Milloinkohan on oikea aika mennä naimisiin?
Olen eronnut n. 40v mies mulla on 13 vuotta nuorempi uusi kihlattu jonka kanssa asutaan rivarissa.Edellisen liiton lapset käy moikkamaassa meitä joka toinen vkl.Olen pystynyt pitämään hullun ex-ämmän erossa tästä huippumalli kihlatustani! Yes! Sen sijaan joitain ongelmia voi olla tulossa kun edellisen suhteen lapset pääsevät ylioppilaiksi.Miten helvetissä järjestän asiat niin ettei hullu exäni aiheuta mitään kohtausta nähdessään huippumalli kihlattuni.Olen pyytänyt veljeltä myös apua että vaikka saataisiin maksullinen mies avuksi/aveciksi ex vaimolle että pitää pään kiinni.Pelkään myös että ex yrittäisi pilata tulevat kesähääni.
Kommentit (42)
Luulisi provo apn nauttivan täysillä ajasta mallinsa kanssa, vaan eipä nauti, täällä vaan kirjoittelee ja ajattelee exäänsä.
Miksi ihmeessä pitää tuollaista vaivaa nähdä, eikö vaan voinut heti erota kun ei kiinnostanut tyhmän, ruman ja hullun akan kanssa olla? Ja eikö vaimo tosiaan ihmetellyt miksi seurustelet kummisetäsi kanssa? Aika pervoa.
Enkä myöskään tajunnut juttua että sulla oli mustat vaatteet päällä kun vaimo meni koiran kanssa ulos, mitä ihmettä se sinua siellä kotona auttoi mustat vaatteet päällä kökkiä? Tai jos lähdit myös ulos, niin mitä ihmeen väliä sillä sittekään oli minkä värisissä vaatteissa menit bylsimään huippumallia?
Sitä paitsi, Suomessa ei juuri huippumalleja ole, joten en usko että sinulla on vaimona huippumallia.