Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yksinäisen unelmat

Vierailija
18.11.2013 |

Tajusin juuri, ettei kukaan ole koskenut minuun moneen kuukauteen. Lapsiani tietysti halailen, mutta en ole koskenut aikuiseen ihmiseen. Huomasin kun kuljin kaupungilla yksinäni, kuinka kaipaan jo pelkästään sitä, että kävelisin jonkun ihmisen kanssa samaa matkaa. Niin, että puhuisimme ja kävelisimme samaan tahtiin. Jotenkin tuntuu siltä, että saan sellaisen tilaisuuden tullen kipittää kuin henkeni edestä, että pysyisin matkassa. Joku on joskus sanonut, että ei ehdi kävellä samaa matkaa, se tuntui pahalta...

En edes uskalla toivoa sitä, että kävelisin käsi kädessä jonkun miehen kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tähän samaan sarjaan kuuluu se, ettei ole juttukaveria, vaan pitää vieraiden ihmisten tarinoita lukea av-palstalla ja pohtia mitä tuohonkin vastaisi, kun ei ole keskustelukumppania pöydän toisella puolen.

Vierailija
2/3 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus lainannut jonkun toisen miestä tuohon yhtä matkaa kulkemiseen :) Ihan siis vaikka kaupungilla, esim. liikennevalojen yli.

Suhteettomuutta alkaa olla takana jo kahdeksatta vuotta. Edes seksinpuute ei tunnu niin pahalta kuin toisen aikuisen ihmisen läsnäolon puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure.Mä olen ollut yksin viisi vuotta.En kaipaa tiedätkö enää seksiä.Olen ihan tyytyväinen näin.Mulla on kaksi lasta.Olen saanut seksiä viiden vuoden aikana todella harvoin.En kehtaa kertoa kuinka vähän.Toisaalta olen Jeesuksen morsian joten ei sen väliä.Useimmat seksihetket ovat nyt rukoushetkiä.Luen säännöllisesti Herran sanaa.Tämä ei ole vitsi.