Kumpi saisi helpommin naisen, Asterix vai Obelix?
Kommentit (57)
Asterix. Vaikka on aika kirppu, nokkeluutta ja vauhtia riittää. Paljon mielenkiintoisempaa seuraa kuin perässä vedettävä älykääpiö.
Mä oon aina tykännyt enemmän Asterixista. Obelix on ollut liian tyhmä.
ei kumpikaan, koska akat on pinnallisia. toinen on mukamas liian lyhyt ja toinen mukamas liian lihava
Obelix on ystävällinen, herkkä, kiltti ja lempeä. Pitkä, mutta pullea. Asterix karismaattinen, urhea, rohkea ja hurmaava. Laiha, mutta lyhyt. Vaikeaa siis päättää.
Molemmissa on hyvät puolensa. Jos on vaikeaa valita, onneksi saa kuitenkin tavallaan molemmat, koska kaverukset ovat erottamattomia! :D
Vierailija kirjoitti:
Obelixilla on kuulemma 20 senttinen muna ja Asterixillekin se kasvaa taikajuomalla.
Vierailija kirjoitti:
Asterix. Vaikka on aika kirppu, nokkeluutta ja vauhtia riittää. Paljon mielenkiintoisempaa seuraa kuin perässä vedettävä älykääpiö.
Obelixilla on oma yritys joka pyörittää koko kylän taloutta. Asterix vain bummii Obelixin nurkissa vaikka Asterix myöskin esim. hoitaa kotityöt, hankkii ruuat ja puolustaa kylää valloittajilta.
Vierailija kirjoitti:
ei kumpikaan, koska akat on pinnallisia. toinen on mukamas liian lyhyt ja toinen mukamas liian lihava
Jospa naiset lankeaa sitten Trubadurixiin tämän laulutaitojen perusteella.
Senilix sai ainakin hehkeän neidon. Hopeakettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Obelixilla on kuulemma 20 senttinen muna ja Asterixillekin se kasvaa taikajuomalla.
tämähän on tietenkin se kaikkein tärkein juttu
Kylän seppä varmaan eniten naisten mieleen kun treenattu kroppa leveillä hartijoilla 💪
Kyllä obelixilla on jopa sarjakuvassa huomattavasti enemmän naisia kuin asterixilla, mutta hän ei oikeastaan ole keksinyt mitä naisilla tekisi. Obelixin naputtelemat kivipippelikset varmasti kertovat asiasta enemmän ja asterix pienenä miehenä on varmasti obelixin naisenkorvike
Vierailija kirjoitti:
Kylän seppä varmaan eniten naisten mieleen kun treenattu kroppa leveillä hartijoilla 💪
Taitaa olla enemmän sinun mieleesi kuin naisten
Vierailija kirjoitti:
Senilix sai ainakin hehkeän neidon. Hopeakettu!
Minusta tuo on kyllä niin päin että rouva Senilix* sai Senilixin eikä Senilix rukka pääse takertuvasta ja omistushaluisesta vaimostaan eroon vaikka haluaisi. Mutta kun rouva Senilixin* silmä välttää niin Senilix haikailee eroa vaimostaan ja katselee muiden naisten perään.
*Kylän ainoa henkilö jonka nimeä ei ole kertaakaan mainittu.
No Obelix on ainakin kerran rakastunut onnettomasti Mimosaan, jolla oli jo miesystävä. Toisaalta hänet naitettiin intiaanitytölle vahingossa, mutta Obelix ei tykännyt siitä, koska se oli lihava.
Obelix ihastuu helposti, mutta haluaa pysyä poikamiehenä.
Myös Asterixin rima on korkealla, mutta häneltä puuttuu vain naisellinen vastine.
Vierailija kirjoitti:
Erika valitsisi Akvavitixin.
Eikös Akvavitix ole jonkin sortin huumekauppias/-valmistaja? Ainahan niillä naisia riittää.
Obelix, koska hellyyttävä.