Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoni naiset ja miehetkin teille vaarallisen psykopaatin kanssa seurustelusta.

Vierailija
19.11.2013 |

Olin nuori kaunis hieman ujo nainen aikoinaan.En hirveästi välittänyt käydä ulkona.Minua lähestyi toisen tiedekunnan nuori opiskelija joka kysyi, voinko laitata paperia hänelle.Olin hämilläni.Kukaan ei ole jutellut kanssani juuri mitään moneen vuoteen ja ajattelin että voin vastata.Tämän jälkeen mies oli opiskelukavereiden kautta onginut salaisen puhelinnroni ja alkoi terrorisoida minua lukuisalla puheluilla joka päivä.Tätä jatkui kuukausia.Annoin miehen odotella yli vuoden ennen kuin edes suutelimme.Sitä virhettä ei olisi kannattanut tehdä.

Kolmen kuukauden seurustelun jälkeen mies lyö minua, muka vahingossa ja huorittelee.Jään itkemään olohuoneen sohvalle surullisena.Jäämme kuitenkin yhteen uskokaa tai älkää yli kymmeneksi vuodeksi.Lopulta eroamme kuten suhde alkoikin väkivallalla.Viisi vuotta sitten mies raahasi mut lukuisista kerroista poiketen tällä kertaa pitkin lattiaa.Sitä ennen veti hiuksista ja töni.Mun vasen käsi on yhä arka mutta lihakset tuntuvat palautuneen takaisin.Mies veti mua kädestä koko matkan toiseen huoneeseen jossa pahoinpiteli minua.Vieläkään en ole tehnyt rikosilmoitusta mutta neuvon teitä muita tekemään.Syyt ovat monet.Pelkään yhä ex-miestäni ja hän uhkailee minua säännöllisesti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli se neuvo? Ota tuplasti turpaasi?

Vierailija
2/2 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mies joka jahtaa ja soittelee noinkin ahkeraan ja ahdistelee on selkeästi narsisti taikka psykopaatti.Pitäisi viimeistään jossain vaiheessa tajuta lopettaa niiden soittojen teko kun nuoret ei anna ymmärrä jos jonkun kundin pääkopassa heittää.Tosin mua varotettiin hänestä aikoinaan,mutten ottanut kuuleviin korviini.Olisi kannattanut.Nyt tää mies on ottanut mun näköisen ja vastaavan kokoisen ex-vaimo kopion itselleen.Ihan sairas ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän