Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa laukussa te aikuisopiskelijat kannatte kirjanne ym?

Vierailija
18.11.2013 |

ev

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvitse kirjoja, vain muistiinpanovihon ja kynän tai ipadin. Kirjat on kotona, ei niitä mukana kuljeteta.

jos tarvii kuljettaa kirjoja esim kirjastoon noon isossa ostoskassissa yleensä.

Vierailija
2/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukussa pelkät muistiinpanopaperit ja monisteet mitä on saatu + pari kuula- ja pari lyijytäytekynää. Kirjoja en raahaa edestakaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mahtuvat mun peruslaukkuihin, eli Mulberryn Oversized Alexaan ja Roxanneen. Jos ihan älytön tavaravuori on mukana, otan kangaskassin kaveriksi.

Vierailija
4/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannan paperini ja kirjani yliopistolle tässä 

https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/tuote/olkalaukku-007444-001

Samassa laukussa raahaan myös töissä ollessani kokeet ym paperit ja kirjat. Ope siis olen.

Vierailija
5/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo valmistunut, mutta mulla oli ihan kunnon reppu. Ei kirjoja ollut kyllä teknisellä paljonkaan, vaan valtavat määrät monisteita, jotka laitoin kansioon. En kuljettanut koko kansiota, vaan kulmalukkokansioita joka aineella omansa, kotona sitten laitoin mappiin. Joskus monisteet jaettiin, joskus ne piti tulostaa itse. Sitten kun tiesi, ettei tarvita monisteita, oli ihan vaan kevyt olkalaukku, sellainen johon mahtui kuitenkin A4-kokoinen muovitasku. Reppu myös siksi, kun se oli pyörällä kulkevalle helpoin. 

Vierailija
6/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mitään kirjoja kanna, mulla on oma kirjojenkantaja, joka kulkee vierelläni kantaen tarvittavia kirjoja. :P

Vierailija
7/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen reppu käytössä, niin kuin koko kouluajankin.

Vierailija
8/8 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen olkalaukku kulkee yliopistolla mukana. Siellä kansio jossa tulostettuna senhetkiset laskaritehtävät ja paperia vastaamiseen. Lompakko, kännykkä, kaulahuivi, penaali ym pikkusälä, hyvin mahtuu. Kirjoja ei ole mitään syytä raahata mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme