Lue keskustelun säännöt.
Riittääkö teillä parisuhteen ainoaksi yhteiseksi tekemiseksi seksi ja nukkuminen?
20.09.2020 |
Mulle ei vaan riitä. Todella vaikeaa löytää kumppania joka haluaisi muutakin. Exän kanssa 20 vuoden liitto kaatui tähän. Sen jälkeen pari seurustelua ja todella vähän mihiehillä on intoa muuhun =(
Kommentit (43)
Ei todellakaan riitä. Me katsellaan tv-sarjoja yhdessä, ulkoillaan ja harrastetaan kaikenlaista (esim. kalastusta). Tuo tulee ihan vahingossakin kun ottaa itsensä kaltaisen kumppanin, jonka kanssa on yhteisiä intressejä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei, kyllä me joskus myös syödään yhdessä. Ja käydään kaupassa.
Meillä ei nukuta yhdessä, kun miehen nukkumaanmenoaika vaihtelee klo 2-5 välillä. Usein hän myös nukahtaa sohvalle ja minä nousen sammuttamaan television. Seksiä on ehkä kerran kuussa - sovittiin, että sitä olisi viikottain ja kahden viikon jälkeen loppui sekin.
Ei käydä yhdessä ulkona iltaa viettämässä, välillä elokuvissa, mitä nyt koronan vuoksi ei ole juurikaan tehty. Arkena saatetaan syödä yhdessä, muttei läheskään joka päivä. Mies viettää aikaa television ja tietokoneen ääressä ja kun yritän keskustella, hän vain tuijottaa niiden tai kännykkänsä ruutua ja huomauttaa olevansa kiireinen.
Mies on ollut kavereidensa kanssa ulkona joka viikko viimeisten kuukausien aikana ja huomautin hänelle, että koen meidän yhteisen ajan olevan hänelle toissijaista. Vastaus oli, ettei hän halua viettää aikaa kanssani.
Olen uupunut tilanteeseen. Olemme kuitenkin käyneet parisuhdeterapiassa keväästä saakka, mutta sen hyödyt ovat niin ja näin. Tuntuu, että mies kokee riittävänä, että käy kerran viikossa kanssani terapeutin puheilla, mutta kotona ei tarvitse tehdä mitään parisuhteen eteen.