Mie haluisin sanoo pari sanaa
Jotkut täällä väittää, et mie vihaan naisia. Se ei oo totta. :) Mie oon ujo ja arka ja pelkään naisia. Se ei tarkota, et vihaan naisia. Mie en vihaa ketään, ja pyrin olemaan kiltti ja ystävällinen kaikille. :)
Miun o vaikeaa puhua tuntemattomille ihmisille. Miul on lievää sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Sain asepalveluksesta vapautuksen juuri tuon takia. Eli ei oo kyse ihan pienestä jännityksestä.
Mie kuljen aina silloin tällöin bussilla, ku ei oo omaa autoa. Tuossa oli keskustelu, joka jostain syystä poistettiin, jossa puhuttiin istumisesta bussissa. Mie sanoin, et istun mielummin miesten vieressä. Ja jostain syystä miuu alettiin haukkumaan katkeraksi naisvihaajaksi. :/ En pysty ymmärtämään. Miuu kiusattiin koulussa, ja ny se jatkuu täällä. Jos te haluutte savustaa miut pois teidän sivulta, nii voin mie mennä. :( M25
Kommentit (5)
Mie tiiän, et täällä o paljo negatiivisia ihmisiä ja ihan suoraan sanottuna kiusaajia, mut on täällä myös kivoja ihmisiä. Miust on ollu kivaa jutella niitä näitä ihmisten kanssa, ku miul ei oo kavereita, ku miun koira. Vähän oon yrittänyt olla enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, vaikkakin "vain" netissä. Ny tuli todella paha mieli. :( Kuten sanoin, mie en vihaa naisia, enkä ketään muuta. Oon yrittänyt olla positiivinen viimeiset pari vuotta, ny tuli tämmönen juttu vastaan. Oon pahoillani, jos oon loukannu jotakin, mut omasta mielestäni en oo sanonu mitään väärää. :/ M25
Vierailija kirjoitti:
Sie hieman mokasit kun sie hommasit vapautuksen armeijasta siun pelon vuoksi. Mie nimittäin olen nähnyt kuinka asepalveluksessa pelokkaista tulee sosiaalisesti rohkeita. Nyt siun kannattaa mennä terapiaan selvittämään päätäsi
En mie hankkinu sitä. :o Kutsunnoissa oli lääkäri, ja se kirjoitti jonkun paperin ja sit ku annoin sen niille majureille, tai mitä ne ny olivatkaan, nii sanoivat et oon vapautettu palveluksesta. :o En mie minnekkään terapiaan oo menossa. M25
Vierailija kirjoitti:
Mie ja sie
Nii tääl päin puhutaan. :) Miust suomen parhaat sanat! :) M25
Sie hieman mokasit kun sie hommasit vapautuksen armeijasta siun pelon vuoksi. Mie nimittäin olen nähnyt kuinka asepalveluksessa pelokkaista tulee sosiaalisesti rohkeita. Nyt siun kannattaa mennä terapiaan selvittämään päätäsi