Olen ex-julkkis, kysyttävää?
Älä kuitenkaan kysele kuka olen koska sitä en vastaa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Otitko @hteriin?
Olen ottanut kahden poikaystävän kanssa, mutta se oli harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuuuko julkkikset tavisihmisiin vai onko julkkiksilla sellainen vaade, että puolison pitäisi olla julkkis oman egon takia tai sen takia, että itse on? Nimim.ihastunut kovan profiilin julkkikseen, jota joudun tavallaan odottelemaan 9 kk matkustelun vuoksi
Jotkut rakastuu ja jotkut ei. AIka monilla julkkiksilla on tavispuoliso, minullakin. Julkkikset ei ole välttämättä parasta parisuhdemateriaalia, että sinuna harkitsisin.
Ketäs keskikastin julkkiksia Suomessa yleensä on? Superjulkkiksia ovat esimerkiksi: Kimi Räikkönen, Mika Häkkinen, Keke Rosberg, Ville Valo, Martti Suosalo, Katri Helena, Danny, Erin, Pauli Hanhiniemi, Sanna Marin, Matti Vanhanen, Sauli Niinistö, Lordi, Darude, Tuomas Holopainen, Jouni Hynynen, Sami Hedberg, Saku Koivu, Teemu Selänne, Jere Lehtinen, Jere Karalahti, Raimo Helminen, Jari Litmanen, Tero Pitkämäki ja Antero Mertaranta.
Koetko "päässeesi" julkisuuteen yksinomaan oman työurasi ansiosta?
Vierailija kirjoitti:
Koetko "päässeesi" julkisuuteen yksinomaan oman työurasi ansiosta?
Ehkä puoliksi sen takia, toinen puoli ulkonäköä, persoonaa ja olemusta.
Ihmeellinen itsensä korostusketju. Itse voisin brassailla, että mun molemmat siskot on julkkiksia ja liikkuvat julkkispiireissä. Heidän kauttansa olen tutustunut moniin julkkiksiin. Kai mä saan tänkin sanoa, kun nyt olet halunnut tälläisen itsekorostusketjun aloittaa :D Multakin voi kysyä kaikkea julkkiksista :D
Millä vuosikymmennellä olit eniten julkisuudessa? Kuinka kauan?
Alkaako etunimi ärrällä ja sukunimi ässällä?
Kuinka paljon julkkisten bileissä käytetään huumeita?
Keskikastin julkkis voisi olla esimerkiksi mallia Tauski.
Pääsitkö, vai jouduitko julkisuuteen? Eli teitkö tarkoituksella valintoja, joiden avuilla saat julkisuutta, vai oliko julkisuus esim. työssäsi tai harrastuksessasi "välttämätön paha"?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen itsensä korostusketju. Itse voisin brassailla, että mun molemmat siskot on julkkiksia ja liikkuvat julkkispiireissä. Heidän kauttansa olen tutustunut moniin julkkiksiin. Kai mä saan tänkin sanoa, kun nyt olet halunnut tälläisen itsekorostusketjun aloittaa :D Multakin voi kysyä kaikkea julkkiksista :D
Typerä viesti.
Oletko näitä "kohu" julkkiksia, joista seiskan lehdessä käytetään aina termiä "kaunotar"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla ettei päässyt huipulle?
Tuntuu että pääsin mutta en tykännyt siitä. Siitä on vain yksi suunta.
Huiput ei vahingossakaan tule tänne
Olisin kans halunnut kyyä noista huumeista. Kuuluko vaikkapa kokaiini ja kannabis bileisiin kun bileisii? Onko päihdeongelmat alalla enemmän sääntö kuin poikkeus?
Kirjoiteltiinko susta lehdissä? Ilta-sanomat, Iltalehti, Seiska?
Harmittaako kun sinua ei enää kutsuta seiskan synttäreille, vaan jatkossa ekana punaiselle matolle astuu niiden lempilapsi niso rantaaaaaho?
Rakastuuuko julkkikset tavisihmisiin vai onko julkkiksilla sellainen vaade, että puolison pitäisi olla julkkis oman egon takia tai sen takia, että itse on? Nimim.ihastunut kovan profiilin julkkikseen, jota joudun tavallaan odottelemaan 9 kk matkustelun vuoksi