Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko opettajan olemuksesta ?

Vierailija
18.11.2013 |

Onko opettajissa joitain samoja piirteitä, tarkoitan siis työpaikan ulkopuolella..?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne yrittäjänaiset ja opettajat sitten erotti? Jos oli mies niin ei kuulunut yrittäjänaisiin vai?

Vierailija
2/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajissa lienee keskivertoa enemmän sellaisia Marimekon tunikoihin ja El Naturalistan kenkiin pukeutuvia isoja puuhelmiä suosivia vähän pyyleviä hymyileviä kikkarapäitä, mutta toisaalta tunnen myös jakkupukuopettajan ja verkkariopettajan. Toki työ varmasti muovaa luonnetta sellaiseksi, että ihmisten kanssa tulee helposti toimeen ja erilaisten asioiden organisointi sujuu vaivatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomata myös Desigual. Vaatteet pongaa usein, mutta paljastavinta on kova ääni paikallisliikenteessä. Vaatteissa kivaa, pirtsakkaa ja värikästä, ns. omaperäistä. Neulovat tauotta mutta puhe ei katkea. Monet luokanopettajat pukeutuvat lapsiksi, ts. pörröpaitaa, hassua hiuskoristetta, pantaa ja voi niin vekkulin vitsikästä käsilaukkua. t. traumatisoitunut.

Vierailija
4/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja miehen tunnistaa hiukan nuhjuisesta ulkomuodosta, johon kuuluvat edullisen hintaluokan kauluspaidat ja poolot.

Vierailija
5/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoituneen kuvaus on ihan mahtava. Tunnistan heti pari tuttua opea.

Vierailija
6/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Nyt kun mietin, niin en ole kenelläkään töissä nähnyt Desigualia tai El Naturalistaa. Marimekko-tyyppejä on yksi kolmestakymmenestä. Neulojia pari-kolme. Kaikenlaisia tyyppejä löytyy - harmaasta hiirulaisesta tatuoituun prätkämimmiin ja kaikkea siltä väliltä. Asiaa jokaisella on hirveästi, ja mielipiteensä pitää aina päästä sanomaan :D.

Vierailija
7/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, muhun nuo kuvaukset eivät ainakaan sovi kyllä yhtään :D Tosin eipä mua kauhean usein opettajaksi luullakaan, aina harvakseltaan baarissa joku toteaa mun olevan opettaja. Ehkä olen lähempänä sitä jakkupukuopettajaa sitten, vaikken ihan jakkupukuihmisiäkään ole. Tiedä sitten minkälaista opettajaa tarkoittavat.. :D Useimmiten mua luullaan todella nuoreksi, mikä taas on hassussa ristiriidassa opettajaksi luulemisen kanssa.

3

Vierailija
8/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Olettekos te ihan terveitä?

Vierailija
9/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee risteilylle, jossa on Turun yrittäjänaiset ja Paraisten Oay, niin erottaa kyllä, kumpaan kukakin kuuluu.

Vierailija
10/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mielenkiintoinen kysymys. Mulle aina välillä sanotaan, että olen opettaja vaikken ole. Mikähän mussa saa sen vaikutelman aikaan?

Vierailija
11/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini on opettaja, mieheni on opettaja, kaksi serkkuani aviopuolisoineen ovat opettajia. Eipä tuo päällepäin näy; yhtä hyvin voisivat olla lääkäreitä tai vaikka insinöörejä. 

Vierailija
12/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei koskaan arvata opeks, vaikka olen. 

Vierailija
13/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm itse olen terveydenhuollodda töissä ja siellä kyllä usein erottaa jos potilaana on opettaja. 

Vierailija
14/14 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt mistä sen opettajan tunnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi