Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko raskaana ollessasi saanut outoja kommentteja?

Vierailija
20.11.2013 |

On hassua että naisilta kuules kummallisimmat tai ikävimmät kommentit. Miehet osaavat sentään onnitella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin millaiset?

Vierailija
2/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kysymys kuin että oletko räkätaudissa saanut outoja kommentteja. Raskaus ei ole sairaus eikä sitä tarvitse kommentoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kysytty, että oliko lapsi suunniteltu ja että onko lapsen isä kuvioissa mukana. Huvittavin kommentti tuli eräältä naiselta, joka säälitellen voivotteli, miten en enää koskaan voi olla laiha. Mahakkaana asiakaspalvelijana kuuli kaikenlaista, suurimmaksi osaksi kuitenkin sain mukavia kommentteja. :)

Vierailija
4/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks työkaveri töksäytti, et tais olla vahinko. Oltiin yritetty vauvaa yli vuosi, joten ei taida ihan vahinkovauva olla :)

Vierailija
5/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin, kun kolmannen odotuksesta kerroin, että oliko raskaus suunniteltu. Itse pidin aika kummana kysymyksenä...

Vierailija
6/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko epäili poikansa isyyttä raskausaikana. Minusta tuollainen kommentointi on asiatonta.

Vierailija
7/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks työkaveri heitti, että ihme että olen tullut ylipäätään raskaaksi, heitto liittyi miehen työhön. Mun miehellä ja hänen exällä sama työ eli kai jokin sitten kaihersi minun onnessani. 

Vierailija
8/8 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 10:03"]

Multa kysyttiin, kun kolmannen odotuksesta kerroin, että oliko raskaus suunniteltu. Itse pidin aika kummana kysymyksenä...

[/quote]

Jälkikäteen ajatellen mua nolottaa kauheasti, mutta olen (vielä tuolloin itse lapsettomana ja lapsia haluamattomana) kysynyt parilta työkaverilta, oliko lasta suunniteltu. Olen kylläkin onnitellut ensin lämpimästi, eli en ole sitä heti ensimmäiseksi töksäyttänyt. Enkä ole tarkoittanut mitään pahaa, vaan olen kysynyt asiaa ihan vilpittömässä hengessä. Toivottavasti en ole loukannut näitä odottajia...