Te yliopistosta valmistuneet
Ootteko jatkaneet opintoja avoimessa. Olettaen että töitä ei ole löytynyt ja kiinnostusta on piisannut.
Toki työttömänä ei saa hirmu määriä opiskella mutta pienestihän voi, mitä ei katsota täysipäiväiseksi.
Kommentit (6)
Mä teen sijaisuuksia ammattitutkinnon mukaisella alalla. Kesät haen töitä yo-tutkinnon mukaiselta alalta, ammattisuojan ajan 3 kk saa olla täysin rauhassa. Toki menisin töihin, jos niitä olisi, mutta tämäkin on ok.
Minä olin kokopäivätyössä omalla alallani jo heti kandin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen naistutkimuksen maisteri ja seuraavaksi opiskelen kehitysmaatieteen maisteriksi. Myös tarkoitus olisi tutkia tarkemmin intersektionaalista feminismiä, jos saan hakemani 700 000 euron apurahan.
Et ole mikään maisteri. Amiksesta ei valmistu maistereita eikä missään yliopistossa lueta naistutkimusta pääaineena.
Vierailija kirjoitti:
Olen naistutkimuksen maisteri ja seuraavaksi opiskelen kehitysmaatieteen maisteriksi. Myös tarkoitus olisi tutkia tarkemmin intersektionaalista feminismiä, jos saan hakemani 700 000 euron apurahan.
Köyhyystutkijana saisit myös poltettua yhteiskunnan rahaa taivaan tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään maisteri. Amiksesta ei valmistu maistereita eikä missään yliopistossa lueta naistutkimusta pääaineena.
Etkö päässyt sisään vai miksi olet katkera?
https://www.oulu.fi/naistutkimus/
t. Maisteri
Joo, kyllä. Minulla opettajan pätevyys, joten on hyötyä muiden alojen perus- ja aineopintojen suorittamisesta, kun niillä voi laajentaa pätevyyttä.
Ystävä hakeutui lopulta opiskelemaan floristiksi ja osti osuuden kukkakaupasta.