Facen deittiviestit
Sellasia on alkanut näkymään sivun reunassa. Lukee " Joku piti sinusta, oletko kiinnostunut, napsauta tästä, tai viesti Danielilta tms. Tietääkö joku mikä juttu tämä on ja onko joku sinkku avannut näitä linkkejä? Onko ne ihan oikeilta miehiltä, pitääkö nyt olla imarreltu:)))
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:32"]
Sellasia on alkanut näkymään sivun reunassa. Lukee " Joku piti sinusta, oletko kiinnostunut, napsauta tästä, tai viesti Danielilta tms. Tietääkö joku mikä juttu tämä on ja onko joku sinkku avannut näitä linkkejä? Onko ne ihan oikeilta miehiltä, pitääkö nyt olla imarreltu:)))
Miksiköhän joku on laittanut peukku alas. Haluaisin vaan uteliaisuuttani tietää.
[/quote]
[/quote]
No mitä luulet? Siksi alapeukku. Ei kannata klikkailla kaiken maailman linkkejä "ihailijoilta".
Ilmeisesti ei ole muille tuttu juttu? Ihmettelen vaan, kun en tosiaan ole liittynyt mihinkään deittisivustoon? Kymmenettä vuotta aviossa, eikä mitään tietoa tämän päivän deittikuvioista.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:56"]
Miksiköhän joku on laittanut peukku alas. Haluaisin vaan uteliaisuuttani tietää.
[/quote]
[/quote]
No mitä luulet? Siksi alapeukku. Ei kannata klikkailla kaiken maailman linkkejä "ihailijoilta".
[/quote] No en tietenkään ole avannut, mutta onko joku muu?
Miksi niin kiinnostaa, jos naimisissakin olet?
Mä kuulun Zooskiin ja sieltä pukkaa viestiä, että se ja se on kiinnostunut, mutta ne tulevat sivun yläreunaan normaaleina punaisina notification-merkkeinä. En tajua miten sulle voi tulla sellaisia, jos et kuulu mihinkään deittipalveluun? Tarkasta vielä asetuksista jos sulla oiskin joku applikaatio siellä ja poista se tarvittaessa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:08"]
Miksi niin kiinnostaa, jos naimisissakin olet?
[/quote]
Ei kiinnosta ne miehet vaan tämä ilmiö. Mikä sen takana on? Onko se joku deittipalvelu? Ihmettelen vaan tosi paljon. Enkä oikein hyväksykään koko juttua. Mäkin olen kuvassa niin äidillisen näköinen kuin olla voi, en mielestäni näytä vieraista miehistä kiinnostuneelta.
Mene kohtaan Sovellukset ja katso, näkyykö siellä Zoosk, Are you Interested tai joku muu treffipalvelu ja sitten poistat sen.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:19"]
Mene kohtaan Sovellukset ja katso, näkyykö siellä Zoosk, Are you Interested tai joku muu treffipalvelu ja sitten poistat sen.
[/quote]Menen heti ja koetan jos osaan.
mulla on sellaisia mainoksia siinä oikeassa palkissa, ei hajuakaan miksi. Voisiko olla se, etten ole ilmoittanut perhesuhteita facessa?
heh, samainen daniel minunkin oikeassa palkissa on :D Enkä todellakaan tiedä miksi - en käytä mitään fb-sovelluksia enkä ole käynyt treffipalstoilla.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:22"]
mulla on sellaisia mainoksia siinä oikeassa palkissa, ei hajuakaan miksi. Voisiko olla se, etten ole ilmoittanut perhesuhteita facessa?
[/quote]Mä olen kyllä ilmoittanut. ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:19"]
[/quote] Ei siellä ollu kuin pelisovelluksia.
Ihan sama ilmiö minullakin, ja se näyttää näin naimisissa olevalla naisella vähän ikävältä. Joku tuntematon on muka tykännyt profiilikuvastani ja minua odottaa häneltä viesti deittipalvelussa jonne pitää rekisteröityä.
Minulla on lapseni ja mieheni FB-kavereina, miksi joku minulle viestiä lähettäisi? Kyeessä taitaa olla pelkkä mainos, jossa on harhaanjohtavaa tietoa. Samassa palkissa mainostettiin laihdutuslääkettä Pamela Tolan kasvokuvalla ja sitten viimeksi ihonohoitotuotetta naisille, ja kuvassa oli norsun perse.
Vaikka noita klikkailee pois, ne tulevat takaisin.
[/quote]