Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä on Roni Bäckiä vastaan?

Vierailija
20.09.2020 |

Hänessä on karismaa, huumoria ja sellaista maanläheisyyttä. On hyvä juontajakin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina luullut, että sen nimi on Back

Eikö sitten ole? Ohjelman nimihän on Hauskat kotivideot by Roni Back.

Vierailija
22/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut neutraali hänen suhteen aiemmin mutta kyllähän se nyt on niin että hän vei Sampon työpaikan, ja mikä siihen oli muka syy? Sampohan hoiti työnsä hyvin! Onko nyt niin että Ronille haluttiin hyvävelijärjestöllä järjestää joku työpaikka?

En katso yhtään Ronin kotivideoita. Katson ennemmin youtubesta meanwhile in russia tms.

Hauskat kotivideot kaipasi uudistumista. Roni on hyvä valinta siihen, nykynuorison suosikki ja kerää varmasti katsojia. Sampo oli hyvä, mutta nyt oli aika muuttua.

Siinä tapauksessa kyseinen tvkanava olisi voinut olla reilu ja järjestää vuosikausia työnsä hyvin hoitaneelle Sampolle uuden pestin, eikö totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni on ruma mieheksi.

Sen elähtäneet diskotanssiliikkeet ohjelman mainoksissa saivat minut inhoamaan häntä. Sekunttiakaan en ole ohjelmaa Sampon jälkeen katsonut, enkä katso.

Vierailija
24/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut neutraali hänen suhteen aiemmin mutta kyllähän se nyt on niin että hän vei Sampon työpaikan, ja mikä siihen oli muka syy? Sampohan hoiti työnsä hyvin! Onko nyt niin että Ronille haluttiin hyvävelijärjestöllä järjestää joku työpaikka?

En katso yhtään Ronin kotivideoita. Katson ennemmin youtubesta meanwhile in russia tms.

Hauskat kotivideot kaipasi uudistumista. Roni on hyvä valinta siihen, nykynuorison suosikki ja kerää varmasti katsojia. Sampo oli hyvä, mutta nyt oli aika muuttua.

Siinä tapauksessa kyseinen tvkanava olisi voinut olla reilu ja järjestää vuosikausia työnsä hyvin hoitaneelle Sampolle uuden pestin, eikö totta?

Eikai normityöpaikassakaan entinen työnantaja etsi valmiiksi uutta työpaikkaa työntekijälle? Sampo on iso mies niin eiköhän hän osaa omat asiansa hoitaa :D

Vierailija
25/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekohauska. Yrittää keksiä muka hauskoja juttuja kuten kaljuksi ajaminen salaa tyttöystävältä.

Nolo ukko.

Vierailija
26/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja jotenkin hidas jutuissaan. Ei vaikuta kovin älykkäältä.

Vierailija
27/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista nähdä melkein koko kansan olevan täysin nukuksissa. Maailma muuttuu ympärillä, ei ostetut tiedemiehet jo tieteellisesti todistaneet, että koko eliitin koronapandemiat suunniteltiin jo vuosia sitten. Oletteko ihan tosissanne ettette tiedä koronatestien tarkoitusta? Ettekö todellakaan ymmärrä mitä koronarokote tekee ihmiselle? Rokote muuttaa ihmisen DNA:n synteettiseksi ja siten emme ole ihmisiä. Synteettisen ihmisen saa patentoida. Oletko miettinyt miksei 5G vaaroista käydä keskustelua? Oletko miettinyt mihin ihmisiä kuoli ympäri maailman, muttei koronavirusta ole edes eristetty ihmisestä koskaan! Näytä jos väität olevani väärässä. 5G tappoi heikkokuntoiset ja säteilysairauden oireet ovat kuten pahassa flunssassa. Lokakuun alussa 5G:n tehoa nostetaan ja tulette näkemään nk.toisen aallon. Kaupunkilaiset ovat saattaneet olla poikkeuksellisen flunssaisia ja kipeitä viime aikoina?

Tässä vaiheessa mietit, että kirjoituksessa ei ole järkeä tai sitten tutkit asiaa internetistä!!!!!

Vierailija
28/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, hyvä Roni! Kertoo jotain suosiosta, kun aletaan vauvalla haukkumaan!

Jatka samaan malliin, heitterit heittaa!

Vierailija
29/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneen huumorinsa ei uppoa minuun enkä erityisemmin välitä hänen videoista.

Mutta hän oikeasti tekee lapsille/nuorille sopivaa sisältöä, huomioi seuraajansa ja antaa hyvää esimerkkiä nuorille. Hän tekee kovasti töitä, minkä vuoksi on ansaitusti Suomen suosituimpia tubettajia. Olen alkanut arvostamaan häntä entisestään, kun olen kuullut ja nähnyt hänen toimimistaan kohdatessaan muita ihmisiä ilman varsinaista markkinointitarkoitusta.

Vierailija
30/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt kultalusikka perseessä, jonka kyllä huomaa. Hyvin itsekeskeinen ja vaihtoi tyttöystävänsäkin lennosta.

31/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni on tyypillinen youtubaaja, kuin kala kuivalla maalla, jos on oman kanavansa ulkopuolella.

Ihmettelen miten noin huonolle esiintyjälle annetaan televisiopesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän