Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntui vakituisen viran saaminen? Miten juhlitte sitä?

Vierailija
19.11.2013 |

Itsellä ei ole niin en tiedä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittamalla av:lle sata triidiä ko. aiheesta.

Vierailija
2/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jo tiedossa, mutta tuntui helpottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkaa minulla ei ole koskaan ollut. Vakityösuhde kyllä. Eipä sitä tullut mitenkään juhlittua.

Vierailija
4/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavalta. Enpä sitä kyllä erityisemmin juhlinut, tai no, taisin korkata skumpan pitkän jännityksen päätteeksi.  Myöhemmin "juhlin" vakipaikkaa keittiöremontilla.

Vierailija
5/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkahan on vain valtiolla, joten suurin osa ihmisistä ei ikinä saa virkaa. Mä sain ekan virkani 2005 ja juhlin ulkona syömällä. Toisen viran sain 2012 enkä juhlinut mitenkään. 

Vierailija
6/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkahan on vain valtiolla, joten suurin osa ihmisistä ei ikinä saa virkaa. Mä sain ekan virkani 2005 ja juhlin ulkona syömällä. Toisen viran sain 2012 enkä juhlinut mitenkään. 

Vierailija
7/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnillakin on virkoja, mutta aika vähän nykyisin.

Vierailija
8/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolmannessa virassani. Ja on niitä muuallakin kuin valtiolla, esimerkiksi kaupungilla. Ja EU:lla, missä mä nyt olen.

Vierailija
9/9 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole virkaa, mutta sain toistaiseksi voimassa olevan työn omalta alaltani muutama vuosi sitten. Valmistuttuani sanoin, että sitten juhlat kun saan töitä. No sain ensin määräaikaisen. Sitten sanoin, että sitten kun on vakinainen. No sitten kun sain tämän vakinaisen, sanoin, että sitten kun koeaika loppuu. No koeaika meni ajat sitten, mutta enää ei ole kukaan edes kysellyt ja koko homma on unohtunut. Perheen kanssa taidettiin käydä syömässä, mutta meillä käydään aika paljon ravintolassa syömässä muutenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi