Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut viihamaan ihmisiä aina vain enemmän ja enemmän ja töihin pitäisi taas mennä.

Vierailija
20.09.2020 |

Miten helkkarissa mun pää kestää 8 tuntia päivässä sitä, että joudun kuuntelemaan muiden länkytystä ja olemaan niin helkkarin sosiaalinen ja tekopirteä? Olin siis lomautettuna pitkään ja elämänlaatu parani huomattavasti, koska mun ei tarvinnut olla sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Joka päivä saa kuulla ja lukea kaikkea raivostuttavaa. Joka päivä saa huomata tavalla tai toisella, kuinka esimerkiksi seksuaalisen väkivallan uhreja syylliestetään, massasta poikkeavat ihmiset saataisiin hävittää maapallolta, kaikki mitä teen tai en tee on aina väärin, tietyn mallin mukaan täytyisi elää tai on epäonnistuja jne. Eniten mun uskon ihmisiin saa romahtamaan se, kuinka paljon nämä täysin järjettömät, oksettavat, vähättelevät ja puhtaasti vihamieliset kommentit saavat kannatusta. Se on todella, todella pelottavaa.

Mä en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, mua ei kiinnosta, ei vain kiinnosta. Mulla on oma pieni ihana lähipiiri, mutta muita en sitten jaksakkaan katsoa enkä kuunnella, se saa mut ärsyyntymään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Joka päivä saan huomata, kuinka itsekkäitä ja ilkeitä ihmiset ovat. Oma napa on se tärkein ja oma mielipide on totuus, jonka mukaan kaikkien tulisi elää ja olla, ei hyväksytä mitään, mikä menee oman kapean ajatusmaailman ulkopuolelle, ollaan ahdasmielisiä ja pyritään jyräämään kaikki muu tieltä. Ihmiset syö mun energian, etten jaksa välittää enää mistään. Tässä negatiivisuuden ilmapiirissä musta tulee töykeä ja v-mäinen ihan tahtomatta. En vain jaksa olla mukava.

Vierailija
2/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen viimeviikkoinen keissi, kun asiakas tokaisi, että olisin niin paljon kauniimpi ilman tatuointejani, joita on siis 2 kappaletta: toinen ranteessa ja toinen käsivarressa. Miksi tämä piti suoltaa ääneen?:D Miksi? Niinkuin kyseisen henkilön mielipiteellä olisi p*skaakaan väliä mulle. Eikun oli vain pakko päästä pilaamaan päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiä mulkkuja.

Vierailija
4/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Vierailija
5/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ilmiö. Intersektionaalinen feminismi pakottaa ottamaan kantaa kaikkeen, ihan kaikkeen mitä maapallolla tapahtuu. Mitättömän pienetkin asiat kasvavat järjettömiin mittasuhteisiin. Niinkuin nyt nämä Rovlingit sun muut. zzzz. Eihän sitä jaksa.

Vierailija
6/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen viimeviikkoinen keissi, kun asiakas tokaisi, että olisin niin paljon kauniimpi ilman tatuointejani, joita on siis 2 kappaletta: toinen ranteessa ja toinen käsivarressa. Miksi tämä piti suoltaa ääneen?:D Miksi? Niinkuin kyseisen henkilön mielipiteellä olisi p*skaakaan väliä mulle. Eikun oli vain pakko päästä pilaamaan päivä.

Jos tuon henkilön mielipiteellä ei ole sinulle paskaakaan väliä, niin kuinka ihmeessä hän onnistui pilaamaan päiväsi mielipiteellään?

Vierailija
7/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ja aloittajalle neuvoisin lisäämään sitä omaa suvaitsevaisuutta. Avarakatseisuutta. Ihan oikeasti. Jos osaa vain asettua tuollaisten hölmöjen yläpuolelle, elämä on hauskempaa.

Vierailija
8/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tehdä elämän muutos. Vaihda työpaikkaa, lähde kiertelemään maailmaa, toteuta unelmiasi...

Vierailija
9/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jotenkin liian korkeamoraalinen autisti ja ärsyynnyn siitä miesten ja naisten keskenään harrastamasta tuhmailusta, vaikka olisivat varattuja. Selvästi siinä vilkuillaan vähän muussakin kuin piristysmielessä toisiaan. Haluaisin niin kuvata sen käytöksen ja lähettää heidän kumppaneilleen. Että joo, ihmiset ärsyttää ja yksin olisi niin hienoa.

Vierailija
10/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos et ole enää tekopirteä. Olet vain vakavampi. Ei siis tarvitse alahampaitakaan muille näytellä. Jos joku nälvii, että oletpa vakava, pyöräytät vaikka silmiäsi.

Vierailija
11/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ja aloittajalle neuvoisin lisäämään sitä omaa suvaitsevaisuutta. Avarakatseisuutta. Ihan oikeasti. Jos osaa vain asettua tuollaisten hölmöjen yläpuolelle, elämä on hauskempaa.

