Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tupakoinut melkein 2 vuoteen, nyt tekisi mieli

Vierailija
18.11.2013 |

Tupakoin satunnaisesti ennen raskautta ja sitten tietysti lopetin ne vähätkin röökit. Nyt on kohta kaksi vuotta mennyt savuttomana ilman ainuttakaan tupakkaa, mutta mieli tekisi taas... Onneksi taitaa sosiaalinen häpeä olla liian suuri etten kehtaa mennä 1v:n kanssa ostamaan tupakkaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/5 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt terästä selkärankaan! Älä tee elämäsi typerintä tekoa. Älä missään nimessä kuvittele, että voisi kai tässä ihan vain muutaman polttaa. Et voi, et koskaan, älä sorru!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tupakoinut 24 vuoteen, mutta aina silloin tällöin tekee mieli. Usko pois, se mielihalu menee ohi. Yritä keksiä jotain muuta tekemistä, jolloin asia ei enää tule mieleen.

Vierailija
4/5 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo pakkohan se on olla polttamatta :) Asiaa ei tosin auta yhtään, että mies tupakoi iltaisin. Mua motivoi ehkä eniten se, että en halua lapsen haistelevan sitä hajua ja miehellekin aina motkotan asiasta... Jokin siinä vain on mikä kiehtoo, ehkä se on se ajatus että voisi istua rauhassa parvekkeella tupakoimassa!

Vierailija
5/5 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkariippuvuus kestää läpi elämän. Aika ajoin tekee mieli vielä yli 10-vuotta lopettamisen jälkeen. Olen ollut itselleni armollinen ja silloin tällöin maistanut, mutta on se vaan niin pirun pahaa. Mitä enemmän itseltään jotain kieltää, sitä enemmän sitä tekee mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi