Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloinkohan on oikea aika mennä naimisiin?

Vierailija
18.11.2013 |

Olen eronnut n. 40v mies mulla on 13 vuotta nuorempi uusi kihlattu jonka kanssa asutaan rivarissa.Edellisen liiton lapset käy moikkamaassa meitä joka toinen vkl.Olen pystynyt pitämään hullun ex-ämmän erossa tästä huippumalli kihlatustani! Yes! Sen sijaan joitain ongelmia voi olla tulossa kun edellisen suhteen lapset pääsevät ylioppilaiksi.Miten helvetissä järjestän asiat niin ettei hullu exäni aiheuta mitään kohtausta nähdessään huippumalli kihlattuni.Olen pyytänyt veljeltä myös apua että vaikka saataisiin maksullinen mies avuksi/aveciksi ex vaimolle että pitää pään kiinni.Pelkään myös että ex yrittäisi pilata tulevat kesähääni.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
2/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko näyttää kavereille että kyllä mä saakeli saan vielä nuoren ja kauniin naisen tosta vaan.Pidän suhdetta yllä antamalla rahaa.Kuka tällaisen läskikasan muuten olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö häät siellä kartanossa jossa isovelikin meni naimisiin ja sanoi:nää on parhaat häät.Se veljen vaimo voi antaa oman pitsisen hääpuvun teille lainaan.Säästätte vähäsen.Ja muutenkin isoveli tietää varmaan hyviä tapoja säästää menuussa ym.Yksi tapa on viettää myös Ruissalossa Tps:n tiloissa pippalot.Tai meette viikkarilla naimisiin.Wow.

Vierailija
4/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tullut syyllinen olo kun täällä anonyyminä purkaudut.Vai nautitko tilanteesta edelleen,kutkuttavaa.Lue kirja polttava halu:Gary Devon.Voisi sopia sun tilanteeseen.

Vierailija
5/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kirjasta te otitte hämäämisohjeet?Oliko se sudenpentujen käsikirja?

Vierailija
6/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja muista ottaa hääkorttiin/kutsuun samanlainen kuva itsestäsi lapsena kuin isoveljellä.Ilman paitaa ja vyö roikkuu.Kaunis kerman värinen paperi.Tuleva morsian ottaa hevosen mukaan kuvaan.

Vierailija
7/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkuvat otatte kotona kuten isoveli eli menette olohuoneeseen seisomaan valkoisen seinän kohdalle ja otatte kuvan.Vaimo saa näyttää hieman pelästyneeltä kuvassa ja sulhasella pitää olla hieman irstas hymy.

Vierailija
8/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pankkilainaa,sähän ne lainat tiedät eiks juu.Kun et kuitenkaan mitään pysty säästössä pitämään.

Vierailija
9/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä rajoitin niin että vain yksi kerta viikossa eli sunnuntaisin vaimo sai kirkon jälkeen.Muut ajat nain tätä salarakasta.Toinen lapsista perhana näki kerran koneelta mun salaisen toisen facebookin ja kertoi sitten vaimolle että isi kattelee nuoria tyttöjä.Että fiksuja ne pikkulapset on.Vaimot tyhmiä.

Vierailija
10/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on varoitusvalot päällä ettei ex-vaimo osu samaan kapakkaan mun nykysen kihlatun kanssa.Toisen veljen poika kavereineen vahtii ravintoloita ja antaa viestin jos ex on tulossa kohti,niin vaihdetaan kapakkaa.Toiminut tähän asti loistavasti.

Vierailija
11/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se teidän seksi mökin punaisen ulkohuussin kannen päällä voisi olla kanssa jotenkin läsnä häissä.Siellähän sun tuleva vaimosi istahti syliin ekoja kertoja.Oliko hyvä pano,laukesiko?

Vierailija
12/42 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä panttilainaamo maksoi sun vanhasta sormuksesta? Ostitko niillä rahoilla uuden sormuksen?

Vierailija
13/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy provoharjoitteesta, mutta ei mene vielä läpi.

Vierailija
14/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ulkomailla naimisiin tai jossain toisessa kaupungissa ettei ex ei tiedä mitään.

Eikö veljesi voi tosiaan järjestää asioita niin?Mahtaako ex oikeasti olla kovinkaan kiinnostunut asioistasi.Ehkä vain kuvittelet niin.

Vierailija
15/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä rivari sijaitsee porvoossa missä kaikki huippumallit ja hullut exät majailee.

Mites ne päivälääkkeet?

Vierailija
16/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättekö Suomessa? Maksullinen mies.Ei kun järkkäät jonkun kaverin ylipuhumaan tutun iskemään tän sun ex akan siksi aikaa ja esittämään ihastunutta ja pitävät yhteyttä tasan sen aikaa että naisen pää on pyörällä kun nää juhlat lähestyy.Tyhmä akka kuvittelee sitten mielessään vain tämän hänet iskeneen miehen eikä edes huomaa sun huippumalliasi.

Vierailija
17/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää ole provo vaan ihan tosi juttu.Asutaan Suomessa.Mulla on oikeasti 13 vuotta nuorempi huippumalli avopuoliso/kihlattu.Olen komea pitkä tumma mies.

Vierailija
18/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota joo.Itse yh-äitinä kommentoi että anna palaa vaan ja paljon onnea!Menkää vaikka tänään nettiin varaamaan kirkko.Tiesithän etä netissä kaikki käy nopeasti ja helposti.Ei sun tartte tosiaan kertoa häiden ajankohtaa tai paikkaa ex-vaimolle.Tuskin olisi kovinkaan kiinnostunut.Eikö ne exät ole lähinnä surullisia eivätkä vihaisia.

Vierailija
19/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuulostat epävarmalta kun täällä kyselet että milloin on oikea aika,varmaan aika pian olisi.Kai haluatte lasten syntyvän avioliitossa.

Vierailija
20/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 14:30"]

ei tää ole provo vaan ihan tosi juttu.Asutaan Suomessa.Mulla on oikeasti 13 vuotta nuorempi huippumalli avopuoliso/kihlattu.Olen komea pitkä tumma mies.

[/quote]

Älä ny av-mamma yritä.