Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teille naisille miehessä tärkeintä on peniksen koko?

Vierailija
19.11.2013 |

Tuntuu, että jokainen tahtoo miehen, jolla olisi vähintään puolimetrinen penis. Eikö teitä naisia kiinnosta miehissä mikään muu kuin peniksen valtava koko vai onko teillä tosiaan aivot jalkovälissä kun ette osaa muuta kuin peniksen kokoa ajatella?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 00:03"]

Miten te mittaatte niitä peniksiä? Minulla ei ole aavistustakaan liikutaanko 10 vai 20 sentin tuntumassa. Osaan sanoa, että tuo on luultavasti isompi kuin se toinen.

[/quote]

Eipä ole monella muullakaan mitään käsitystä, mutta silti heittelevät arviotaan tyyliin "miehelläni on 19 cm levossa ja noin 25 cm juhlakunnossa". Jos pistät tällä pastalla kyselyn mammojen miesten kalujen mitaksi, niin 100 vastauksen keskiarvoksi tulee sellainen 18 cm, mikä on viisi senttiä pidempi kuin suomalaismiesten keskiarvo. Mammojen miesten palkkakeskiarvoksi tulisi sellaiset 7000 euroa kuussa. Nettona.

Vierailija
2/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on melko tiukka ja mitä isompi penis, sen paremmalta se tuntuu kun venyttää paikkoja sopivasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tiukka, ja kyllä ottaa helvetin kipeää jos oikein venytellään, en esim. halua että sinne työnnetään kuin yksi sormi, kaksi on jo epämiellyttävää ja jopa kivuliasta, joten mun miehellä on varmasti aika normaali penis, ja mun mielestä aika paksu, en voisi kuvitella enää paksumpaa tai muutenkaan isompaa, alkaisi kyllä hirvittää. Kipu vie kaikki halut sillä sekunnilla.

Vierailija
4/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: Miksi miehet haluavat, että naisilla pitää olla isot rinnat ? Rinnathan ovat tarkoitettu siihen, että voi vauvalle antaa ravintoa :)

Vierailija
5/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vastakysymys: Miksi miehet haluavat että naisella on pieni vagina?

Vierailija
6/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 23:36"]Tuntuu, että jokainen tahtoo miehen, jolla olisi vähintään puolimetrinen penis. Eikö teitä naisia kiinnosta miehissä mikään muu kuin peniksen valtava koko vai onko teillä tosiaan aivot jalkovälissä kun ette osaa muuta kuin peniksen kokoa ajatella?

[/quote]

Taitaa olla jonkun pienipippelisen katkerana ja kateellisena laittama viesti... "Joo on se vähän pikkunen mutta osaan kyllä taitavasti käyttää... päätäni". Hah!

Vierailija
7/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.. miksi miehiä kiinnostaisi, mitä naiset tahtovat?

Ämmätkin pohjimmiltaan tykkää siitä kun ei kysellä.

Vierailija
8/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja jos tapaan jonkun kivan miehen ja huomaan, että sillä on pieni, niin kyllähän se lannistaa. Ei muuten, mutta kyllä sitä toivoisi saavansa edes hyvää seksiä, kun ei miehistä muuhunkaan ole ollut minun kohdallani.

Vierailija
9/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän alapeukutettavaa tuossakin oli? Eräänkin mukavan miehen tapasin ja hänellä oli todella pieni. Jatkoin kuitenkin tapailua hänen kanssaan, mutta hän sitten jätti minut mitään selittämättä. En siis saanut siitä suhteesta kuin pahan mielen. Joskus sentään olen saanut hyvää seksiä, vaikken muuta ole saanutkaan näiltä miehiltä. - 31.

Vierailija
10/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun siis 32.

Vierailija
11/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä uhotaan suuren peniksen hurmoksellisesta vaikutuksesta. Minä olen liiankin usein kohdannut suorastaan kauhua kun olen paljastanut seisovan aseeni. Useita kertoja se on sattunut niin paljon ettei hommasta vaan tullut mitään. Eikä tod ole kyse kuivasta ja lämmittämättömästä, kun ei mahdu niin ei mahdu. Muutamat erittäin hyvältä tuntuneet suhteet ovat loppuneet tuohon luonnon oikkuuni, eikä todellakaan ole tuntunut hyvältä.

Vierailija
12/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluu osastolle "Minun seksuaaliset fantasiani"! Jos nainen pystyy synnyttämään, niin kait sun kuvitteellinen molos muljahtaa sisään niin että lätsähtää.

Vierailija
13/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:21"]

Mulla on myös tiukka, ja kyllä ottaa helvetin kipeää jos oikein venytellään, en esim. halua että sinne työnnetään kuin yksi sormi, kaksi on jo epämiellyttävää ja jopa kivuliasta, joten mun miehellä on varmasti aika normaali penis, ja mun mielestä aika paksu, en voisi kuvitella enää paksumpaa tai muutenkaan isompaa, alkaisi kyllä hirvittää. Kipu vie kaikki halut sillä sekunnilla.

[/quote]

Kunnon kostuminen helpottaa tuossa

Vierailija
14/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia naisia ap on tavannut. Mä asuin kolme vuotta todella pienimunaisen miehen kanssa, eikä asia minua häirinnyt. Se kyllä häiritsi kun se meni vieraisiin niin pakkohan se oli jättää sitten. Ehkä sen itsetunto kuitenkin oli huono vähän niinkuin ap:llakin ja siksi petti? 

Vierailija
15/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai isompi penis on myös kiihottavampi! Näin ainakin mun mielestä. Vähintään 15 cm ainakin pitää olla!

N42

Vierailija
16/43 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin useammille miehillekin isommat rinnat ovat kiihottavammat kuin pienet... Luonnollista kuin mikä!

Vierailija
17/43 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miksi miehet eivät haluaisi naista, jolla on massiivinen reva. Ei ole kivaa, jos seksi ei tunnu missään.

Vierailija
18/43 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehessä tärkeintä oli se, että hän olisi tervepäinen. Uskon että seksi toimii jos kemiat ja suhde yleensäkin toimii.

Peniksen koko ei merkkaa paljoakaan. Olen seurustellut yhden isomunaisen kanssa ja se oli sivuseikka kun homma ei muuten täysin toiminut.

Vierailija
19/43 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin mieheni peniksen keskiverron kokoiseksi (ei kokemusta muista), mutta näköjään isommasta päästä, erektiossa n. 18 cm. Mitattiin yhdessä. ;)

Vierailija
20/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan illan huonoin provo... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi