Miltä tuntui vakituisen viran saaminen? Miten juhlitte sitä?
Kommentit (9)
Se oli jo tiedossa, mutta tuntui helpottavalta.
Virkaa minulla ei ole koskaan ollut. Vakityösuhde kyllä. Eipä sitä tullut mitenkään juhlittua.
Helpottavalta. Enpä sitä kyllä erityisemmin juhlinut, tai no, taisin korkata skumpan pitkän jännityksen päätteeksi. Myöhemmin "juhlin" vakipaikkaa keittiöremontilla.
Virkahan on vain valtiolla, joten suurin osa ihmisistä ei ikinä saa virkaa. Mä sain ekan virkani 2005 ja juhlin ulkona syömällä. Toisen viran sain 2012 enkä juhlinut mitenkään.
Virkahan on vain valtiolla, joten suurin osa ihmisistä ei ikinä saa virkaa. Mä sain ekan virkani 2005 ja juhlin ulkona syömällä. Toisen viran sain 2012 enkä juhlinut mitenkään.
Kyllä kunnillakin on virkoja, mutta aika vähän nykyisin.
Mä olen kolmannessa virassani. Ja on niitä muuallakin kuin valtiolla, esimerkiksi kaupungilla. Ja EU:lla, missä mä nyt olen.
Ei ole virkaa, mutta sain toistaiseksi voimassa olevan työn omalta alaltani muutama vuosi sitten. Valmistuttuani sanoin, että sitten juhlat kun saan töitä. No sain ensin määräaikaisen. Sitten sanoin, että sitten kun on vakinainen. No sitten kun sain tämän vakinaisen, sanoin, että sitten kun koeaika loppuu. No koeaika meni ajat sitten, mutta enää ei ole kukaan edes kysellyt ja koko homma on unohtunut. Perheen kanssa taidettiin käydä syömässä, mutta meillä käydään aika paljon ravintolassa syömässä muutenkin.
Aloittamalla av:lle sata triidiä ko. aiheesta.