Mistä lesbot löytää toisen lesbon?
Kommentit (53)
Naisten jalkapallo-, pesäpallo, lentopallo ym joukkueurheilupiireistä löytyy helpommin samanmielistä seuraa.
En tiedä.
Ilmeisesti aika heikosti, kun on tarvetta häiriköidä myös meitä heteroita.
Iljettää ja nolottaa joutua jonkun siilipäätelaketjun tuijotuksen kohteeksi.
Minäkin haluaisin hellyysystävän. Olen hyvinkin femme bi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin hellyysystävän. Olen hyvinkin femme bi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen hellyyskaverina olisi kiva. Ei seksiin kuitenkaan.
T. Heteronainen
Haluaisin myöskin sellaisen.
T. Bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesboystäväni mukaan netin ulkopuolelta on nykyään lähes mahdoton löytää seuraa. Ellei sitten mene johonkin erityisporukan bileisiin (sateenkaarihommelit sun muut). Näitähän ei sitten pienillä kylillä tietenkään ole.
Itse olen bi-curious siinä mielessä, että haluaisin lähestyä naista seurustelumielessä kun miehistä on aika huonoja kokemuksia. Mutta missäpä täällä pikkukaupungissa sitä tekisin, en ainakaan omalla naamalla deittisovelluksissa. Joten... :/ Ehkä jään vaan odottelemaan ihmettä että jossain katseet kohtaisivat ja synkkaisi ihanan naisen kanssa joskus.
Mitä häpeämistä siinä on esiintyä omalla naamalla, niinhän moni muukin tekee. Miksi välittää muiden mielipiteistä, kun kerran täällä eletään. Saahan sitä odottaa vaikka joulupukkia..
Olet ihan oikeassa kyllä että hävetä ei kannata ja näin neuvoisin varmaan muita itsekin. Jotenkin vaan se tuntuu samalle kuin menisin torille huutamaan että haluan seksiä. :D En oikein pyöri noissa nettijutuissa, somessa tms. Tuntuu itselle vieraalta. Mieluummin kohtaan oikeassa elämässä tai olen kokonaan kohtaamatta. Ihan niin tiukka paikka ei kuitenkaan ole, joten otan tässä rennosti kaikessa rauhassa. Ehkä sitten jos alkaa yksinäisyys ahdistaa niin pitää niellä nettianonyymiyden menettämisen pelko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun medioita ja somea seuraa niin muita kuin yliopisto-opiskelijoitahan ei kai ole olemassakaan;)
Niin, sanoin kai että jos sattuu opiskelemaan, tiedän että kaikki eivät opiskele. Anteeksi että ehdotin mitään.
Niimpä tietenkin oletit ja ehdotit kun et halua edes nähdä muita;)
Lesboksen saarelta tai sateenkaaren luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesboystäväni mukaan netin ulkopuolelta on nykyään lähes mahdoton löytää seuraa. Ellei sitten mene johonkin erityisporukan bileisiin (sateenkaarihommelit sun muut). Näitähän ei sitten pienillä kylillä tietenkään ole.
Itse olen bi-curious siinä mielessä, että haluaisin lähestyä naista seurustelumielessä kun miehistä on aika huonoja kokemuksia. Mutta missäpä täällä pikkukaupungissa sitä tekisin, en ainakaan omalla naamalla deittisovelluksissa. Joten... :/ Ehkä jään vaan odottelemaan ihmettä että jossain katseet kohtaisivat ja synkkaisi ihanan naisen kanssa joskus.
Oletko siis bi, vai haluaisitko vaan kokeilla olla naisen kanssa siksi, että miehistä on huonoja kokemuksia? Jos jälkimmäinen, suosittelen etsimään toisen joka on bi-curious. Ei oikein tule onnistunutta juttua, jos toinen ei pohjimmiltaan tunne vetoa naisiin ja ainoa syy olla naisen kanssa, on huonot kokemukset miehistä, ja toinen sitten on oikeasti lesbo tai bi ja haluaisi molemminpuoliseen haluun ja intohimoon pohjautuvan suhteen.
No miten määritellään bi. En ole koskaan ollut sillä lailla läheisesti tekemisissä toisen naisen kanssa, mutta kiinnostaisi. Haluan vaan rakastua ihmiseen joka rakastaa minua takaisin. Hyvä neuvo sinulta kyllä ja avoimuus on varmasti tällaisissa vähemmistöseksuaalisissa suhteissa entistäkin tärkeämpää, ettei tule vääriä käsityksiä.
Kaikki naiset on enemmän tai vähemmän lesboja
Tinder on ihan hyvä. Aika vaikea on kuitenkin löytää toista lesboa joka olis myös GC.
Helvet'n queer/poly tyyppejä on kyllä löytyy. Niin ja ei unohdeta näitä miehiä mekoissa.
Kyllä stadissa aikakin on ihan hyvännäköisiä naisia, mutta se ei ihan riitä pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ihan hyvä. Aika vaikea on kuitenkin löytää toista lesboa joka olis myös GC.
Helvet'n queer/poly tyyppejä on kyllä löytyy. Niin ja ei unohdeta näitä miehiä mekoissa.
Kyllä stadissa aikakin on ihan hyvännäköisiä naisia, mutta se ei ihan riitä pidemmän päälle.
💯
Niin, sanoin kai että jos sattuu opiskelemaan, tiedän että kaikki eivät opiskele. Anteeksi että ehdotin mitään.