Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma laivalle lähdön suhteen. Kumpi oikeassa?OV

Vierailija
19.11.2013 |

Eli, tilanne on seuraava: mies petti minua muutama vuosi sitten laivalla risteilyllä, ja vehkeili saman naisen kanssa myöhemminkin kerran suhteemme aikana. Teko oli kamala ja musertava, ja on mennyt pitkä aika päästä tästä yli. Välillämme vallitsee edelleen luottamuspula. Sovimme tuolloin muutama vuosi sitten, että emme mene enää laivaristeilylle ilman toista. Naurettavaa, tiedän, mutta tähän on kuitenkin tultu.

No, nyt sitten minulla on tulossa työpaikan tapahtuma laivalla. Kyseessä on arkilähtö ja neukkarit ym. on varattu seuraavaksi päiväksi, eli kyseessä ei todellakaan ole mikään armoton örvellysreissu. Työyhteisömme on pieni ja en ikimaailmassa kehtaisi sanoa, että mies ei päästä minua laivalle. Saimme tästä aikaan aivan kamalan riidan. Miehen mielestä mulla ei ole mitään etuoikeuksia mennä laivalle yksin. Ja jos menen, voin kuulemma olla varma, että seuraavan tilaisuuden tullessa hänkin menee.

Mua sapettaa niin, ettei veri kierrä. Ensinnäkin, se en ole minä, joka on pettänyt ja toisekseen, mä olen menossa sinne osittain töihin.

Mielipiteitä, kiitos!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 19:24"]

Te olette niin lapsellisia molemmat.

Eli siis kun laivaristeilyt on kielletty, pettämistä ei enää tapahdu? Tähänkö oikeasti uskot?

[/quote]

Kirjoitin alkuperäisessä viestissäni kyllä, että tiedän, että on naurettavaa mutta tähän on tultu. Oikein heräsin ajattelemaan näitä vastauksia lukiessa, että kuinka vähän luotankaan mieheeni. Surullista. Olen minä eroakin ajatellut, uskokaa pois.. Ap

Vierailija
22/25 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos ap nyt totuutta silmiin. Sinä olisit lähdössä työmatkalle ja miehesi vetoaa johonkin sopimukseen, joka on todennäköisesti tehty todella pahan olon vallitessa.

Nyt sanot vaan miehellesi, että hänellä ne housut eivät ole pysyneet jalassa, joten hän ei ole oikeutettu mihinkään vaatimuksiin.

Toiseksi, jos miehesi yhä haluaa tälläisiä sopimuksia, hän olettaa, että sinä käyttäydyt kuten hänelle on sopivalla tavalla, eli miehesi pettää sinua yhä.

Kerroit ettei miehesikään siihen laivaa ole tarvinnut.

Se eniten vahtii, joka itse pettää. Vanha fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla työpaikalla oli ihan tiedossa, että ne naiset, joiden miehet olivat vaimojaan pettäneet, eivät päässeet koulutusristeilyille.

Naurettavaahan se oli.

Sitten pari miestä tuli satamaan aina tuli perseen alla, kun olivat joutuneet vaimolta livahtamaan. Joivat itsensä jo koulutuksen aikana känniin ja hävisivät jonkun muijan hyttiin.

Tottakai naisetkin pettää, mutta tuli aika yksipuolinen kuva herroista. Naiset nimittäin viitsivät vain todella harvoin ottaa itseensä petturin leimaa työkavereiden edessä.

Vierailija
24/25 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin laivamatka pikkujouluaikaan työporukalla ei sisältäisi mahdollisuuksia dokaamiseen...miltäs ap vaikuttaisi, jos miehesi olisi myös lähdössä vähän työtä tekemään laivalle tässä joulun alla? Ai joo, niin sehän olisi työmatka, niin se ei toki haittaisi ;) 

Tuollaisissa sopimuksissa ei ole mitään järkeä, jos kerran luottamus on muutenkin nollissa. Millaisia ihmisiä oikein edes on, jos jostain laivamatkaamisesta tehdään numero! Ihan kuin se olisi se pointti tuossa teidän ongelmassanne. 

Kumpikin vaan reippaasti risteilemään, niin näätte oletteko vielä kesällä yhdessä!

Vierailija
25/25 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 19:22"]

Siis näitä lupauksiahan voi tässä suhteessa nyt tehdä sitten hamaan tappiin asti. Ap voi luvata että on vain töissä, vaikka joku työkamuista kantaisi kaksin käsin viinaa pöytään (pikkujouluthan nämä kuitenkin on). Mies voi luvata että päästää vaimonsa nyt jos pääsee itse sitten ensikerralla yksin kun lupaa olla kiltisti jne. jne.

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 19:19"]

Duuni on duunia.

Sun duuni sattuu tällä kertaa laivalle, on todellakin eri asia kuin se, että lähtis kavereiden kanssa dokaamaan.

Onnistuisiko jokin kompromissi? Lupaat ettet nauti paria annosta enempää alkoholia? Lupaat mennä ajoissa nukkumaan ja vaikka sitten valehtelet työkavereillesi päänsäryn tms?

Ei mustasukkaisuus tai ylipäätään parisuhde saa sotkea työasioita. 

[/quote]

[/quote]

Jostain sitä luottamusta on lähdettävä rakentamaankin, jos se on mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan