Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä on miljoona yksinasujaa,meinaatko kun eivät asu

Vierailija
19.11.2013 |

kenenkään kanssa kuin yksin että ovat kaikki mt-ongelmaisia.Tuskin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asuu reilu 610 000 ihmistä, joten vähän yläkanttiin tuo lukema on.

Vierailija
2/4 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisivat olla mt-ongelmaisia? Voivat olla leskiä, eronneita, omaa elämäänsä aloittelevia opiskelijoita/ työssäkäyviä nuoria. Täällä nyt vain on kirkonkylää laajempi ihmiskirjo, ei mitään sen kummempaa.

Sitä vaan ihmettelen suhteessa ap:n avaukseen, että jos kaupungissa asuu runsaat 600.000 ihmistä, niin miten siellä voi olla miljoona yksinasujaa? Ellei miljoona sitten ole kielikuva? Tai ehkä ap tarkoittaa Helsingillä pk-seutua, jossa asuu viidennes koko laajan Suomen väestöstä, eli vähän päälle miljoona ... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vain että yksinasujia ja sinkkuja arvostellaan ja he ovat vapaata riistaa kaikille asioille ja samoin yh-äidit.Mä olen joka suhteessa vähemmistössä ja olen oppinut olemaan aika ilkeä takaisin jos joku aukoo mulle päätään.

Vierailija
4/4 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tahansa arvostellaan tekee mitä tahansa, jollet ole vielä sitä huomannut. Ja sitä paitsi kaikki ihmiset eivät muita niinkään arvostele, eivät siis juuri ketään, joten mitäpä jos yrittäisit keskittyä niihin ihmisiin alati toisia tuomitsevien sijasta? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän