Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös tulevissa pikkujouluissa pelottaa :(

Vierailija
18.11.2013 |

Ensi viikonloppuna on taas se aika vuodesta, kun vaimo menee työpaikan pikkujouluihin. En stressaisi tätä niin paljon, mutta viime vuoden tapahtumat kyllä vetivät miehen mielen maahan.

Kaikki alkoi siitä, kun sain kaverini facebook seinän kautta nähdä, kuinka vaimo istui melkein hame korvissa erään miehen sylissä. Ei siinä mitään. Asia on selvitetty, ja tiedän, ettei heillä ole mitään sutinaa. Eniten ärsyttää, että mies on todella hyvännäköinen ja vaimo puhuu hänestä paljon.

Olemme puhuneet, että kumpikaan ei menisi pikkujouluihin ollenkaan. Meillä tietysti eri asia, koska töissä pelkkiä miehiä. Epätodellista tässä on se, että en ollut viimeksikään uskoa silmiäni tapatumien suhteen. Kuinka kunnollisesta perheenäidistä kuoriutuu hetkessä pahimman luokan huomioh*ora, joka käy kiimassa jokaisen kaksilahkeisen nähdessään. Viime vuotiset pikkujoulut olivat koko parisuhteemme suurin koetinkivi, ja nyt sama tilanne on jälleen edessä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 17:36"]

No onpa hirveetä jos istuu tutun miehen sylissä hame korvissa. Olisko parempi, että menis tuntemattoman miehen syliin istumaan samallalailla? Tämä työkaveri kuitenkin varmaan tietää, että sylissä istuja on naimisissa.

[/quote]

Jos ei sitten hirveetä, NIIN ainakin totaalisen mautonta käyttäytymistä ! Enkä ole ap. Jaksaako tollasta eukkoa joku videlä puolustella ? Oikeesti ?

Vierailija
2/40 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:04"]

Hyi. Ja lähes kaikkien mielestäkö tää on ihan ok?

[/quote]

Samaa mieltä - no, ei tartte enää ihmetellä miten ihmisten moraali ja toisen kunnioittaminen ei ole enää tavoteltavaa ja muodissa 2013. Se on edelleenkin vain se MINÄ ITSE. Ja kumppaniaanhan ei tartte kunnioittaa vaan sen voi bnolata ja pettää surutta - eihän sitä arkea muuten jaksa.  En voi kun itseäni onnitella - mä olen vielä hyvä ja fiksu ihminen joka arvostaa ja rakastaa kumppaniaan. Mun ei tartte tehdsä tollasta pikku Joulu-paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen lutka se vaimosi, anteeksi nyt sanavalintani. Mutta jos harkintakyky pettää kännissä, se on vain osoitus siitä ettei mitään harkintakykyä ole sillä kännissä todellinen luonne tulee esiin. Turha selitellä että se oli vaan viatonta hauskanpitoa ja alkoholilla oli osuutta asiaan hehheh, ei kukaan muista maanantaina enää. 

Vaimosi paitsi loukkaa tunteitasi, tekee sinut naurunalaiseksi. Minä pistäisin kyllä pihalle. Jos vaimoasi kaduttaisi ja hänellä olisi halua hillitä itsensä, hän jättäisi menemättä tänä vuonna.

Vierailija
4/40 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä tapahtuu pikkujouluissa myös jää sinne. Kamerat ja kännykät pois heti ulko-ovella on meillä tapana.

Vierailija
5/40 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuva oli facebookissa, niin luultavasti tapahtuma on ollut ihan viaton. Kunhan vaan alkoholi sai vähän irrottelemaan enemmän.

Ja tutussa seurassa sitä irrottelee helpommin, kun kaikki tietää, että on varattu, niin ajattelee ettei kukaan myöskään suhtaudu niin vakavasti.

Olen mäkin ollut työkavereideni kanssa sekasaunassa ilman miestäni, mutta en mä koskaan sinne menisi vieraiden kanssa. En ollut ylpeä tuosta jälkikäteen, mutta sillä hetkellä idea tuntui hyvältä, koska "kaikki muutkin meni".

Vierailija
6/40 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 06:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:04"]

Hyi. Ja lähes kaikkien mielestäkö tää on ihan ok?

[/quote]

Samaa mieltä - no, ei tartte enää ihmetellä miten ihmisten moraali ja toisen kunnioittaminen ei ole enää tavoteltavaa ja muodissa 2013. Se on edelleenkin vain se MINÄ ITSE. Ja kumppaniaanhan ei tartte kunnioittaa vaan sen voi bnolata ja pettää surutta - eihän sitä arkea muuten jaksa.  En voi kun itseäni onnitella - mä olen vielä hyvä ja fiksu ihminen joka arvostaa ja rakastaa kumppaniaan. Mun ei tartte tehdsä tollasta pikku Joulu-paskaa.

[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
7/40 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:26"]

Kaikki mikä tapahtuu pikkujouluissa myös jää sinne. Kamerat ja kännykät pois heti ulko-ovella on meillä tapana.

[/quote]

Amen to this sis! ;D

Vierailija
8/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, miten huono provo!

Vai vaimosi muka! Ja sinä mies :D

Vierailija
9/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hirveetä jos istuu tutun miehen sylissä hame korvissa. Olisko parempi, että menis tuntemattoman miehen syliin istumaan samallalailla? Tämä työkaveri kuitenkin varmaan tietää, että sylissä istuja on naimisissa.

Vierailija
10/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kyllä meilläkin pikkujouluissa on joka vuosi sattunut ja tapahtunut eikä niitä juttuja kukaan enää maanantaina muistele.

Tietty joillain on aina haku päällä, mutta arki on arkea ja joulut erikseen!

Vierailija
11/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että pikkujouluissa arkisimmatkin työkaverit näyttävät melko seksikkäiltä. Alkoholilla varmaan osuutta asiaan.

Vierailija
12/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän parisuhteessa puhumattomia asioita seksin suhteen? Etkö anna vaimolle huomiota? Saattaa olla että tämä on vaimon tapa viestittää että ottaisit hänet huomioon.Pikkusen aivoja saa käyttää.

Vierailija
13/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä tosiaan vaimosi? Oletko ihan varma?

Vierailija
14/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa jotakin kilttiä, mutten tiedä mitä. Itse varmaan nakkaisin vaimon pihalle, jos tekisi uudestaan tuollaista.

Vierailija
15/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero siitä vaimosta.Itse erosin viisi vuotta sitten.Ei se mun kiimainen ex-vaimo ole löytänyt uutta miestä.Yllätys.Yllätys.On ihan yksin.Ehkä ymmärsin hänet aikoinaan väärin.Flirttailu on monelle suomalaiselle vaikeaa.Hienoa että jotkut osaavat senkin taidon.

Vierailija
16/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kade jos vaimo istuu teidän tutun kaverin sylissä? Haloo.Kyseessä on aikuinen nainen.Koetteko tuon pettämiseksi?

Vierailija
17/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko niillä suhde vai ei? Ei ollut.Sä olet sairaan mustasukkainen mies!!!!!!!

Vierailija
18/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut tää on selkeesti taas pikkuvaimon kirjotelmia :)

Vierailija
19/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja mielipiteitä aina nää nettijutut ja sitten kun omalle kohdalle sattuu niin onkin aina...siis siis ihan eri ääni keskustellessa......human race.....

Vierailija
20/40 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyttäät vaimosi työkaverien fb-sivuja stalkataksesi heidän työpaikkansa pikkujouluja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi