Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On epäkohteliasta merkata whatsapp-viesti luetuksi ennen kuin vastaa siihen

Vierailija
20.09.2020 |

Onko tämä jokin kirjoittamaton sääntö?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itseäni kyllä jurppii, jos joku tekee noin.

Vierailija
2/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jestas. Enhän minä aina ehdi kirjoittaa, vaikka ehdin täpätä viestin luetuksi. Jos sitä ei tee, lukematon viesti kummittelee aloitusnäytössä ja estää muiden viestien näkymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mitä luetuksi merkkaaminen tarkoittaa.

Luen viestin ja vastaan siihen jos tarve vaatii.

Miksi kaikki ovat tuollaisia kaikesta loukkaantuvia kakaroita ja pieniä marttyyreja??

Todella raskaita ihmisiä.

Vierailija
4/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä erikseen merkata luetuksi? Luen useimmiten viestit heti, mutta vastaan kun ehdin. 

Vierailija
5/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä erikseen merkata luetuksi? Luen useimmiten viestit heti, mutta vastaan kun ehdin. 

Itse ainakin voin merkata luetuksi aloitusnäytöltä avaamatta whatsappia. Teen niin joskus mutta lähinnä ok-tyyppisten viestien suhteen.

Vierailija
6/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tää nykyajan "pakko olla kaikkien saatavilla ja näkyvillä koko ajan, mutta itse päätän koska vastaan ja koska en".

Miksi niitä viestimiä käytetään jos ei viestimiseen?

Vierailija
7/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
8/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkiin viesteihin tarvitse vastata. osan voi vain merkata luetuksi.

Vierailija
9/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran boomer etten osaa lukea tekemättä kahta sinistä väkästä.

Vierailija
10/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mulla on lukukuitaukset pois päältä + kukaan ei näe koska olen ollut paikalla. Harmi, kun whatsapp ei voi laittaa ns. oflinetilaan ilman, että otan datan pois päältä. 

Vierailija
11/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetan sinulle. Voit joko ottaa lukukuittaukset pois käytöstä whatsapin asetuksista tai lukea viestit aloitusnäytöltä, jos viestit tulee sinne (ilmoitussetuksista tämä).

Vierailija
12/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin teen. Ei aina pysty vastaamaan saman tien, luen ja vastaan jos on kiireelllinen. Muuten vastaan sitten kun on enemmän aikaa.

Vierailija
13/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp-viestejä ei merkata luetuiksi. Aloittaja ilmeisesti tarkoittaa, että vastaanottaja lukee viestin mutta ei vastaa siihen. On mahdotonta vastata viestiin lukematta sitä ensin.

Lähde: https://faq.whatsapp.com/android/security-and-privacy/how-to-check-read…

Vierailija
14/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap:n kavereiden ottaa lukukuittaukset pois päältä niin ap ei loukkaannu. Ei ihmiset aina ehdi samalla sekunnilla vastaamaan, jos on muutakin elämää.

Vierailija
15/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kaikilla on joskus sellainen tilanne päällä että ehtii lukea viestin muttei siinä heti ehdi vastaamaan. Minusta tuo on siis siitä tosi ärsyttävä ominaisuus että siellä sitten toisella osapuolella voi ap:n tavoin lähteä mielikuvitus lentämään ja keksitään ties mitä syitä miksi toinen ei heti vastaa. Todellisuudessa kun kuitenkin suurimassa osassa tapuksista on kyse siitä ettei juuri silloin ehdi vastaamaan.

Vierailija
16/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä mitenkään merkata. Viesti luetaan ja sitten siihen vastaa, heti, jos on aikaa, myöhemmin jos ei juuri nyt ehdi.

Vierailija
17/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsapp-viestejä ei merkata luetuiksi. Aloittaja ilmeisesti tarkoittaa, että vastaanottaja lukee viestin mutta ei vastaa siihen. On mahdotonta vastata viestiin lukematta sitä ensin.

Lähde: https://faq.whatsapp.com/android/security-and-privacy/how-to-check-read…

Voi merkata luetuksi aloitusnäytöltä. Teen sitä jatkuvasti avaamatta whatsappia. Toki jos viestit ei tule aloitusnäytölle niin se ei onnistu. Mulla tulee.

Vierailija
18/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on liian helppo elämä kun jaksavat näistä asioista murehtia.

Vierailija
19/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omiin ystäviini ei kuulu herkkähipiäisiä kyttääjiä. Siitä huolimatta pidän itse aina lukukuittaukset ja paikallaolotiedon pois päältä, niin ei tarvitse satunnaisten viestittelijöidenkään vetää hernettä nenään, kun ei näy, koska olen viestit lukenut.....

Vierailija
20/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylävalikosta kun vedät alaspäin, niin voit lukea viestin eikä se merkkaudu luetuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan