Miksi mua panettaa koko ajan?
Ikää 33v. Olin pitkään (15v) suhteessa miehen kanssa ja seksiä oli 1-4kertaa/kk joskus pitempiäkin taukoja. Tykkäsin seksistä, mutta usein se oli aika pakkopullaa...
Nyt olen ollut 1vuoden uudessa suhteessa ja mua panettaa koko ajan... siis päivittäin. Ihan joka päivä... kipeenä, menkkojen aikana, masentavina päivinä, päivinä kun itken...
Koska tää menee ohi. Tunnen itseni jotenkin likaiseksi ja ahdistaa kun tuntuu että joskus jopa painostan tätä uutta puolisoa kun halut on niin korkeella...
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 06:59"]
Miksi mua panettaa koko ajan?
[/quote]
Yksi syy ongelmaasi/kysymykseesi voisi ehkä olla yllättävä ja "ei-biologinen": entä jos jatkuvassa halussasi kaipaatkin myös sellaista syvää, syvää rakkautta, joka tyydyttää syvemmin kuin parhainkaan seksi
edellisessä suhteessa seksi oli siis ihan ok. 15vuotta saman miehen kanssa ja silti oli siis ihan kivaa... nyt tämän uuden kanssa harrastan seksiä jota en uskonut olevan olemassakaa... en edes voinut kuvitella että näin ihanaa seksiä on olemassa...
Ja molempien kanssa seksissä on myös osa-alueita joita haluaisin mutten saa.
ap
3:lle en voi avata linkkiä, mutta tunnen tätä uutta ihmistä kohtaan syvää rakkautta ja kiintymystä ja hellyyttä kaikkea näitä koin myös edellisessä suhteessa mutta siinä ei juurikaan ollut arkista läheisyyttä. Nyt arkista läheisyyttä on jo siinä että yöllä nukutaan käsi kädessä :) ei siis tarkoituksella vaan ihan refleksinä...
ap
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 07:28"]
3:lle en voi avata linkkiä --
ap
[/quote]
Olet raskaana. Tosin mikäli teoriani pitää paikkansa, en tiedä miten selittäisimme kuukautisesi.
Sulla on itseltäsi salaa vauvakuume. Tai sitten uusi mies on vaan kuumempi :)
:D ihania vastauksia...
uusi kumppanini on nainen ja hänellä on kyllä vauvakuume mutta minulla ei :D
tutustun linkkiin kotona
Ja kyllä uusi kummpani on kuumempi... mutta haluaa vähemmän seksiä kuin minä joten olisin tyytyväinen jos halut olisivat samaa luokkaa kuin vanhan kanssa.
ap
Höh! Syyhän on selvä! Sinua panettaa, koska me ei olla vielä bylsitty!
Hysterian ensioireet. Sinun pitäisi käydä saadassa hoitoa vaivaan.
aaa niin kuin jossain hoitolaitoksessa? :) ja sit kun oon bylsiny 12sta sun kanssa niin ei tee enää mieli?
ap
Menee täysin ohi kun olet n. 36-38v, et älä murehdi. Sit mietit, et miksi ei koskaan tee mieli eikä mikään kiihota. Sitä haluttomuutta sit lopun iän.... Terv.46v.
Ei varmaan olisi tullut eroa jos tuo flow-tila olisi tullut päälle edellisessä suhteesa.