Miten toimit jos saat kotiisi edellisen asukkaan posteja?
Kommentit (7)
Laitan ne takaisin Postille saatteena tuo, ettei henkilö asu täällä. Tokikaan en lopunelämääni tuota harrasta, ensimmäinen puoli vuotta on vielä ok, mutta jos vielä senkin jälkeen jatkuu väärien kirjeiden tulo, ne menee jo suoraan roskiin.
Meidän asunnossa ei ole ollut edellistä asukasta, mutta jos tulisi postia jollain vieraalla nimellä, kirjoittaisin kuoren päälle "Ei asu tässä osoitteessa" ja veisin postilaatikkoon.
Kerään niitä ja palauttelen kerran puolessa vuodessa/ kerran vuodessa postille saatteella, ettei asu täällä.
Olen kirjoittanut ei asu täällä ja heittänyt postilaatikkoon. Noinhan se kuulu tehdä?
Kirjoittanut kuorten päälle, ettei tavoittamanne henkilö asu tässä osoitteessa, ja vienyt lähimpään postitoimipisteeseen.
Riippuu postista, mainoksilta vaikuttavat, ei erityisen tärkeät menee roskiin. Pankki jne. pyrin viemään postiin. Välillä aika pitkä prosessi, vanhempani ovat yrittäneet useamman vuoden saada erääseen pankkiin läpi tiedon, että asiakkaansa on muuttanut pois. AIna luvataan korjata ja parin kuukauden päästä tulee taas kirje.
Lähetin 1,5 vuotta, kirjoitin mukaan että henkilö ei asua täällä. Otin myös kelaan ja klarnaan yhteyttä ja pyysin ettei posti enää tulisi, koska eivät meidän kautta tavoita oikeaa ihmistä. Lopulta kyllästyin ja viimeiset kirjeet olen vaan nakannut roskiin. Jos ei osaa hoitaa asioitaan niin ei ole enää tämän ajan jälkeen minun ongelmani.