Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliittinen kodittomuus

Vierailija
20.09.2020 |

Koen, että jokaisen puolueen kohdalla, minulle tärkeät asiat voi jakaa noin 50-50 sellaisiin, josta kyseinen puolue on samaa mieltä kanssani, ja sellaisiin joista ei ole. En koe että Suomessa on puoluetta joka ajaa asioitani, kukaan muu kokee sanoin?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvien puolueeseen kuuluminen kannattaa eniten. Loppuisi tuon naurettavan muka demokraattisen systeemin olemassaolo siihen paikkaan. Liittykkää mukaan!

Vierailija
42/48 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aivan sama homma! Haluan kuitenkin äänestää, joten olen yleensä äänestänyt jotain mahdollisimman ns. neutraalia puoluetta kuten sdp:tä. En silti koe, että hekään oikeasti ajavat asioitani. Lisäksi minua vaivaa ajatus siitä, että varmaan suurin osa poliitikoista on pyrkyreitä, jotka ajavat vain ja ainoastaan omaa etuaan. Olen opiskellut poliittista historiaa ja näin ollen tutustunut kaikenlaisiin huijauksiin, valheisiin ja rikoksiin. En vaan pysty luottamaan vallanpitäjiimme :/

Miksi äänestätte jos puolue ei tunnu poliittiselta kodilta.

Jos jätätte äänestämättä niin puolueiden on pakko katsoa peiliin miksi he eivät kelpaa ja on pakko muuttua.

Nyt niillä ei ole tarve muuttua kun ääniä ropisee (kuitenkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla aivan sama homma! Haluan kuitenkin äänestää, joten olen yleensä äänestänyt jotain mahdollisimman ns. neutraalia puoluetta kuten sdp:tä. En silti koe, että hekään oikeasti ajavat asioitani. Lisäksi minua vaivaa ajatus siitä, että varmaan suurin osa poliitikoista on pyrkyreitä, jotka ajavat vain ja ainoastaan omaa etuaan. Olen opiskellut poliittista historiaa ja näin ollen tutustunut kaikenlaisiin huijauksiin, valheisiin ja rikoksiin. En vaan pysty luottamaan vallanpitäjiimme :/

Miksi äänestätte jos puolue ei tunnu poliittiselta kodilta.

Jos jätätte äänestämättä niin puolueiden on pakko katsoa peiliin miksi he eivät kelpaa ja on pakko muuttua.

Nyt niillä ei ole tarve muuttua kun ääniä ropisee (kuitenkin).

Ei se niin mene. Aktiivit äänestävät aina. Itse olen äänestänyt jokaisissa vaaleissa, vihreitä.

Vierailija
44/48 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole selkeää poliittisia kotia.

-maa-muutto asioissa olen lähimpänä persujen linjaa.

-tasa-arvo kysymyksissä taas olen liberaali eli vas, vihr, sdp linjoilla

-talous/työelämä asioissa enempi vasemmalla kuin oikealla. Ehkä sdp lähinnä!

-kaipaan myös suht kunnianhimoista ilmastopolitiikkaa! Ei tarvi olla maailman paras mutta kärkipäässä.

-väkivalta ja seksuualirikollisille kovempia tuomioita! Tässä persujen linja hyvä!

-olen myös kohtuullisen eu myönteinen, joten siltä osin sdp,vihreät ja kokoomus ok

Näillä ajatuksilla on aika vaikea seistä täysin minkään puolueen takana. Aina olen kuitenkin äänestänyt ja äänestän seuraavissakin vaaleissa.

Vierailija
45/48 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä peliäpelataan niin, että äänestetään aina sitä puoluetta mitä muutoksia tahtoo muihin puolueisiin. Jos osaositte muutkin pelata, saataisiin joku järkevä puolue aikaiseksi.

Äänestän persuja tällä hetkellä. Äänestäkää tekin. Saadaan muutos nopeammin toisaalle.

Vierailija
46/48 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä peliäpelataan niin, että äänestetään aina sitä puoluetta mitä muutoksia tahtoo muihin puolueisiin. Jos osaositte muutkin pelata, saataisiin joku järkevä puolue aikaiseksi.

Äänestän persuja tällä hetkellä. Äänestäkää tekin. Saadaan muutos nopeammin toisaalle.

Uskon, että olet ainakin osittain oikeassa. Itse olen kerran äänestänyt vihreitä pitkälti tuosta samasta syystä. Persujen kanssa menee ajatukset vähän liikaa ristiin joten heitä tuskin pystyn äänestämään. LiikeNyt voisi olla siinä ja siinä? Katsotaan nyt.

Vierailija
47/48 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että olet ainakin osittain oikeassa. Itse olen kerran äänestänyt vihreitä pitkälti tuosta samasta syystä. Persujen kanssa menee ajatukset vähän liikaa ristiin joten heitä tuskin pystyn äänestämään. LiikeNyt voisi olla siinä ja siinä? Katsotaan nyt.

Hyvä idea. LiikeNyt voisi olla hyvä. Tutustun siihen. Kantsis ottaa Arman, Sohrabi jne. mitä näitä nyt on, heidän listoille, jos puoltaa ma ahanmu uttoa, mutta haluaa estää haitallisen suunnan...

Vierailija
48/48 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. LiikeNyt voisi olla hyvä. Tutustun siihen. Kantsis ottaa Arman, Sohrabi jne. mitä näitä nyt on, heidän listoille, jos puoltaa ma ahanmu uttoa, mutta haluaa estää haitallisen suunnan...

En ole varma oliko tuo sarkasmia mutta olen aika lailla samaa mieltä. Minulta on muutaman kerran kysytty, että vastustanko maahamuuttoa ja aina olen vastannut, että en! Vastustan haittasellaista, mutta en tietenkään kaikkea! Se haitta on yleensä enemmän kiinni uskonnosta kuin väristä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme