Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotimaan matkakohde apua nuorille liikkujille

Sporttimimmit
20.09.2020 |

Eli olen ystäväni kanssa jo pitkään halunnut tehdä jonkin reissun kauniiseen kokemisen arvoiseen kaupunkiin. Olemme 18-vuotiaita ja hieman urheiluhulluja, joten mitä enemmän aktiviteetteja, sitä parempi. Olemme katsoneet Tahkoa/ Kuopiota, Imatraa/ Saimaata, Järvisydäntä ja Vaasan aluetta, mutta nyt tarvitsisi kuulla muiden kokemuksia. Eli, jos sinulla on jokin hyvä matkaelämys kerrottavana (käy muukin kohde kuin mainitut), olisi upeaa kuulla siitä! Luontoa, kylpylöitä, roadtrippiä, saaristoa, museoita jne jne.
Otamme huomioon tämän hetken maailmantilanteen ja tiedämme, ettei matkustaminen ole tällä hetkellä paras idea. Siksi haluamme suunnitella reissun, jonka mahdollisesti voisi toteuttaa paremman tilaisuuden tullessa. Teimme ennen koronaa paljon roadtrippejä ja pikku reissuja, joten tämä tilanne on todella ärsyttävä, kun haluaisi kokea ja nähdä kotimaata. (Jos reissulle lähdemme, toimimme ja käyttäydymme asiallisesti ja hygieenisesti ja pitäisimme vap.eht karanteenin)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että nuoria kiinnostaa liikkuminen, mutta muistakaa se korona. Itse olin mieheni kanssa Imatran Spa kylpylässä viikonlopun. Keilasimme, kävimme kuntosalilla, vierailimme lappeenrannassa ja kävimme Saimaan alueella. Super kiva reissu ja nätti alue!

Vierailija
2/3 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaa Vierumäki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuortaneen Urheiluopisto