Pitäisikö Suomessakin LAITTAA YHTEISKUNTA KIINNI koko talveksi koronan takia? Pahalta näyttää..
Tartuntojen määrä on kasvanut kesästä asti.
Jokainen tietää miten taudit villiintyvät talvisin.
Kommentit (26)
Raflat ja juottolat kiinni. Sieltähän se nyt leviää.
Pahalta näyttää, terveydenhuolto ei selviä tästä. Nyt jo 3 ihmistä tehohoidossa. Jouluun mennessä se voi olla jo 10.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat saa mennä rauhassa konkurssiin. Kun kysyntä kasvaa myöhemmin niin ravintoloita avataan taas entiseen malliin. Kysyntä lisää tarjontaa ja päinvastoin eikä pidä keinotekoisesti mitään pitää väkisin auki.
Sä elintasomahainen kurppa varmaan maksat meidän kaikkien ravintola-alalla työskentelevien tuet mielleläsi? :)
Se on varmaan pakko, kuun suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta kuin oma napa. Heille on ihan sama jos joku kuolee, kunhan itse saa ravata baareissa, salilla, treffeillä ja kaikissa mahdollisissa tapahtumissa. Eikä heillä ole mitään käsitystä vakavasta sairastumisesta, kun ainoa sairaus on ollut aina se pikkuflunssa ja koronakin on heille pikkuflunssa, johon kuolee vain heikot. Heidän mielestään ne heikot joutaa kuollakin.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää mitä teette, minä teen etätöitä siihen saakka kunnes on rokote. Tietäkää, että me etäilijät rajoitetaan taudin leviämistä tehokkaasti, joten olkaapa kiitollisia.
Vai kiitollinen pitäisi olla siitä, että itse joutuu herätä aamuisin vittuuntuneena ja lähteä kylmään ja pimeään raapimaan autoa että pääsee työhön, jota ei voi tehdä etänä.
Ei. Kunhan saadaan toimiva ja turvallinen rokote laajaan jakeluun, niin voidaan purkaa kaikki koronarajoitukset. Sen jälkeen Torilla tavataan, ilman turvavälejä, ilman käsidesejä ja ilman maskeja!