ovat.

Kerrot että olit todella vihainen ja selität tilanteen miten se meni omalta kohdaltasi.

Tässähän, mun nähdäkseni suurin ongelma on se että ette kommunikoi keskenänne. Miehesi pitäisi ilman muuta soittaa ja ilmoittaa, jos ei tulekaan silloin kun on kertonut tulevansa.

Miksi se ei tee niin? Alatko huutaa puhelimessa ja kiristää, jos se soittaakin ja ilmoittaa?

Vierailija
4/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, itsekin saanut samanlaista kohtelua yhdeltä paskapäältä viimeaikoina, ketä olen tapaillut. En aio ottaa yhteyttä häneen enää.

Vierailija
5/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, itsekin saanut samanlaista kohtelua yhdeltä paskapäältä viimeaikoina, ketä olen tapaillut. En aio ottaa yhteyttä häneen enää.

Vierailija
6/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kun tietäisinkin, miksi ei soita ja ilmoita :( Ärsyttävä tapa ja olen tuostakin sanonut monta monituista kertaa. Ja ihan asiallisesti olen sanonut. Tuntuu vaan, ettei tämä asialinja toimi enää. 

-ap-

Vierailija
7/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa pieni kaupunkilomanen sulle ja lapsille ja lähdette miehelle kertomatta ja jos soittelee ja kyselee niin kerrot että olette nyt vähän lomailemassa kun miestä ei olisi kuitenkaan kiinnostanut...

Vierailija
8/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:17"]

Voi kuule kun tietäisinkin, miksi ei soita ja ilmoita :( Ärsyttävä tapa ja olen tuostakin sanonut monta monituista kertaa. Ja ihan asiallisesti olen sanonut. Tuntuu vaan, ettei tämä asialinja toimi enää. 

-ap-

[/quote]

No, jos mikään ei toimi siitä huolimatta, että olette kuitenkin sopineet lastenhoitoasioista, mikset vie lapsia miehesi työpaikalle. Sanot että tässä nämä omat lapsesi sitten ovat ja los morjens, pidä hyvänäsi siihen asti kun tulen taas kotiin.

Vierailija
9/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen nyt ei ainakaan paranna tilannetta, painvastoin. Vai haluaisitko etta itseasi kohdeltaisiin siten, etta kun asiat eivat mene hyvin niin ap: lle kostetaan. Ei varmaan innostaisi sinua selvittelemaan ja parantamaan tilannetta. Opetelkaa kommunikaatiota.

Vierailija
10/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi niin mieli vain antaa samalla mitalla takaisin. Ihan vain siksi, että huomaisi, miten ärsyttävää on, jos toinen ei seiso sanojensa takana tai ilmoita, jos sovittuihin asioihin tulee muutoksia. 

Ehkäpä otan jonkun pidennetyn loman itselleni ja en saavu kotiin illalla, niin kuin pitäisi, vaan vasta seuraavana iltana. Siinähän sitten miettii, tuntuuko kivalta, kun aikataulut venyy. 

-ap-

Vierailija
11/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä liikkuva työaika ja -paikka. En koskaan tiedä, missä on. Vaikea viedä lapsia siis töihin :(

-ap-

Vierailija
12/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näe metsää puilta? 

Ehkä yleisin selitys toiselle naiselle on "työt".

Vierailija
13/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. voihan sekin tietty olla mahdollista. Epäilen kyllä. Täytyykin kysyä suoraan ja katsoa, miten reagoi.

-ap-.

Vierailija
14/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vain kertoo, että olet muodostunut itsestäänselvyydeksi miehellesi. Jatka samaan tapaan, niin miehesi ei-fiskaaliset menot vain lisääntyvät entisestään. Tulet näkemään (puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä), näin juuri käy, joten tee mikä on tehtävä!

Vierailija
15/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:14"]

[/quote]

Tapailetko lastenvahtia?

Vierailija
16/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tilannut lapsenvahdin ja antanut laskun miehelle.

Vierailija
17/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppisi tai äitisi asuu lähellä ja on käytettävissä varahenkilönä, vie lapset sinne hoitoon ja sovi miehen tulevan hakemaan jälkikasvunsa. Anopin pelko on usein viisauden alku...

Vierailija
18/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:14"]

[/quote]

Tapailetko lastenvahtia?

[/quote]

Nimenomaan! Tässä ei nyt ollut kyse mistään tapailusuhteista, vaan perheellisten ihmisten ongelmsta.

Vierailija
19/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan jossain vaiheessa lopetin miehen kanssa asioista sopimisen kun hän ei kuitenkaan pitänyt sovitusta kiinni. jos mulla oli omaa menoa, palkkasin lapsenvahdin tai joku kaveri tuli lasten kanssa. Eipä ainakaan omat menot jääny aina menemättä. Aloin myös kaikki vkl matkat, kesälomamatkan jne tehdä lasten kanssa keskenämme kun miehen kanssa ei millään saanut sovittua milloin hän piti lomaa jne. Joko siis tein lasten kanssa tai jäi kokonaan tekemättä. Tämä ei todellakaan ollut suhteen ainoa ongelma mutta kertoi kuitenkin miten itsestäänselvyytenä mies minua piti. Eihän tässä pidemmän päälle järkeä ollut (vaikka mies oli tosi tyytyväinen tilanteeseen kun sai elää omaa elämäänsä ja minä hoidin lapset, kodin ja oman työni), hän meni ja tuli niinkuin tykkäsi. Alkoihan minua ärsyttää miehen pyykkien peseminen jne kun hän ei perheemme eteen muuta tehnyt kun ansaitsi (saman verran kun minä).

Otin eron ja elämme periaatteessa samanlaista elämää lasten kanssa kun ennen eroa. Paitsi nyt mies viettää lasten kanssa enemmän aikaa (joka toinen vkl) kun ennen eroa ja minä teen joskus jotain muuta kun olen lasten kanssa ja saan noille vkl omiakin menoja sovittua. Tulihan mieheltä se ruikutusviestikin sitten perään jossain vaiheessa mutta minäpä tykkään tästä nykyisestä elämästä niin paljon enemmän kun siitä vanhasta. En ikinä tuota miestä takaisin ottaisi. Ja meidän tapauksessa miehellä oli vuosia aikaa muuttaa käyttäytymistään eikä niin käynyt. Tässä nyt vaan miten meillä vastaavassa tilanteessa kävi.

Vierailija
20/20 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lempeys ei auta, ehkä rakkaus ainakin lievittää;) Älä kosta pahaa pahalla, vaan hyvällä. Yllätä itsesi, miehesi ja kaikki muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme