Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny Pia Penttaja kävi vatsalaukun ohituskeikkauksessa. Ainakin, jos uskomme mtvuutiset.fi-sivustoa.

Vierailija
20.09.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/supernanny-pia-penttaja-laihtui-20-…

"Supernanny Pia Penttaja laihtui 20 kiloa leikkauksen avulla – saapui Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman yleisöön lähes tunnistamattomana"

"Löydettiin minun aineenvaihduntaongelmaan vihdoin ratkaisu. Kävin vatsalaukun ohituskeikkauksessa. Olen laihtunut sen avulla 20 kiloa, Penttala kertoo MTV Uutisille. "

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että uutisoidaan lihavuusleikkausta, koska verenpainetauti. Kyllä sen ensijainen hoito on liikunta ja ruokavalio muutokset. Ihan on omakohtaista kokemusta. Olen laihduttanut 5kuukaudessa 20kg ilman itseni nälkiinnyttämistä tai näännyttämistä ylenpalttisella liikunnalla. Kaikki makeat ja suolaiset herkut pois sekä leivän puputus minimiin. Joka päivä olen syönyt aamu-ja iltapalan lisäksi 2 lämmintä ruokaa. Jokainen laihtuu, jos syö vähemmän kuin kuluttaa, muu on selittelyä ja itsensä huijaamista tai sitten ei hahmota syömistensä määrää. Niin ja samaa ikä ja kokoluokkaa olen kuin Penttala, että kyllä viisikymppinenkin voi laihtua, kun hieman on itsekuria eikä selittele vaihdevuosilla ja hitaalla aineenvaihdunnalla laihtumattomuutta. Laihdutusleikkausko se pistää aineenvaihdunnan kuntoon ja saa epäterveet ruokatavat loppumaan?

Vierailija
22/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi lastenhoitovinkkejä vastaan ihmiseltä joka ei pysty huolehtimaan edes itsestään ilman leikkausta.

Minä ottaisin. Ylipaino ei tee huonoa kasvattajaa, ja itsestä huolehtimiseen kuuluu muutakin kuin paino!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi, leikkaus ei ole pikakeino eikä pikaratkaisu. Ennen sitä pitää laihduttaa, käydä ravitsemusterapeutilla jne.

Vierailija
24/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi lastenhoitovinkkejä vastaan ihmiseltä joka ei pysty huolehtimaan edes itsestään ilman leikkausta.

Minä ottaisin. Ylipaino ei tee huonoa kasvattajaa, ja itsestä huolehtimiseen kuuluu muutakin kuin paino!

Eihän se ylipaino teekään huonoa kasvattajaa, mutta terapeutti-ihmiseltä kyllä voisi odottaa rehellistä ja aitoa kommentointia lihavuuteensa ja leikkauksen syihin, jos ja kun sitä nyt on ylipäänsä pitänyt julkisuuteen kommentoida. Joku tuolla aiemmin totesikin, ettei kukaan satakiloiseksi tule tai sen painoisena pysy,jos syö terveellisesti ja liikkuukin jonkin verran.

Vierailija
25/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä naisella on tuhat rautaa tulessa.

Herää kysymys, milloin on böörnautissa.

Vierailija
26/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei uskottaisi?

Vierailija
27/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi läski joka muka ei ole läski omasta syystään. Kas kun ei sanonut omistavansa isot luut.

Vierailija
28/30 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä riittää....

Kenelle tämä Pia näitä satuja aineenvaihdunnasta, liikunnasta ja terveellisestä ruokavaliosta syöttää.

Vierailija
29/30 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kun yrittää keksiä mitä ihmeellisimpiä syitä lihavuusleikkaukseensa.

Kannattiko kertoa, jos noin vaikeaa hyväksyä että on lihava ja ruokailutavat kaukana terveellisestä.

Myöskään liikunta ei ole maistunut, mutta onneksi liikalihava voi paeta liikuntaa leikkauksella.

Vierailija
30/30 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, milloin on böörnautissa.

Roikkuu julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä. Vähän silotellaan omaa elämäänsä, taustaansa ja liikunta/ruokailu tottumuksia. Teennäisyys näkyy kilometrien päähän, mutta johonkin lehteen tai ohjelmaan olisi pakolla päästävä. Kaikkea ei tarvitse kertoa, mutta halu julkisuuteen pistää pullukan puhumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi