Sivut

Kommentit (716)

Vierailija

Ei oo yhtä ainoaa...

Teini 80-luvulla! Niin mahtavaa aikaa vaikka paljon oli hirveää. Se tunne kun oot alaikäinen ja niin kakaran näkönen et ei pääsis mihinkään kuitenkaan, mut tietää että nuoret aikuiset vetää nyt todella lujaa. Pääset ulkomaille ostaa olutta ja viiniä kukaan ei kysy papereita. Pyörit kaltaisesi tyyppien kaa stadissa, leffa, kahvilat, kaupat, lintsi, nuorisotapahtumat, kunhan on ennen puoltayötä himassa ei tuu huutista. On oma pakkikortti.
Koulussa kuunnellaan hyvää musaa kunnes joku laittaa acdc:n soimaan loputtomiin.
Limudisko on parasta! On strobot ja kaikki hitit tanssilattia täynnä ja sekoilu sitä luokkaa, että tuskin nää kaikki pelkkää limua juoneet.

Mysteerijätkä kivijalkaliikkeessä...

Mikä on soundtrack?

No ehkä def leppard kaikesta eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
kisu.sisse ja ritsi

Spandau ballet kappale True...vieläkin kun kuulemme sen kappaleen saa polvemme heikoiksi ja mielemme elämiemme parhaimpiin aikoihin.

Vierailija

Ultravox dancing w tears in my eyes. Sanoitus ei sitten millääm sopinu mun tilanteeseen mut oli hyvä biisi.
Olin jotain 13-14 ei mitään rakkauselämää, en itkeny tanssiessa... kuhan diggasin.

Vierailija

Pink floyd learning to fly. En omistanu Levy-/kasettia koska en ollu PF -fani. Brick in the wall soi liikaa koulussa.

sisse

Olin Lontoossa Au-pairina 17vee puolitoistavuotta jotka jääneet yhdeksi elämäni tärkeimmistä tapahtumista.Silloin Rick Astley ja  Taylor Daynen discobiisit kova sana..palautuu joka kerta kun satun  kuulemaan esim.kappaleen Tell it to my heart mieleen se lontoolainen kundi mieleen jonka kanssa koin ensirakkauteni..ja se ei unohdu koskaan!

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Emma. Eli" Oi muistatkos Emma se kuutamoillan...jne". Poika johon olin ihastunut soitti sitä rippikoulussa kirkon uruilla, pappi ei kyllä pitänyt että uruilla kirkossa soitetaan niin rietasta kappaletta.

Vihauskonto

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalon 70 luvun tuotannosta Syli, Hän hymyilee kuin lapsi, Hazardi.

No kukas hazardi?

Slaavikasakka. Lahdessa on kasakkamäki.

Vierailija

Da da da ich lieb dich Nicht du liebst mich nicht- ei hitsi menin Spotifyhyn katsomaan kasaribiisejä. Aivan mahtavia :D

Vierailija

Popeda oli kova kasarilla, ei tarvi nykyroskaa kuunnella kun voi tuubista nautiskella Popedasta

-Popeda on Rock'n'Roll!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.