Olen todella yrittänyt kasvattaa paksumpaa nahkaa ja vetää ilkeät kommentit toisesta korvasta ulos, mutta joskus vain varsinkin omaan ulkonäköön kohdistuvat arvostelevat kommentit pääsevät ihon alle. Olen piikittelyä saanut kuulla elämän varrella myös asiakaspalvelu alalla olevana. Ei ole helppoa aina olla välittämättä. :/

-Eri

Vierailija
12/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tekopirteily on todella kuluttavaa pidemmän päälle. Itse olenkin nykyään hyvin neutraali ilme kasvoillani töissä.

Vierailija
13/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos et ole sosiaalinen ja tekopirteä? En minäkään ole vaikka olen asiakaspalvelutyössä.

Keskustelupalstoja ei kannata lukea jos se vituttaa.

Vierailija
14/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jaksa vaivautua olemaan sosiaalinen ja tekopirteä. Tervehdin, olen kohtelias ja asiallinen, puhun työasioista ja se siitä. En ole siellä viihdyttämässä muita.

Tosiaan ei kyllä silti huvittaisi mennä... ja näkeehän se työhakuilmoituksissakin kun käytetään sanoja että ”olet aurinkoinen tehopakkaus”......

Vierailija
15/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyö on tosi rankkaa. Pitää pokkuroida kaikenmaailman vatipäille, joilla on ihan kohtuuttomia vaatimuksia. Itsekkäitä ja tahallaan hankalia ihmisiä riittää.Ja tämä siksi että voisit maksaa asumisesi ja ruokasi.

Voisitko vaihtaa työtä vähemmän sosiaaliseen? Keskittyä mielessäsi niihin tolkun ihmisiin joiden kanssa on ok tehdä töitä?

Vierailija
16/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Onneksi pääsen pian taas etätöihin ja elämän laatu nousee silmissä. Työssä ei ole itsessään mitään vikaa mutta en jaksa ylisosiaalisia työkavereita.

Vierailija
17/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt. Tuo on nyt vain lapsellinen tapa suhtautua maailmaan. Maailma ei ole tissi, jota sopii purra ja jolle mökötetään jos sieltä tulee pahaa maitoa ja suoraan silmään.

Maailma on mitä se on. Itkupotkuraivari ei auta. Ihmiset ovat mitä ovat, ja silti sen kaiken voi opetella hyväksymään tosiasiana. Ja sitä kirkkaammin silloin alkaa loistaa kaikki se hyvä, jota näinkin paskassa paikassa kuitenkin on.

Kun lopettaa kiukuttelun siitä että ihmiset eivät ole hyviä tai täydellisiä, alkaa kiinnostaa syyt, miksi jotkut ovat vielä epätäydellisempiä kuin muut. Ja kas, alkaa ymmärtää syyn ja seurauksen suhteita. Mitä enemmän käsittää, sitä vähemmän sitä pahaa itse asiassa jää jäljelle.

Ja mitä enemmän ottaa ihmiset sellaisina kuin he ovat, sitä mukavampaa on elää. Vähitellen sitä kipuaa ikuisesta vastaanottajasta tuottajapuolelle, tekemään hyviä asioita ja aktiiviseksi toimijaksi. Viisikymppisenä elämä on jo todella hyvää siinä mielessä.

Terveisin entinen vihainen ja pettynyt nuori.

Vierailija
18/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei suomessa estä erakoitumasta, kuten minä ja vaimoni olemme tehneet :-)

Antakaa alemmilla oksilla roikkuvien sukia toisiaan päivästä päivään ja hyväksykää että evoluutio on ottanut kohdallanne aimo harppauksen, mitä Bonobonojen maailmassa elävien on vaikeaa hyväksyä.

Vierailija
19/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Joka päivä saan huomata, kuinka itsekkäitä ja ilkeitä ihmiset ovat. Oma napa on se tärkein ja oma mielipide on totuus, jonka mukaan kaikkien tulisi elää ja olla, ei hyväksytä mitään, mikä menee oman kapean ajatusmaailman ulkopuolelle, ollaan ahdasmielisiä ja pyritään jyräämään kaikki muu tieltä. Ihmiset syö mun energian, etten jaksa välittää enää mistään. Tässä negatiivisuuden ilmapiirissä musta tulee töykeä ja v-mäinen ihan tahtomatta. En vain jaksa olla mukava.

Huvittava ristiriita näissä "suvaitsevaisissa" on että hehän itse ovat ahdasmielisiä ja näin ollen eivät ollenkaan suvaitsevaisia. Ihmisillä menee myös sekaisin seksismi ja sovinismi sekä nykyfeminismi on yhtäkuin misandria.

Vierailija
20/24 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää sanoa tämä naisena, mutta suurin osa ilkeistä ja inhottavista kommenteista tulee naisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän