Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö LinkedInissä kuka on katsonut profiilia?!!?

Vierailija
20.11.2013 |

Katselin ex:n profiilia (oikeammin kesäkissa) ja hitto miten noloa, jos hän nyt näkee kuka on katsellut profiilia. Vai ilmoittaako se vain näistä kenen kanssa olet kaverina, linkittynyt tms., mikä onkaan oikea termi.

Eli saako siellä stalkata rauhassa vai jäätkö heti kiinni? ;)

Olen ihan pihalla koko LinkedInistä...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee. :D voi sua.

Vierailija
2/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:08"]

Näkee. :D voi sua.

[/quote]

Aaargh! En kestä! Oikeasti toooooosi noloa. No, minkäs teet. Tehty mikä tehty.

ap

Vierailija
4/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, asteikolla 1-10: kuinka paljon sua nyt hävettää?

Vierailija
5/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma että se sittenkään on noloa? Ihan tavallistahan tuo on. Kyllä muutkin ihmiset tulevat joskus tsekkailleeksi, mitä heidän exilleen kuuluu. Noloa se on vasta sitten, jos se saa sellaisia muotoja kuin minun exälläni, jolla enimmäkseen roihuaa valtaisa kauna, kateus ja kostonhimo, mutta välillä pitää yrittää esiintyä hyvää toivovana.

Vierailija
6/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:12"]Ap, asteikolla 1-10: kuinka paljon sua nyt hävettää?[/quote]

Pakko sanoa, että kyllä se hipoo ysiä. Jotenkin tuntuu säälittävälle. Mutta onneksi myös naurattaa. :)

ap

Vierailija
7/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään häpee ole. Ne profiilit ovat siellä katseltavina. Mä olen katsonut monien bloggaajien profiileita samoin kaikkien mahdollisten tuttujen. Jos jotakuta haittaa että hänen profiiliaan on käyty katsomassa niin häpeä sille.

Vierailija
8/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT:

Kenelle tuo LinkedIn on lähinnä tarkoitettu ja mikä sen perimmäinen tarkoitus on? Verkostoituminen potentiaalisten yhteistyökumppaneiden tms kanssa?

Onko LinkedIn lähinnä akateemisille uraohjuksille vai minkä tyyppisille ihmisille se on tarkoitettu (tai ketkä sitä eniten käyttävät)? Mä olen kyllä akateeminen mutta en uraohjus...

Vierailija
9/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näistä mitään kun en ole missään kirjautuneena eli sori tyhmyyteni mutta näkeekö myös kävijän joka ei ole kirjautunut sinne? Ja sama muissa, esim Fb? Eihän se voi olla mahdollista..

Vierailija
10/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:35"]

Mä en ymmärrä näistä mitään kun en ole missään kirjautuneena eli sori tyhmyyteni mutta näkeekö myös kävijän joka ei ole kirjautunut sinne? Ja sama muissa, esim Fb? Eihän se voi olla mahdollista..

[/quote]

No eihän sinne edes pääse katsomaan jos ei ole kirjautunut. (Paitsi fb:ssä, jos stalkattavalla sattuu olemaan julkinen profiili. Mutta ei silloinkaan voi kukaan tietää oletko käynyt katsomassa jos et ole kirjautuneena.)

Vierailija
11/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näe ainakaan kuka on käynyt mun profiilissa? Muuta kuin että tietty määrä kävijöitä on käynyt jonkun ajan sisällä.

Vierailija
12/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:35"]

[/quote]

No eihän sinne edes pääse katsomaan jos ei ole kirjautunut. (Paitsi fb:ssä, jos stalkattavalla sattuu olemaan julkinen profiili. Mutta ei silloinkaan voi kukaan tietää oletko käynyt katsomassa jos et ole kirjautuneena.)

[/quote]

No niinpä tietysti, vähän taas juntti olo :D Kiitos sinulle.

Vierailija
13/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu asetuksistasi, näkeekö henkilön vai ei. Jos asetuksissasi on, että sinä tahdot nähdä henkilön, joka on käynyt katsomassa sinun profiiliasi, niin myös sinun tietosi näkyy niille, joiden profiilia käyt katsomassa. Jos taas laitat, että sinulle riittää, kun näet esim. sen, että joku "xx-alalla työskentelevä" on käynyt katsomassa profiiliasi, niin silloin sinäkin näyt samalla tavalla niille, joiden profiilia käyt katsomassa.

Tai näin minä ainakin ymmärsin asian, kun josku asiaa siellä yritin tavata...

Vierailija
14/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 16:13"]

riippuu asetuksistasi, näkeekö henkilön vai ei. Jos asetuksissasi on, että sinä tahdot nähdä henkilön, joka on käynyt katsomassa sinun profiiliasi, niin myös sinun tietosi näkyy niille, joiden profiilia käyt katsomassa. Jos taas laitat, että sinulle riittää, kun näet esim. sen, että joku "xx-alalla työskentelevä" on käynyt katsomassa profiiliasi, niin silloin sinäkin näyt samalla tavalla niille, joiden profiilia käyt katsomassa.

[/quote]

Ja mistä se muka tietää kuka täällä katselee? Jos katson vaikka kirjaston koneelta, ei sitä mitenkään voi kone tietää kuka siellä on.

Vierailija
15/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 16:16"]

[/quote]

Ja mistä se muka tietää kuka täällä katselee? Jos katson vaikka kirjaston koneelta, ei sitä mitenkään voi kone tietää kuka siellä on.

[/quote]

Se tietojen näkyminen tietenkin edellyttää, että olet kirjautuneena.

Vierailija
16/23 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Asetuksissa on kohta "Select what others see when you've viewed their profile". Tuolla on vaihtoehdot 

1. Your name and headline (Recommended)

2. Anonymous profile characteristics such as industry and title

3. You will be totally anonymous.

Esim. mulla on toi keskimmäinen vaihtoehto omassa profiilissa, eli näkyy vain titteli ja firma.

Vierailija
17/23 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen muuten että työnantaja-statuksella voi katsella näkymättömänä. Perusasetus on että näet/näyt.

Vierailija
18/23 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÄ??? Ihan oikeastikko näkee?? Ja minä tein vartavasten sinne profiilin jotta olisin päässyt katselemaaan isäni tietoja joka ei ole ollut minun kanssa missään tekemisissä. Tietää kyllä varmasti nimeni, on tämäkin nyt vähän noloa.

MIKSI piti mennä tekemään se omalla nimellä :( eikä hänestä näkynyt siellä edes mitään

Vierailija
19/23 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain kirjuatuneena johonkin some palveluun jää tieto käynnistä?!

Muuten ei?

Vierailija
20/23 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vain kirjuatuneena johonkin some palveluun jää tieto käynnistä?!

Muuten ei?

Et pääse ilman kirjatumista katsomaan yhtään mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi