Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hurjaa kun kemiat kohtaa..vihdoin sain kunnon seksiä!

Vierailija
17.11.2013 |

tapailen uutta miestä, jonka kanssa olin viikonloppuna sängyssä eka kerran. en ollut varma, millaista seksi olisi: kiva mies ja komea, mutta ei tuntunut mitään hurjaa vetovoimaa. mutta sitten kun aloimme suudella kunnolla iski todella vetovoima päälle, hurjaa! olen jo 40 ja en ole eron jälkeen juuri harrastanut seksiä. sängyssä vasta selvisi, että olemme miehen kanssa todella samanlaisia seksin suhteen. oli

aika kuumaa ja mahtavaa! nyt mies vielä lähettelee kivoja viestejä ja haluaa tavata pian uudestaan. tunnen oloni niin onnekkaaksi.

avioliitossa tyydyin huonoon seksiin viimeiset vuodet ja ehdin jo epäillä, että muuta ei ole enää luvassa.

avioliitosta opin ainakin sen, että kannattaa valita puoluso, jonka kanssa halut kohtaa. ja vaikka tästä uudesta jutusta ei mitään vakavaa seuraisikaan, aion ottaa ilon irti niin kauan kuin sitä kestää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 18:43"]

tapailen uutta miestä, jonka kanssa olin viikonloppuna sängyssä eka kerran. en ollut varma, millaista seksi olisi: kiva mies ja komea, mutta ei tuntunut mitään hurjaa vetovoimaa. mutta sitten kun aloimme suudella kunnolla iski todella vetovoima päälle, hurjaa! olen jo 40 ja en ole eron jälkeen juuri harrastanut seksiä. sängyssä vasta selvisi, että olemme miehen kanssa todella samanlaisia seksin suhteen. oli

aika kuumaa ja mahtavaa! nyt mies vielä lähettelee kivoja viestejä ja haluaa tavata pian uudestaan. tunnen oloni niin onnekkaaksi.

avioliitossa tyydyin huonoon seksiin viimeiset vuodet ja ehdin jo epäillä, että muuta ei ole enää luvassa.

avioliitosta opin ainakin sen, että kannattaa valita puoluso, jonka kanssa halut kohtaa. ja vaikka tästä uudesta jutusta ei mitään vakavaa seuraisikaan, aion ottaa ilon irti niin kauan kuin sitä kestää.

[/quote]

Se on todella parasta kun kemiat kohtaa ja kipinöi! Ah!

Vierailija
2/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle! Toivottavasti saat nauttia uudesta suhteestasi kauan, muutoinkin kuin seksin muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Mistä mies löytyi?

Vierailija
4/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks iso meisseli?

Vierailija
5/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei mun exä kyseessä. Se saa aina naiset sekaisin sänkytaidoillaan. On sillä kokemustakin, seksiriippuvainen kun on. Ja voi sitä huomion määrää minkä se antaa... Aluksi.

Vierailija
6/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos peukuista ja kannustuksesta :)

voi liittyä ikäänkin, että itsekin on avoimempi seksin suhteen nyt. tulee melkein huono olo kun ajattelen kaikkia niitä lähes seksittömiä vuosia ja sitä, että ehdin jo pitää itseäni todella epäviehättävänä ja unohtaa naiseuteni.

tässä iässä ymmärtää myös, että noita kemioiden kohtaamisia ei tule elämässä kovin monta kertaa kohdalle, joten niistä kannattaa ottaa ilo irti.

mies on myös kiva ja hauskaa seuraa, joten nyt hymyilyttää.

Vierailija
7/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin ja mies löytyi tanssilattialta.

t. ap

Vierailija
8/8 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen exä p***a voi olla aarre toiselle, vaikka sitä ei moni uskoisi. Kun "kemiat" kohtaa ja se oikea ihminen löytyy, vaikka sitten vanhempana... Toivossa on hyvä elää tai sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan