Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuvailee itseään kiltiksi deittisovelluksessa

Vierailija
20.09.2020 |

Hyvä vai huono? Olen kiltti, mutta mietin, että onko typerää sanoa se jossain deittiprofiilissa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei voisi sanoa olevasa kiltti, ystävällinen ja positiivinen? :o Mie jos uskaltautuisin noille sivuille, nii kyl mie listaisin nuo sinne. :) M25

Vierailija
2/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ei kerro oikein mitään. Eri ihmiset tarkoittavat sillä niin eri asioita. Kerro mieluummin millainen oikeasti olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja epämääräinen sanavalinta. Todennäköisesti houkuttelet vain ongelmatapauksia.

Vierailija
4/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kiltistä mieleen vässykkä, joka piilottaa saamattomuutensa kiltteyden verhoon.

Mun mielestä perusoletus on että toinen on kiltti ja kiva.

Vähän niinkuin väkivallattomuus, on epäilyttävää jos joku mainostaa että "en lyö enkä tappele"..

Vierailija
5/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteyden mainitseminen ei anna mitään lisäarvoa, koska lähtökohta on, että potentiaalinen kumppani on kiltti. Päinvastoin tulee mieleen, ettei ihminen keksi itsestään mitään muuta positiivista sanottavaa. 

Vierailija
6/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ei kiihoita. :(

Vierailija
7/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltteyden mainitseminen ei anna mitään lisäarvoa, koska lähtökohta on, että potentiaalinen kumppani on kiltti. Päinvastoin tulee mieleen, ettei ihminen keksi itsestään mitään muuta positiivista sanottavaa. 

Jos kuvailee itseään kiltiksi ja myös muilla ominaisuuksilla?

Vierailija
8/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen sen tarkoittavan ystävällisesti käyttäytyvää vähän nössöä tyyppiä.

Vierailija
9/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen sanoo itseään tai toista aikuista kiltiksi, niin jotain hänen päässään on vialla. Ellei sitten kyseessä ole tyyliin joku roolileikki.

Lapsia sanotaan kilteiksi, kun he ovat tottelevaisia. Tästäkin voisi mielestäni koittaa luopua, koska se on alentavaa. Mieluummin voisi kiittää lasta siitä, mitä hän on sillä kertaa konkreettisesti tehnyt toivotulla tavalla.

Vierailija
10/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen ihminen sanoo itseään tai toista aikuista kiltiksi, niin jotain hänen päässään on vialla. Ellei sitten kyseessä ole tyyliin joku roolileikki.

Lapsia sanotaan kilteiksi, kun he ovat tottelevaisia. Tästäkin voisi mielestäni koittaa luopua, koska se on alentavaa. Mieluummin voisi kiittää lasta siitä, mitä hän on sillä kertaa konkreettisesti tehnyt toivotulla tavalla.

Kiltteys on ominaisuus, wikisanakirjan mukaan "hyvää toiselle tahtova". Kuka sinä olet määrittämään, että päässä on jotain vialla jos pitää jotakuta tai itseään kilttinä?

Vierailija
11/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvailee itseään kiltiksi ja myös muilla ominaisuuksilla?

Edelleenkään se ei anna mitään lisäarvoa. Etenkin kun netin passiivisaggressiiviset valittajat kuvailevat aina itseään kiltiksi. Koko sana on pilattu.

Vierailija
12/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tuo on varmaan ihan ok, mutta naiset etsivät piekseviä renttuja eivätkä kilttejä miehiä. Miehen kannattaa puolihuolimattomasti mainita vankila- ja väkivaltataustasta niin seuraa löytyy enemmän kuin ehtii hoitaa.

Vierailija
13/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltteys on ominaisuus, wikisanakirjan mukaan "hyvää toiselle tahtova". Kuka sinä olet määrittämään, että päässä on jotain vialla jos pitää jotakuta tai itseään kilttinä?

Minä kutsuisin tuollaista ominaisuutta hyväntahtoisuudeksi tai ihmisrakkaudeksi. "Kiltti" kuulostaa todella lapselliselta, ja alkaisin heti epäillä, että sellaiseksi itseään tai muita kutsuva ihminen ei ole tasapainoinen. En usko olevani ainoa. Eli jos oikeasti kysyt neuvoa, niin korvaa se neutraalimmilla sanoilla. Jos taas haluat vain meuhkata, kuinka k-miehiä syrjitään, niin pidä hauskaa.

Vierailija
14/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, niin minun miesystävänikin (ex) väitti olevansa kiltti, ja että saisin hänestä hyvän miehen. No ei ollut, enkä saanut.

Vierailija
15/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jännäChad niin voit laittaa ironisen profiilitekstin: "Kiltti mies"

Vierailija
16/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee profiilissa että oon kiltti ja 356 matchia.

Vierailija
17/17 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Mulla tulee kiltistä mieleen vässykkä, joka piilottaa saamattomuutensa kiltteyden verhoon.

Mun mielestä perusoletus on että toinen on kiltti ja kiva.

Vähän niinkuin väkivallattomuus, on epäilyttävää jos joku mainostaa että "en lyö enkä tappele"..

Eikö väkivalta olekaan normi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän