Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkohan on oikea aika mennä naimisiin?

Vierailija
18.11.2013 |

Olen eronnut n. 40v mies mulla on 13 vuotta nuorempi uusi kihlattu jonka kanssa asutaan rivarissa.Edellisen liiton lapset käy moikkamaassa meitä joka toinen vkl.Olen pystynyt pitämään hullun ex-ämmän erossa tästä huippumalli kihlatustani! Yes! Sen sijaan joitain ongelmia voi olla tulossa kun edellisen suhteen lapset pääsevät ylioppilaiksi.Miten helvetissä järjestän asiat niin ettei hullu exäni aiheuta mitään kohtausta nähdessään huippumalli kihlattuni.Olen pyytänyt veljeltä myös apua että vaikka saataisiin maksullinen mies avuksi/aveciksi ex vaimolle että pitää pään kiinni.Pelkään myös että ex yrittäisi pilata tulevat kesähääni.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Provo, onko ongelmanasi häät vai ylioppilasjuhlat?

Vierailija
22/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä viis veisaa sinun nyxästä. Tietysti mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Eipä tuo mikään uutinen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta.En voi kertoa kuka olen, mutta näin onnellisesti ovat asiat, kiitos isoveljeni joka auttoi minut eroon ex-vaimosta.Huijasimme yhdessä ex-vaimoa joka ei tajunnut vedätystä että elin kaksoiselämää vuoskaudet.Lopulta sain sen verran rohkeutta että uskalsin jättää vaimon ja lapset.

Vierailija
24/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 14:21"]

Milloinkohan on oikea aika mennä naimisiin?Pelkään myös että ex yrittäisi pilata tulevat kesähääni.

[/quote] Mitä sä nyt meiltä kysyt? Ja miksi?

Vierailija
25/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sun ex-vaimo niin ruma ettei saa kuin maksullista seuraa? No ihme että olet onnellinen jos kerran nykyinen avopuoliso on huippumalli ja ex ruma.

Vierailija
26/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 14:40"]

Lopulta sain sen verran rohkeutta että uskalsin jättää lapset.

[/quote]   =(

Vierailija
27/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa kovin paljon siltä eiliseltä (?) raskaana siskon miehelle -aloitukselta.

Lol, provo tämäkin.

Vierailija
28/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 14:30"]

ei tää ole provo vaan ihan tosi juttu.Asutaan Suomessa.Mulla on oikeasti 13 vuotta nuorempi huippumalli avopuoliso/kihlattu.Olen komea pitkä tumma mies.

[/quote]

Olet persjalkainen, ruma, vaalea ja lihava nainen.

Vierailija
29/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, järjestä asiat niin hyvin veljesi kanssa että voit muuttaa toiseen kaupunkiin.Onhan se tietty noloa kun se ex-vaimon piilottelu onkin rumuudesta johtuvaa eikä hulluudesta.Vai onko hän sekä ruma että hullu?

Vierailija
30/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset siis tulleet komeaan isäänsä? Ehkä olisi parempi kaikkien kannalta että tämä huippumalli ei tule ylioppilasjuhliin.Näin säästyt pelottavalta tapaamiselta.Mieti myös lasten tunteita.Tuskin he haluavat isän jä äidin kireän tunnelman pilaavan juhlat.

Vierailija
31/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.Ex-vaimon nimettely hulluksi ei ole kovin kivaa.Mulle tulee äidin puolesta paha mieli.

Vierailija
32/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ulkonäkö tähän liittyy? Suurin osa suomalaisista naisista on tavallisen näköisiä.En kutsuisi rumaksi.Vain hyvin pieni osa suomalaisista naisista on kauniita niin kauniita että täyttäisivät mallin mitat ja ulkonäön.Ap on todella lapsellinen mies ja miksi muutoin olisi ottanut noin paljon nuoremman naisen.Rakastuneen miehen silmissä tavis nainen muuttuu huippumalliksi.Kun rakastuminen on ohi kolmen vuoden kuluttua,huomaatkin huippumallisi tavalliseksi tallaajaksi joka alkaa lasten syntymän jälkeen muistuttaa kuuluisaa ex-vaimoasi.Huomaat ettei niissä naisissa ollutkaan eroa.

Vierailija
33/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän lisää,miten veli auttoi tässä hämäyksessä? Oliko teillä oikein salapoliisin elkeet ja vehkeet miten hämäsitte tyhmää tulevaa tyhmää ex-vaimoa?Selvästi olet nähnyt paljon vaivaa ja energiaa kulunut pähkäilessä miten täydellinen suunnitelma toimii.

Vierailija
34/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sellainent taktiikka käytössä että aina mustat vaatteet ja kun vaimo vei koiran ulos,minä sanoin meneväni kummisedän kanssa lenkille,vaikka menin naimaan tätä nuorta tulevaa vaimoani.Sen lisäksi pyysin veljen työkaverin apuun jotta tämä esiintyisi minuna jos joku ongelma tulisi.Jäimme kiinni koska joku ex-vaimosta välittänyt mies oli alkanut ihmettelemään että kuka käyttää mun autoa kun olen mukama toisessa kaupungissa töissä ja sakkolappuja tippuu silti vaikka auto piti olla seisonnassa.

Vierailija
35/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaikaan pakotin vaimon vetämään aina aurinkolasit silmille.Näin onnistuin myös hämäämään naapureita ja muita ihmisiä etteivät itsekkään tajunneet kuka auton kyydissä istui,oliko hän salarakkaani vai vaimoni.Sen lisäksi ajoitin tilanteet niin,että vaimon kanssa liikuttiin aina pimeyden aikaan eli hoidettiin pakolliset perheasiat ilta-aikaan ja päivisin liikuin salarakkaan seurassa.

Vierailija
36/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että kiihotuin tästä kaksoiselämästä aika lailla.Olen jonkun verran sadistinen luonne ja mua kiihotti huijata tätä lasten äitiä ja nauttia ettei se ollutkaan niin älykäs tällä kertaa.

Vierailija
37/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi juotin vaimon usein humalaan.Kävin hakemassa alkoholia ja vaimo sitten sammui tai meni nukkumaan niin minä puin ulkovaatteet päälle ja lähdin panemaan salarakasta.Yllättävän helppoa.Suosittelen muillekin.Sen lisäksi vein vaimolta tuhkatkin pesästä ja jätin tyhjän päälle.Nyt se on ruma ja vanha eikä kukaan ole tosiaan kiinnostunut.Ex-vaimo on ollut yksin viimeiset viisi vuotta.

Vierailija
38/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutin tarkoituksella rajuja riitoja jotta vaimo ei halunnut minua sängyynsä.Tämän neuvoi salarakas.Menin tapaamaan salarakkaan vanhempia ja valehtelin vaimolle ja lapsille taas meneväni kummisedän kanssa laskettelemaan.Voisin kirjoittaa kirjan pettämisestä.Olen älykäs mies ja tiedän sen.

Vierailija
39/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan vihannut ex-vaimoa aika lailla.Onneksi et tappanut.Tämä vihjeenä että erotkaa heti kun silti tuntuu ettei tartte elää vuosikausia raastavaa kaksoiselämää.

Vierailija
40/42 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää nauran vedet silmissä.Oletko toimittaja?